Odmień swój dom z Miloo Home – nowa usługa stylizacji i projektowania wnętrz
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Tygodnie spędzone we własnych czterech kątach i nieustanne próby godzenia sfery zawodowej i rodzinnej sprawiły, że jeszcze wyraźniej dostrzegamy mankamenty przestrzeni, w której mieszkamy. Coraz częściej marzymy o miejscu do życia nie tylko atrakcyjnym wizualnie, ale też funkcjonalnym, zgrabnie łączącym kolejne role, jakie musi odgrywać: przedszkola, szkoły, biura – i wreszcie – miejsca relaksu. Wiosna to najlepszy moment na zmiany, a teraz dodatkowo pojawił się jeszcze jeden argument. Marka Miloo Home rusza z nową, bezpłatną* usługą stylizacji lub projektowania wnętrz – Design Studio by Miloo Home.
Brak pomysłów na aranżację wnętrza czy przebiegający nas dreszcz na samą myśl o remoncie nie są już wymówką! Eksperci marki pomogą nam odmienić naszą przestrzeń zgodnie z potrzebami i gustem. Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – stylizacji dowolnie wskazanego wnętrza lub kompleksowej usługi projektowania wybranego pomieszczenia, domu albo mieszkania, obejmującej również opiekę specjalistów marki na każdym etapie realizacji projektu. Co więcej, usługi mogą dotyczyć wykończenia zarówno nowo zakupionego lokalu, jak i odświeżenia tego, w którym obecnie mieszkamy.
Na początek, w obu wariantach, klientów czeka rozmowa z ekspertami marki Miloo Home – telefoniczna lub odbywająca się w salonie – podczas której opowiedzą oni o swoim stylu życia, potrzebach oraz ulubionej stylistyce. Na tej podstawie powstaje spersonalizowany projekt wnętrza, zawierający różne elementy, niezbędne do wprowadzenia zmian. W opcji stylizacji klient otrzymuje koncepcję układu funkcjonalnego wnętrza (rzut poziomy w skali z proponowanym rozmieszczeniem mebli i innych głównych elementów wyposażenia), wizualizację wnętrz metodą moodboard (obrazującą rozwiązania estetyczne, kolorystyczne i oświetleniowe dla wybranych pomieszczeń) oraz szczegółowy spis elementów wyposażenia wraz z cenami. Jeśli jednak to zbyt mało, a my potrzebujemy dodatkowego wsparcia, wybierzmy usługę w wersji rozszerzonej, która pozwoli nam bezpiecznie przejść przez cały proces zmian… bo wszystkim zajmą się specjaliści marki Miloo Home. Od stworzenia projektu, doradztwa i planowania całego procesu, poprzez zakup mebli, logistykę i montaż, kontakt z fachowcami, aż po serwis. Efekt? Pełen pakiet dokumentów dostępnych w wersji pierwszej dodatkowo poszerzony o rzuty techniczne 2D i wizualizacje 3D oraz pełną obsługę przy wykończeniu wnętrza i jego aranżacji.
Po szczegóły oferty zapraszamy na stronę https://www.miloohome.pl/usluga-projektowania-wnetrz.
*Dodatkowe informacje można otrzymać przy okazji kontaktu telefonicznego (734 167 904, 734 167 935) lub za pośrednictwem e-maila (design.studio@miloohome.pl).

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.