Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee
Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw, poprzez słodkie wypieki, aż po pyszne i pożywne przekąski – cała gama znakomitych produktów czeka na odkrycie w kawiarniach. Oferta „Niska cena cały rok” jest kontynuacją zeszłorocznej Oferty Wartej Skosztowania marki Costa Coffee.
Przepyszna kawa, przystępna cena
Oferta „Niska cena cały rok” to kusząca propozycja dla wszystkich poszukujących przepysznych i pożywnych posiłków w atrakcyjnych cenach. Wśród oferowanych przez Costa Coffee produktów znajdziemy szeroki wachlarz aromatycznych kaw. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto. Dla fanów głębokich nut małej czarnej, Costa Coffee przygotowała pełne charakteru Caffe Crema. Z kolei koneserzy kaw deserowych znajdą w ofercie przepyszną Caffe Breve z dodatkiem śmietanki, karmelowego syropu i rozpływającej się w ustach czekoladowej posypki.
Posiłek warty skosztowania
W ofercie Costa Coffee czekają nie tylko wyśmienite kawy, ale również propozycje dla wielbicieli pożywnych przekąsek. Ciabatta z jajkiem to smak jak u mamy, który dostarczy nam niezbędnych wartości odżywczych zawartych w warzywnych dodatkach. Dla fanów klasycznych, pełnowartościowych posiłków doskonałym wyborem będzie Ciabatta z szynką. Z kolei na spragnionych nowych kombinacji smakowych czeka Ciabatta z hummusem i mascarpone. Co więcej, wszyscy wielbiciele słodkości mają do wyboru dwie propozycje wypieków: iście czekoladowe brownie z malinami oraz dobrze znane i lubiane tradycyjne ciasto ze śliwką i orzechami.
Wszystkie produkty z oferty „Niska cena cały rok” można skosztować odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając na wynos lub poprzez zakupy w dowolne miejsce za pomocą aplikacji Uber Eats.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.