Komunikaty PR

Odpoczywaj na świeżym powietrzu – nowości IKEA na wiosnę i lato

2023-02-23  |  13:00
Biuro prasowe

Niezależnie od tego, czy spędzasz czas na balkonie lub w ogrodzie, wolisz relaks w samotności bądź długie spotkania z rodziną i przyjaciółmi – z IKEA stworzysz swoją wymarzoną przestrzeń. Letnia kolekcja oraz propozycje mebli na balkon i do ogrodu pomogą Ci się cieszyć z przebywania na świeżym powietrzu. Przygotuj się na nowy sezon już dziś!

Jak wynika z raportu „IKEA. Życie w domu” dla prawie połowy Polaków (48%) możliwość relaksu i odpoczynku to najważniejsza cecha idealnego domu. Co więcej, w porównaniu ze średnią częściej przyznajemy, że powinien on być także miejscem, które umożliwia nam kontakt z naturą (32% vs świat 24%). Nowa letnia oferta IKEA to odpowiedź na te oczekiwania. Obejmuje sześć różnych serii stworzonych po to, by zachęcać ludzi do spędzania czasu na zewnątrz i czerpania z tych chwil jak najwięcej przyjemności. Nowe propozycje mebli ogrodowych pozwolą stworzyć wymarzoną oazę, w której będzie można się zrelaksować lub spędzać czas z najbliższymi. Dekoracyjne oświetlenie pomoże natomiast przedłużyć promienie letniego słońca, by wieczory na balkonie czy tarasie mogły trwać aż do nocy. Dla osób szukających letniej spontaniczności IKEA przygotowała linię produktów, które można wziąć ze sobą, dokądkolwiek się wybieramy.

Kolekcja STRANDÖN sprawi, że leniwe chwile na plaży będą jeszcze przyjemniejsze. Lekkie i poręczne produkty aż się proszą, by zabrać je ze sobą. Parasol dający cień, składany miękki leżak w żywych kolorach czy osłona przed wiatrem i słońcem pomogą Ci wykorzystać lato w pełni.

Linia NÄMMARÖ oferuje nowoczesne meble modułowe, które można ze sobą dowolnie łączyć. Zostały zaprojektowane tak, by mogły zarówno łatwo wtopić się w otoczenie, jak i wyróżniać. Obejmuje m.in. leżaki i krzesła na długie, leniwe dni oraz sofy i stoły, które pozwolą Ci zaprosić gości na wielogodzinne kolacje. Projekty z tej kolekcji są lekkie, więc można je łatwo przenieść, jeśli potrzebujesz miejsca dla większej liczby gości lub zabrać ze sobą na wycieczkę w plener.

Luksusowa, a zarazem minimalistyczna, o ponadczasowym wzornictwie, a także wysokiej jakości – taka jest seria SEGERÖN. Od pojedynczych foteli, przez leżaki, sofy, aż po zestawy wypoczynkowe – ta kolekcja pomoże Ci stworzyć stylowe miejsce do spędzania wolnego czasu. Którego nie będzie się chciało opuścić.

Seria LÄCKÖ to nowoczesne spojrzenie na tradycyjne meble z kutego żelaza. Inspirację czystych, prostych kształtów projektant znalazł wśród gałęzi jabłoni. Meble te nie wymagają specjalnej konserwacji, główne materiały to lakierowana stal i technorattan, a dzięki ich lekkości i trwałości dobrze pasują na balkon, nawet ten najmniejszy. Z powodzeniem wniosą do Twojej przestrzeni romantyczną aurę, niczym z zaczarowanego ogrodu.

Nie wyobrażasz sobie sezonu letniego bez grillowania? IKEA przygotowała serię GRILLSKÄR, idealną dla tych, którzy lubią towarzyskie spotkania połączone z gotowaniem dla rodziny i przyjaciół. Kolekcja oferuje wytrzymałe, modułowe produkty do przygotowywania potraw, grillowania i zmywania. Zupełnie jak w Twojej domowej kuchni.

Produkty oświetlenia dekoracyjnego SOMMARLÅNKE powstały po to, by letnie wieczory mogły trwać jeszcze dłużej. Nastrojowe lampy i girlandy sprawią, że na zewnątrz będzie się chciało pozostać jak najdłużej.

Letnia oferta dostępna jest w sklepach, na stronie IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA od marca 2023 roku. Produkty IKEA są projektowane zgodnie z zasadami Demokratycznego Wzornictwa. To pięć wymiarów: funkcja, forma, jakość, zrównoważony rozwój i niska cena. Równowaga między wszystkimi pięcioma sprawia, że projekt jest demokratyczny. Stale przeglądamy naszą ofertę i ulepszamy produkty, by spełniały to kryterium i oczekiwania naszych klientów. Po więcej inspiracji zapraszamy na IKEA.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.