Ogród na dachu, sztuka uliczna i prywatne kino: marka Accor Jo&Joe w Wiedniu
Stolica Austrii powitała nową markę Grupy Accor, łączącą atmosferę młodzieżowego hostelu i wspólnoty z komfortem, bezpieczeństwem i jakością typowymi dla hotelu. JO&JOE Wiedeń doskonale odzwierciedla nowoczesnego ducha marki „Open House”, oferując podróżnikom i mieszkańcom niekonwencjonalny dom. Hotel mieści się na piątym i szóstym piętrze nowego wielofunkcyjnego obiektu „Hus” znajdującego się przy wiedeńskim dworcu zachodnim. W zaprojektowanym i opracowanym przez IKEA kompleksie znajdują się sklepy, a także pierwszy w Wiedniu flagowy lokal IKEA. Hotel zaprasza gości od 26 sierpnia 2021 roku.
JO&JOE odkrył ideę gościnności na nowo w 2016 roku, skupiając w jednym miejscu młodych podróżników, ich rodziny i biznesmenów. Wyjątkowa atmosfera marki pozwala odwiedzającym cieszyć się żywą, ciepłą, przyjazną przestrzenią życiową oraz niedrogim „domem” otwartym na świat zewnętrzny. JO&JOE, stworzony dla zaspokojenia potrzeb gości poszukujących nowych wrażeń, skierowany jest do osób wyznających ideę nieograniczonego, otwartego dzielenia się. JO&JOE Wiedeń to najnowszy hotel dołączający do obiektów w Hossegor, Paryż-Gentilly i Paryż Nation. Wiedeń to już czwarta na świecie lokalizacja marki.
Rozciągający się na dwóch piętrach nowy JO&JOE Wiedeń Open House oferuje otwarte przestrzenie wspólne, smaczne dania i jeden z największych dachów w mieście z zapierającymi dech w piersiach widokami na stolicę Austrii. Uwzględniając potrzeby współczesnego życia, obiekt gwarantuje komfortowe łóżka hotelowe o dużych, klasycznych rozmiarach i wyjątkowe poczucie intymności. Ponadto do dyspozycji gości są porty USB i darmowa sieć Wi-Fi, a dla bezpieczeństwa każdy ma swoją osobistą szafkę. Czterej międzynarodowi artyści uliczni, Lady K, Reso, Dinho Bento i Skirl, zaprojektowali wyjątkowe, unikalne ściany w przestrzeniach wspólnych i pokojach gościnnych.
„JO&JOE nie jest ani klasycznym hotelem, ani hostelem młodzieżowym. To wyjątkowy i świeży rozdział w dziedzinie hotelarstwa. Cieszę się, że mogę wprowadzić nową koncepcję do Wiednia podczas naszego pierwszego w regionie niemieckojęzycznym Dnia Otwartego JO&JOE. Przyjazność, różnorodność, dzielenie się i otwartość to podstawa naszej marki, dlatego z niecierpliwością czekamy na powitanie wszystkich gości. W JO&JOE chcemy, aby każdy był sobą. Dlatego nasz Open House w Wiedniu zapewnia odpowiednią przestrzeń do zrealizowania wszelkich oczekiwań: od przestrzeni wspólnych, wspaniałych lokali gastronomicznych i akademików, poprzez spotkania towarzyskie, po kameralne pokoje gościnne i sale idealne dla wyciszenia i relaksu” – powiedział François Leclerc, Brand&Operations Vice-President for JO&JOE.
Śpij jak lubisz: pokoje “Togethers” i “Yours”
Koncepcja Open House oferuje wyjątkową możliwość zakwaterowania i doświadczania, dopasowaną do potrzeb młodych ludzi, rodzin, a także osób podróżujących służbowo. Marka zapewnia dwa różne rodzaje pokoi mogących zadowolić każdy gust: „Togethers” i „Yours”. Pokoje kilkuosobowe „Togethers” przywodzą na myśl akademiki, są jednak tak sprytnie podzielone, że zapewniają każdemu prywatność. Natomiast ci, którzy podróżują w mniejszych grupach lub służbowo, mogą zatrzymać się w jednym z pokoi „Yours” dla dwóch lub trzech osób, z samodzielnymi łazienkami. Łącznie w JO&JOE Wiedeń dostępnych jest 345 łóżek. Ceny zaczynają się od 20 euro za noc w zależności od rodzaju pokoju. Obszerne przestrzenie wspólne – od restauracji, po dach – pozwalają społeczności JO&JOE spotykać się w miłej atmosferze. Goście będą również cieszyć się kreatywnym i przyjaznym projektem Open House ze słynnym „łóżkiem do pizzy” (gigantyczną rozkładaną sofę o długości 7 m), kuchnią dla gości i dużą salą kinową, w której można się zrelaksować podczas seansów z przyjaciółmi
Otwarty dach: miejska dżungla z wyjątkowymi opcjami gastronomicznymi
Ogromny taras na dachu stanowi jedną z największych atrakcji nowego Open House. 1800 metrów kwadratowych oferuje gościom i mieszkańcom idealne miejsce do relaksu i odpoczynku, by cieszyć się wspaniałą panoramą Wiednia. Stoisko z żywnością prowadzone przez JO&JOE oferuje wybór żywności i napojów, z domowymi posiłkami przygotowanymi w pełnowymiarowej kuchni mieszczącej się piętro niżej.
Magiczne noce: Ściana Piwna, muzyka i koktajle
Czy było komuś dane usłyszeć kiedykolwiek o ścianie piwa? Brzmi intrygująco, ale taka ściana faktycznie istnieje. Znajduje się na piątym piętrze JO&JOE i wyznacza miejsce, gdzie przy piwie spotykają się okoliczni mieszkańcy i podróżnicy. A kiedy głód się odezwie, restauracja na tym samym piętrze zaoferuje szeroką gamę dań: od sałatek, przez burgery, po pizzę. Wszyscy, mając do dyspozycji około 170 miejsc siedzących, otoczeni unikalną sztuką uliczną, mogą uczestniczyć w regularnych występach DJ-ów. Wizyta w JO&JOE Open House gwarantuje fascynujący wieczór.
Zielony Projekt - “Hus”
Koncepcja budynku wielofunkcyjnego „Hus” została zainicjowana i rozwinięta przez IKEA. Po dwóch latach prac budowlanych jego podwoje zostały otwarte dla publiczności. Nieruchomość, oprócz JO&JOE Wiedeń, skrywa w sobie pierwszy w mieście flagowy sklep IKEA, a także cztery zewnętrzne sklepy na poziomie ulicy. Projektanci położyli szczególny nacisk na zrównoważony rozwój. Dlatego zasadzono 160 drzew przyczyniających się do poprawy mikroklimatu w okolicy, a na dachu zamontowano panele słoneczne. „Hus” otrzymał certyfikat GREENPASS Platinum, co czyni go dla stolicy Austrii wzorem pod względem zrównoważonego rozwoju.
JO&JOE: Rozwój
Wizją marki jest wniesienie ducha JO&JOE do każdej europejskiej stolicy i innych dużych miast. Po otwarciu JO&JOE Paryż Nation w czerwcu i JO&JOE Wiedeń w sierpniu 2021 r., w ciągu najbliższych 6 miesięcy Accor planuje otwarcie obiektów sygnowanych marką w Rio, Wenecji i Medellín. Kolejne zapowiadane projekty obejmują kluczowe destynacje, takie jak Rzym i Moskwa.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.