Komunikaty PR

ODKRYWAJ, KUPUJ, WYMIENIAJ SIĘ. GIEŁDA WINYLI W SPALONYCH SŁOŃCEM

2024-01-23  |  12:00
Biuro prasowe

ODKRYWAJ, KUPUJ, WYMIENIAJ SIĘ. GIEŁDA WINYLI W SPALONYCH SŁOŃCEM

 

Najpierw wyjęcie płyty z okładki, potem ułożenie na niej igły i kilkusekundowe oczekiwanie na pierwszy dźwięk – jak przekonują fani winyli, tylko czarne krążki gwarantują tak niezwykłe muzyczne doznania. Nic więc dziwnego, że społeczność kolekcjonerska rośnie, a już w tę niedzielę (28 stycznia) na winylowej mapie Łodzi zaznaczy się kolejne miejsce. Pub Spaleni Słońcem w OFF Piotrkowska Center organizuje swoją pierwszą Giełdę Winyli w najbliższą niedzielę w godzinach 11.00-18.00.

Na całym świecie grupa miłośników winylowych płyt wciąż rośnie. Największą popularnością cieszą się te oryginalne z pierwszej serii produkcyjnej, dla kolekcjonerów mające większą wartość niż obecnie wydawane reedycje. Modę tę dostrzegli też artyści, którzy coraz częściej wydają premierowy materiał w formie winyli.

– Chcemy, żeby nasza giełda rozrastała się, stając się nie tylko przestrzenią zakupów czy wymiany płyt dla osób, które chcą rozbudować lub przeciwnie – odchudzić – własną kolekcję, ale też okazją do spotkania z innymi miłośnikami analogowego dźwięku, wymiany doświadczeń, dzielenia się pasją i poszerzania muzycznych horyzontów. Dlatego liczymy na to, że wśród łowców perełek płytowych pojawią się również kolekcjonerzy taśm czy sprzętu w stylu retro – mówi Krzysztof Dembski, organizator giełdy.

Giełda Winyli odbędzie się w najbliższą niedzielę. Rozpocznie się o godzinie 11:00 i potrwa do godziny 18.00. Udział w niej zarówno dla wystawców jak i kupujących jest bezpłatny, jednak przestrzeń pubu jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą osoby zainteresowane wystawieniem swoich kolekcji o zarezerwowanie miejsca poprzez wiadomość na profilu facebook Spaleni Słońcem. (www.facebook.com/spalenisloncem)

O muzyczną oprawę wydarzenia zadba Dj Lizard.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.