Komunikaty PR

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

2021-03-05  |  11:14
Biuro prasowe

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw, poprzez słodkie wypieki, aż po pyszne i pożywne przekąski – cała gama znakomitych produktów czeka na odkrycie w kawiarniach. Oferta „Niska cena cały rok” jest kontynuacją zeszłorocznej Oferty Wartej Skosztowania marki Costa Coffee.

Przepyszna kawa, przystępna cena

Oferta „Niska cena cały rok” to kusząca propozycja dla wszystkich poszukujących przepysznych i pożywnych posiłków w atrakcyjnych cenach. Wśród oferowanych przez Costa Coffee produktów znajdziemy szeroki wachlarz aromatycznych kaw. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto. Dla fanów głębokich nut małej czarnej, Costa Coffee przygotowała pełne charakteru Caffe Crema. Z kolei koneserzy kaw deserowych znajdą w ofercie przepyszną Caffe Breve z dodatkiem śmietanki, karmelowego syropu i rozpływającej się w ustach czekoladowej posypki.

Posiłek warty skosztowania

W ofercie Costa Coffee czekają nie tylko wyśmienite kawy, ale również propozycje dla wielbicieli pożywnych przekąsek. Ciabatta z jajkiem to smak jak u mamy, który dostarczy nam niezbędnych wartości odżywczych zawartych w warzywnych dodatkach. Dla fanów klasycznych, pełnowartościowych posiłków doskonałym wyborem będzie Ciabatta z szynką. Z kolei na spragnionych nowych kombinacji smakowych czeka Ciabatta z hummusem i mascarpone. Co więcej, wszyscy wielbiciele słodkości mają do wyboru dwie propozycje wypieków: iście czekoladowe brownie z malinami oraz dobrze znane i lubiane tradycyjne ciasto ze śliwką i orzechami.

Wszystkie produkty z oferty „Niska cena cały rok” można skosztować odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając na wynos lub poprzez zakupy w dowolne miejsce za pomocą aplikacji Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.