Komunikaty PR

Ogród na dachu, sztuka uliczna i prywatne kino: marka Accor Jo&Joe w Wiedniu

2021-09-21  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0 MB )

Stolica Austrii powitała nową markę Grupy Accor, łączącą atmosferę młodzieżowego hostelu i wspólnoty z komfortem, bezpieczeństwem i jakością typowymi dla hotelu. JO&JOE Wiedeń doskonale odzwierciedla nowoczesnego ducha marki „Open House”, oferując podróżnikom i mieszkańcom niekonwencjonalny dom. Hotel mieści się na piątym i szóstym piętrze nowego wielofunkcyjnego obiektu „Hus” znajdującego się przy wiedeńskim dworcu zachodnim. W zaprojektowanym i opracowanym przez IKEA kompleksie znajdują się sklepy, a także pierwszy w Wiedniu flagowy lokal IKEA. Hotel zaprasza gości od 26 sierpnia 2021 roku.

JO&JOE odkrył ideę gościnności na nowo w 2016 roku, skupiając w jednym miejscu młodych podróżników, ich rodziny i biznesmenów. Wyjątkowa atmosfera marki pozwala odwiedzającym cieszyć się żywą, ciepłą, przyjazną przestrzenią życiową oraz niedrogim „domem” otwartym na świat zewnętrzny. JO&JOE, stworzony dla zaspokojenia potrzeb gości poszukujących nowych wrażeń, skierowany jest do osób wyznających ideę nieograniczonego, otwartego dzielenia się. JO&JOE Wiedeń to najnowszy hotel dołączający do obiektów w Hossegor, Paryż-Gentilly i Paryż Nation. Wiedeń to już czwarta na świecie lokalizacja marki.

Rozciągający się na dwóch piętrach nowy JO&JOE Wiedeń Open House oferuje otwarte przestrzenie wspólne, smaczne dania i jeden z największych dachów w mieście z zapierającymi dech w piersiach widokami na stolicę Austrii. Uwzględniając potrzeby współczesnego życia, obiekt gwarantuje komfortowe łóżka hotelowe o dużych, klasycznych rozmiarach i wyjątkowe poczucie intymności. Ponadto do dyspozycji gości są porty USB i darmowa sieć Wi-Fi, a dla bezpieczeństwa każdy ma swoją osobistą szafkę. Czterej międzynarodowi artyści uliczni, Lady K, Reso, Dinho Bento i Skirl, zaprojektowali wyjątkowe, unikalne ściany w przestrzeniach wspólnych i pokojach gościnnych.

„JO&JOE nie jest ani klasycznym hotelem, ani hostelem młodzieżowym. To wyjątkowy i świeży rozdział w dziedzinie hotelarstwa. Cieszę się, że mogę wprowadzić nową koncepcję do Wiednia podczas naszego pierwszego w regionie niemieckojęzycznym Dnia Otwartego JO&JOE. Przyjazność, różnorodność, dzielenie się i otwartość to podstawa naszej marki, dlatego z niecierpliwością czekamy na powitanie wszystkich gości. W JO&JOE chcemy, aby każdy był sobą. Dlatego nasz Open House w Wiedniu zapewnia odpowiednią przestrzeń do zrealizowania wszelkich oczekiwań: od przestrzeni wspólnych, wspaniałych lokali gastronomicznych i akademików, poprzez spotkania towarzyskie, po kameralne pokoje gościnne i sale idealne dla wyciszenia i relaksu” – powiedział François Leclerc, Brand&Operations Vice-President for JO&JOE.

Śpij jak lubisz: pokoje “Togethers” i “Yours”

Koncepcja Open House oferuje wyjątkową możliwość zakwaterowania i doświadczania, dopasowaną do potrzeb młodych ludzi, rodzin, a także osób podróżujących służbowo. Marka zapewnia dwa różne rodzaje pokoi mogących zadowolić każdy gust: „Togethers” i „Yours”. Pokoje kilkuosobowe „Togethers” przywodzą na myśl akademiki, są jednak tak sprytnie podzielone, że zapewniają każdemu prywatność. Natomiast ci, którzy podróżują w mniejszych grupach lub służbowo, mogą zatrzymać się w jednym z pokoi „Yours” dla dwóch lub trzech osób, z samodzielnymi łazienkami. Łącznie w JO&JOE Wiedeń dostępnych jest 345 łóżek. Ceny zaczynają się od 20 euro za noc w zależności od rodzaju pokoju. Obszerne przestrzenie wspólne – od restauracji, po dach – pozwalają społeczności JO&JOE spotykać się w miłej atmosferze. Goście będą również cieszyć się kreatywnym i przyjaznym projektem Open House ze słynnym „łóżkiem do pizzy” (gigantyczną rozkładaną sofę o długości 7 m), kuchnią dla gości i dużą salą kinową, w której można się zrelaksować podczas seansów z przyjaciółmi

Otwarty dach: miejska dżungla z wyjątkowymi opcjami gastronomicznymi

Ogromny taras na dachu stanowi jedną z największych atrakcji nowego Open House. 1800 metrów kwadratowych oferuje gościom i mieszkańcom idealne miejsce do relaksu i odpoczynku, by cieszyć się wspaniałą panoramą Wiednia. Stoisko z żywnością prowadzone przez JO&JOE oferuje wybór żywności i napojów, z domowymi posiłkami przygotowanymi w pełnowymiarowej kuchni mieszczącej się piętro niżej.

Magiczne noce: Ściana Piwna, muzyka i koktajle

Czy było komuś dane usłyszeć kiedykolwiek o ścianie piwa? Brzmi intrygująco, ale taka ściana faktycznie istnieje. Znajduje się na piątym piętrze JO&JOE i wyznacza miejsce, gdzie przy piwie spotykają się okoliczni mieszkańcy i podróżnicy. A kiedy głód się odezwie, restauracja na tym samym piętrze zaoferuje szeroką gamę dań: od sałatek, przez burgery, po pizzę. Wszyscy, mając do dyspozycji około 170 miejsc siedzących, otoczeni unikalną sztuką uliczną, mogą uczestniczyć w regularnych występach DJ-ów. Wizyta w JO&JOE Open House gwarantuje fascynujący wieczór.

Zielony Projekt - “Hus”

Koncepcja budynku wielofunkcyjnego „Hus” została zainicjowana i rozwinięta przez IKEA. Po dwóch latach prac budowlanych jego podwoje zostały otwarte dla publiczności. Nieruchomość, oprócz JO&JOE Wiedeń, skrywa w sobie pierwszy w mieście flagowy sklep IKEA, a także cztery zewnętrzne sklepy na poziomie ulicy. Projektanci położyli szczególny nacisk na zrównoważony rozwój. Dlatego zasadzono 160 drzew przyczyniających się do poprawy mikroklimatu w okolicy, a na dachu zamontowano panele słoneczne. „Hus” otrzymał certyfikat GREENPASS Platinum, co czyni go dla stolicy Austrii wzorem pod względem zrównoważonego rozwoju.

JO&JOE: Rozwój

Wizją marki jest wniesienie ducha JO&JOE do każdej europejskiej stolicy i innych dużych miast. Po otwarciu JO&JOE Paryż Nation w czerwcu i JO&JOE Wiedeń w sierpniu 2021 r., w ciągu najbliższych 6 miesięcy Accor planuje otwarcie obiektów sygnowanych marką w Rio, Wenecji i Medellín. Kolejne zapowiadane projekty obejmują kluczowe destynacje, takie jak Rzym i Moskwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy Biuro prasowe
2024-10-30 | 11:56

Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy

Dekadę temu rozwiązanie „children free” było w Polsce skandalem. Dziś nikogo już nie dziwi i ma coraz więcej zwolenników. Mazowiecki hotel Manor House SPA już w 2014 r.
Podróże Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje
2024-10-30 | 09:00

Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje

Jesień w Korei Południowej to czas intensywnych przygotowań do nadchodzącej zimy oraz celebracji obfitości sezonowych plonów. Wraz z ochłodzeniem, kuchnia koreańska zmienia swoje
Podróże Zamek Janów Podlaski Arche liderem MICE na wschodzie Polski
2024-10-30 | 01:00

Zamek Janów Podlaski Arche liderem MICE na wschodzie Polski

W branży MICE (spotkania, imprezy motywacyjne, konferencje oraz imprezy targowe) okres jesienno-zimowy nie oznacza wcale końca sezonu, a wręcz przeciwnie jest najgorętszym przedziałem roku. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Edukacja

Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom

W 2022 roku zmarło w Polsce niemal 450 tys. osób. Za niemal 75 proc. zgonów odpowiadały przewlekłe choroby niezakaźne, przede wszystkim choroby układu krążenia i nowotwory złośliwe. Badania wskazują, że utrzymywanie zdrowego stylu życia może o blisko 80 proc. zmniejszyć ryzyko choroby przewlekłej czy zawału serca. Może też odwrócić skutki chorób i wspierać proces leczenia. Dlatego też coraz większego znaczenia nabiera medycyna stylu życia.

Gwiazdy

Robert El Gendy: Halloween to zupełnie nie moja estetyka. Na początku listopada nie jest mi do śmiechu, raczej pogrążam się w zadumie

Prezenter zaznacza, że nijak nie potrafi się przekonać do świętowania Halloween. Uważa bowiem, że jest to zwyczaj zbyt komercyjny i nieprzystający do jego stylu. Jego zdaniem przełom października i listopada to nie czas na dobrą zabawę, maskaradę i upiorne stroje, ale na zadumę, refleksję i wspomnienia o naszych bliskich zmarłych.