Komunikaty PR

Odkryj uroki Podlasia razem z hotelem Mercure Białystok

2022-04-13  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.43 MB )

Nowy hotel Mercure zaprasza gości do wypoczynku w klimacie malowniczego Podlasia, w atmosferze łączącej nowoczesność z wyjątkowym charakterem regionu. To pierwszy w Białymstoku obiekt marki Mercure, znanej z unikatowego designu inspirowanego lokalną kulturą, dlatego centralnym elementem hotelu  jest żubr – symbol regionu. Okolica parku narodowego i rezerwatów przyrody, 92 nowoczesne i komfortowe pokoje oraz wyjątkowe guest experience sprawiają, że to doskonały wybór dla wszystkich poszukujących ucieczki od miejskiego zgiełku.

 

W królestwie żubra
Mercure Białystok to drugi w mieście hotel Accor, wiodącej grupy hotelarskiej na świecie, zlokalizowany w niedalekiej odległości od centrum miasta. Goście odwiedzający nowy obiekt mogą skorzystać z 92 nowoczesnych i przestrzennych pokoi z bogatym wyborem standardów. Zainspirowany okoliczną fauną i florą design hotelowych wnętrz w pełni czerpie z sąsiedztwa urokliwej Puszczy Białowieskiej i okolicznych rezerwatów przyrody. Wystrój nawiązuje do zieleni lasów widocznych w dekoracjach i na fototapetach ukazujących puszczę i rzekę Biebrzę. Jednak głównym elementem hotelowego wnętrza, który przykuje uwagę każdego gościa, jest figura żubra umieszczona nad stołem restauracyjnym – znak rozpoznawczy i symbol Podlasia.

Mercure Białystok to nowoczesne wnętrza, które nawiązując do natury województwa Podlaskiego, pobudzają zmysły i wyobraźnię. Profesjonalna obsługa, unikalność wnętrz oraz doskonała kuchnia sprawią, że każdy poczuje się tu wyjątkowo. Dzięki elementom nawiązującym do piękna regionu, pobyt w naszym obiekcie będzie dla gości niezapomnianym doświadczeniem – zaznacza Sebastian Pruchniak, Dyrektor Generalny Mercure Białystok.

Przygoda na Podlasiu
Czterogwiazdkowy hotel Mercure Białystok zlokalizowany jest przy ulicy Hetmańskiej 46, w atrakcyjnej okolicy, zaledwie 8 minut od ścisłego centrum, z wygodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych regionu. Poza 92 pokojami inspirowanymi podlaską naturą, hotel oferuje restaurację z wybitnymi daniami kuchni włoskiej, uzupełnionych selekcją lokalnych smaków Podlasia i akcentów regionalnej sztuki kulinarnej. Nie zabrakło także stylowego baru, strefy fitness oraz zewnętrznego i podziemnego parkingu. Znakiem rozpoznawczym hotelu jest bufet śniadaniowy przepełniony lokalnymi produktami i specjałami regionu. Goście mogą skorzystać także z przestrzeni biznesowej i bankietowej wyposażonej w nowoczesną i wygodną salę konferencyjną o całkowitej pojemności do 160 osób i powierzchni blisko 200m2.

Za design hotelu odpowiada studio projektowe MIXD oraz Pracownia Projektowa Imagine. Katarzyna Wigda. Inwestorem nowego obiektu jest firma City Interhotels.

Znana ze swojego zamiłowania do lokalnej tradycji i kultury marka Mercure idealnie wpisuje się w charakter hotelu. Zielone sąsiedztwo rezerwatów przyrody i nawiązania do naturalnej roślinności, w jaką obfituje okolica, sprawiają, że Mercure Białystok jest miejscem, w którym każdy znajdzie upragnioną ciszę i spokój. Podlasie to kolebka wielu zróżnicowanych etnicznie kultur, więc wizyta w nowym hotelu to dobry punkt startowy do odkrycia wszystkich tajemnic regionu – podkreśla Marek Piotrowski prezes City Interhotels.

Dyrektorem generalnym hotelu Mercure Białystok został Sebastian Pruchniak z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął od pracy w hotelu Bristol Forte w Warszawie, następnie kilkukrotnie obejmował stanowiska kierownika recepcji w hotelach o wysokim standardzie. Z Białymstokiem związany od 2014 roku, gdzie obejmował stanowisko dyrektora w dwóch hotelach w mieście.

Białystok to stolica Podlasia ulokowana w regionie zwanym Zielonymi Płucami Polski. Miasto jako pierwsze w Polsce zostało przyjęte przez Światową Organizację Zdrowia jako część międzynarodowego projektu Sieci Zdrowych Miast. Historyczne i geograficzne uwarunkowania sprawiły, że od zarania dziejów Białystok był miejscem stykania się wielu różnych kultur, wyznań i narodowości, których ślady widać na każdym kroku.

Odkrywaj lokalność z Mercure
Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Jak bezpiecznie gotować na jachcie? Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:00

Jak bezpiecznie gotować na jachcie?

Choć gotowanie w otoczeniu morskich fal może wydawać się malownicze i przyjemne, istotne jest przy tym świadome podejście do zagadnień bezpieczeństwa. Korzystanie z kuchenki na jachcie
Podróże Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom
2024-08-14 | 13:13

Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom

Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących
Podróże Spokojny wypoczynek w najpiękniejszych miastach sieci Cittaslow w Türkiye
2024-08-14 | 10:00

Spokojny wypoczynek w najpiękniejszych miastach sieci Cittaslow w Türkiye

Piękne, nadmorskie prowincje w Türkiye (Turcji) przyciągają rocznie miliony turystów, oferując idylliczne trasy na spokojny i relaksujący wypoczynek w stylu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość

Prezenterka mocno trzymała kciuki, by pomysł na program śniadaniowy w Polsacie stał się rzeczywistością, i teraz cieszy się, że może być jego częścią. Agnieszka Hyży poprowadzi „Halo tu Polsat” w duecie z Maciejem Rockiem. Jednocześnie kieruje słowa uznania i wdzięczności pod adresem dyrektora programowego stacji, Edwarda Miszczaka, bo ma świadomość, że gdyby nie on, to taki format nie trafiłby na antenę stacji, z którą jest związana. Wierzy też, że ich poranna propozycja przyciągnie widzów, którzy do tej pory oglądali „Dzień dobry TVN” bądź „Pytanie na śniadanie”.

Muzyka

Natalia Nykiel: Dla mnie to jest bardzo szalony rok, ale ja uwielbiam, jak mam wypchany kalendarz. Wtedy czuję, że żyję i czerpię z tego bardzo dużo energii

Artystka dzieli teraz swój czas pomiędzy scenę, studio nagrań i parkiet taneczny. Pod koniec lipca miał premierę jej singiel „Daylight”, w którym zaprezentowała słuchaczom brzmienia z gatunku drum & bass. Utwór zapowiada zaplanowaną na wrzesień EP-kę zatytułowaną „Atom”, na której znajdą się tylko piosenki w języku angielskim. Jednocześnie trwają prace nad nową płytą artystki z polskimi kompozycjami. Już wkrótce Natalię Nykiel będzie można również oglądać w popularnym show Polsatu, a fani mogą liczyć na spotkanie z nią podczas koncertów plenerowych, festiwali i innych wydarzeń masowych, jakie latem odbywają się w różnych miejscach Polski.

Problemy społeczne

Co czwarta kobieta poniżej 20. roku życia doświadczyła przemocy ze strony partnera. Problem dotyczy nie tylko krajów o niskich dochodach i dużych nierównościach

Jedna czwarta kobiet w wieku 15–19 lat doświadczyła choć raz przemocy ze strony swojego partnera, a 16 proc. w ciągu ostatniego roku – alarmuje Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). To zjawisko powszechne na całym świecie, choć – jak wskazuje WHO – największy odsetek występowania tego problemu notuje się w krajach o niższych dochodach i takich, w których występują duże nierówności płci, m.in. w dostępie do edukacji, warunków zatrudnienia czy wynagrodzenia.