Odkryj uroki Podlasia razem z hotelem Mercure Białystok
Nowy hotel Mercure zaprasza gości do wypoczynku w klimacie malowniczego Podlasia, w atmosferze łączącej nowoczesność z wyjątkowym charakterem regionu. To pierwszy w Białymstoku obiekt marki Mercure, znanej z unikatowego designu inspirowanego lokalną kulturą, dlatego centralnym elementem hotelu jest żubr – symbol regionu. Okolica parku narodowego i rezerwatów przyrody, 92 nowoczesne i komfortowe pokoje oraz wyjątkowe guest experience sprawiają, że to doskonały wybór dla wszystkich poszukujących ucieczki od miejskiego zgiełku.
W królestwie żubra
Mercure Białystok to drugi w mieście hotel Accor, wiodącej grupy hotelarskiej na świecie, zlokalizowany w niedalekiej odległości od centrum miasta. Goście odwiedzający nowy obiekt mogą skorzystać z 92 nowoczesnych i przestrzennych pokoi z bogatym wyborem standardów. Zainspirowany okoliczną fauną i florą design hotelowych wnętrz w pełni czerpie z sąsiedztwa urokliwej Puszczy Białowieskiej i okolicznych rezerwatów przyrody. Wystrój nawiązuje do zieleni lasów widocznych w dekoracjach i na fototapetach ukazujących puszczę i rzekę Biebrzę. Jednak głównym elementem hotelowego wnętrza, który przykuje uwagę każdego gościa, jest figura żubra umieszczona nad stołem restauracyjnym – znak rozpoznawczy i symbol Podlasia.
Mercure Białystok to nowoczesne wnętrza, które nawiązując do natury województwa Podlaskiego, pobudzają zmysły i wyobraźnię. Profesjonalna obsługa, unikalność wnętrz oraz doskonała kuchnia sprawią, że każdy poczuje się tu wyjątkowo. Dzięki elementom nawiązującym do piękna regionu, pobyt w naszym obiekcie będzie dla gości niezapomnianym doświadczeniem – zaznacza Sebastian Pruchniak, Dyrektor Generalny Mercure Białystok.
Przygoda na Podlasiu
Czterogwiazdkowy hotel Mercure Białystok zlokalizowany jest przy ulicy Hetmańskiej 46, w atrakcyjnej okolicy, zaledwie 8 minut od ścisłego centrum, z wygodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych regionu. Poza 92 pokojami inspirowanymi podlaską naturą, hotel oferuje restaurację z wybitnymi daniami kuchni włoskiej, uzupełnionych selekcją lokalnych smaków Podlasia i akcentów regionalnej sztuki kulinarnej. Nie zabrakło także stylowego baru, strefy fitness oraz zewnętrznego i podziemnego parkingu. Znakiem rozpoznawczym hotelu jest bufet śniadaniowy przepełniony lokalnymi produktami i specjałami regionu. Goście mogą skorzystać także z przestrzeni biznesowej i bankietowej wyposażonej w nowoczesną i wygodną salę konferencyjną o całkowitej pojemności do 160 osób i powierzchni blisko 200m2.
Za design hotelu odpowiada studio projektowe MIXD oraz Pracownia Projektowa Imagine. Katarzyna Wigda. Inwestorem nowego obiektu jest firma City Interhotels.
Znana ze swojego zamiłowania do lokalnej tradycji i kultury marka Mercure idealnie wpisuje się w charakter hotelu. Zielone sąsiedztwo rezerwatów przyrody i nawiązania do naturalnej roślinności, w jaką obfituje okolica, sprawiają, że Mercure Białystok jest miejscem, w którym każdy znajdzie upragnioną ciszę i spokój. Podlasie to kolebka wielu zróżnicowanych etnicznie kultur, więc wizyta w nowym hotelu to dobry punkt startowy do odkrycia wszystkich tajemnic regionu – podkreśla Marek Piotrowski prezes City Interhotels.
Dyrektorem generalnym hotelu Mercure Białystok został Sebastian Pruchniak z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął od pracy w hotelu Bristol Forte w Warszawie, następnie kilkukrotnie obejmował stanowiska kierownika recepcji w hotelach o wysokim standardzie. Z Białymstokiem związany od 2014 roku, gdzie obejmował stanowisko dyrektora w dwóch hotelach w mieście.
Białystok to stolica Podlasia ulokowana w regionie zwanym Zielonymi Płucami Polski. Miasto jako pierwsze w Polsce zostało przyjęte przez Światową Organizację Zdrowia jako część międzynarodowego projektu Sieci Zdrowych Miast. Historyczne i geograficzne uwarunkowania sprawiły, że od zarania dziejów Białystok był miejscem stykania się wielu różnych kultur, wyznań i narodowości, których ślady widać na każdym kroku.
Odkrywaj lokalność z Mercure
Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.