Komunikaty PR

Odwiedzamy hotel Rosewood w Monachium

2024-03-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania artykuł ( 1.56 MB )

Święto. Tak można określić moment, w którym gość wchodzi do hotelu Rosewood Monachium. Każdy centymetr tego obiektu to celebracja monachijskiej przeszłości i teraźniejszości.

Hotel mieści się pomiędzy dwoma zabytkowymi budynkami – dawną siedzibą Banku Państwowego Bawarii i arystokratyczną rezydencją Palais Neuhaus-Preysing. To samo centrum Starego Miasta w Monachium, dla wielu osób miejsca kultowego. Powstanie hotelu rozpoczęło nowy rozdział nowoczesnego luksusu w stolicy Bawarii i poza nią.

Za staranną renowację i projekt wnętrz nastawiony na przyszłość odpowiadali światowej sławy projektanci i architekci Tara Bernerd & Partners. Wszystkie 74 pokoje i przestrzenie wspólne w Rosewood powstały na deskach kreślarskich tej pracowni, a architekci pieczołowicie zaplanowali każdy detal we wnętrzu.

Tygiel wpływów

Monachijski tygiel kultur zainspirował studio Bernerda do twórczego, współczesnego podejścia do architektury barokowej. Stworzyli „przyjemny dla zmysłów” design, który łączy się z historycznymi elementami budynku i nadaje mu wyraźnie nowoczesny, bawarski charakter.

Projektantom udało się zrównoważyć oryginalne elementy przywodzące na myśl historyczną wielkość tego miejsca (sklepione sufity i ozdobne freski) meblami wykonanymi na zamówienie. Odwołują się one do wpływów modernistycznych od Bauhausu po Space Age. W efekcie Rosewood Munich wita gości różnorodną mieszanką aranżacji, zarówno eleganckich jak i bardziej swojskich. Bernerd nazywa je po prostu „wyrafinowanym stylem mieszkalnym".

Ten spójny eklektyzm, którego kuratorem stał się Bernerd, rozciąga się również na łazienki w całym Rosewood Munich. Nowy styl zaakcentowano poprzez mieszankę produktów marki AXOR z różnych kolekcji. W centrum odnowy biologicznej w hotelu Rosewood, obejmującym basen i spa, doskonale korelują ze sobą AXOR Starck, AXOR ShowerSolutions i AXOR Citterio E w kolorze szczotkowanego złota. Harmonijnie uzupełniają modernistyczny design, minimalistyczną architekturę i tętniące życiem strefy prysznicowe wyłożone zielonymi kafelkami.

Bernerd z kolei w łazienkach przy Bar Montez postawił na radykalną prostotę AXOR Uno. Wykończenie szczotkowanego brązu pasuje do wyrafinowanego wzornictwa drewnianych listew i niebieskiej ceramiki.

Elegancki świat

W wyłożonych marmurem i drewnem dębowym łazienkach duch kontrastów Rosewood Monachium znajduje swój punkt kulminacyjny. Kropką nad i są wykonane na zamówienie baterie AXOR Citterio.

Baterie umywalkowe, opracowane we współpracy z AXOR Signature (usługą indywidualizacji marki AXOR), charakteryzują się stylową mieszanką komponentów. Składają się na nią zakrzywiona wylewka ze zmysłowej serii AXOR Citterio M oraz indywidualne podwójne uchwyty krzyżowe z geometrycznej kolekcji AXOR Citterio E.

Szczególnym minimalistycznym akcentem są specjalne oznaczenia temperatury pin-drop na środku rękojeści. Takie drobne akcenty podkreślają wyrafinowaną paletę wykorzystanych w łazience materiałów: marmuru, drewna dębowego i polerowanego metalu.

Dla marki AXOR realizacja w Rosewood to demonstracja elastyczności i możliwości personalizacji przez design.

W komplecie z dobrym wykończeniem

Oprócz standardowego chromu, wybrane baterie marki AXOR w Rosewood Monachium są wykończone w kolorze szczotkowanego złota i szczotkowanego mosiądzu, dwóch z wielu ekskluzywnych powierzchni AXOR FinishPlus.

Luksusowe, promienne i wyróżniające się wykończenia doskonale reprezentują wyjątkową osobowość każdej z hotelowych przestrzeni. Doskonale dopełniają atmosferę tego miejsca - przepełnionego współczesnym luksusem. Takie przebłyski designerskiego kunsztu sprawiają, że Rosewood Hotel Munich jest niezapomnianym miejscem.

Zdjęcia: © Tom Hegen for AXOR / Hansgrohe SE

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.