Komunikaty PR

Odwiedzamy hotel Rosewood w Monachium

2024-03-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania artykuł ( 1.56 MB )

Święto. Tak można określić moment, w którym gość wchodzi do hotelu Rosewood Monachium. Każdy centymetr tego obiektu to celebracja monachijskiej przeszłości i teraźniejszości.

Hotel mieści się pomiędzy dwoma zabytkowymi budynkami – dawną siedzibą Banku Państwowego Bawarii i arystokratyczną rezydencją Palais Neuhaus-Preysing. To samo centrum Starego Miasta w Monachium, dla wielu osób miejsca kultowego. Powstanie hotelu rozpoczęło nowy rozdział nowoczesnego luksusu w stolicy Bawarii i poza nią.

Za staranną renowację i projekt wnętrz nastawiony na przyszłość odpowiadali światowej sławy projektanci i architekci Tara Bernerd & Partners. Wszystkie 74 pokoje i przestrzenie wspólne w Rosewood powstały na deskach kreślarskich tej pracowni, a architekci pieczołowicie zaplanowali każdy detal we wnętrzu.

Tygiel wpływów

Monachijski tygiel kultur zainspirował studio Bernerda do twórczego, współczesnego podejścia do architektury barokowej. Stworzyli „przyjemny dla zmysłów” design, który łączy się z historycznymi elementami budynku i nadaje mu wyraźnie nowoczesny, bawarski charakter.

Projektantom udało się zrównoważyć oryginalne elementy przywodzące na myśl historyczną wielkość tego miejsca (sklepione sufity i ozdobne freski) meblami wykonanymi na zamówienie. Odwołują się one do wpływów modernistycznych od Bauhausu po Space Age. W efekcie Rosewood Munich wita gości różnorodną mieszanką aranżacji, zarówno eleganckich jak i bardziej swojskich. Bernerd nazywa je po prostu „wyrafinowanym stylem mieszkalnym".

Ten spójny eklektyzm, którego kuratorem stał się Bernerd, rozciąga się również na łazienki w całym Rosewood Munich. Nowy styl zaakcentowano poprzez mieszankę produktów marki AXOR z różnych kolekcji. W centrum odnowy biologicznej w hotelu Rosewood, obejmującym basen i spa, doskonale korelują ze sobą AXOR Starck, AXOR ShowerSolutions i AXOR Citterio E w kolorze szczotkowanego złota. Harmonijnie uzupełniają modernistyczny design, minimalistyczną architekturę i tętniące życiem strefy prysznicowe wyłożone zielonymi kafelkami.

Bernerd z kolei w łazienkach przy Bar Montez postawił na radykalną prostotę AXOR Uno. Wykończenie szczotkowanego brązu pasuje do wyrafinowanego wzornictwa drewnianych listew i niebieskiej ceramiki.

Elegancki świat

W wyłożonych marmurem i drewnem dębowym łazienkach duch kontrastów Rosewood Monachium znajduje swój punkt kulminacyjny. Kropką nad i są wykonane na zamówienie baterie AXOR Citterio.

Baterie umywalkowe, opracowane we współpracy z AXOR Signature (usługą indywidualizacji marki AXOR), charakteryzują się stylową mieszanką komponentów. Składają się na nią zakrzywiona wylewka ze zmysłowej serii AXOR Citterio M oraz indywidualne podwójne uchwyty krzyżowe z geometrycznej kolekcji AXOR Citterio E.

Szczególnym minimalistycznym akcentem są specjalne oznaczenia temperatury pin-drop na środku rękojeści. Takie drobne akcenty podkreślają wyrafinowaną paletę wykorzystanych w łazience materiałów: marmuru, drewna dębowego i polerowanego metalu.

Dla marki AXOR realizacja w Rosewood to demonstracja elastyczności i możliwości personalizacji przez design.

W komplecie z dobrym wykończeniem

Oprócz standardowego chromu, wybrane baterie marki AXOR w Rosewood Monachium są wykończone w kolorze szczotkowanego złota i szczotkowanego mosiądzu, dwóch z wielu ekskluzywnych powierzchni AXOR FinishPlus.

Luksusowe, promienne i wyróżniające się wykończenia doskonale reprezentują wyjątkową osobowość każdej z hotelowych przestrzeni. Doskonale dopełniają atmosferę tego miejsca - przepełnionego współczesnym luksusem. Takie przebłyski designerskiego kunsztu sprawiają, że Rosewood Hotel Munich jest niezapomnianym miejscem.

Zdjęcia: © Tom Hegen for AXOR / Hansgrohe SE

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.