Komunikaty PR

Ogród na dachu, sztuka uliczna i prywatne kino: marka Accor Jo&Joe w Wiedniu

2021-09-21  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0 MB )

Stolica Austrii powitała nową markę Grupy Accor, łączącą atmosferę młodzieżowego hostelu i wspólnoty z komfortem, bezpieczeństwem i jakością typowymi dla hotelu. JO&JOE Wiedeń doskonale odzwierciedla nowoczesnego ducha marki „Open House”, oferując podróżnikom i mieszkańcom niekonwencjonalny dom. Hotel mieści się na piątym i szóstym piętrze nowego wielofunkcyjnego obiektu „Hus” znajdującego się przy wiedeńskim dworcu zachodnim. W zaprojektowanym i opracowanym przez IKEA kompleksie znajdują się sklepy, a także pierwszy w Wiedniu flagowy lokal IKEA. Hotel zaprasza gości od 26 sierpnia 2021 roku.

JO&JOE odkrył ideę gościnności na nowo w 2016 roku, skupiając w jednym miejscu młodych podróżników, ich rodziny i biznesmenów. Wyjątkowa atmosfera marki pozwala odwiedzającym cieszyć się żywą, ciepłą, przyjazną przestrzenią życiową oraz niedrogim „domem” otwartym na świat zewnętrzny. JO&JOE, stworzony dla zaspokojenia potrzeb gości poszukujących nowych wrażeń, skierowany jest do osób wyznających ideę nieograniczonego, otwartego dzielenia się. JO&JOE Wiedeń to najnowszy hotel dołączający do obiektów w Hossegor, Paryż-Gentilly i Paryż Nation. Wiedeń to już czwarta na świecie lokalizacja marki.

Rozciągający się na dwóch piętrach nowy JO&JOE Wiedeń Open House oferuje otwarte przestrzenie wspólne, smaczne dania i jeden z największych dachów w mieście z zapierającymi dech w piersiach widokami na stolicę Austrii. Uwzględniając potrzeby współczesnego życia, obiekt gwarantuje komfortowe łóżka hotelowe o dużych, klasycznych rozmiarach i wyjątkowe poczucie intymności. Ponadto do dyspozycji gości są porty USB i darmowa sieć Wi-Fi, a dla bezpieczeństwa każdy ma swoją osobistą szafkę. Czterej międzynarodowi artyści uliczni, Lady K, Reso, Dinho Bento i Skirl, zaprojektowali wyjątkowe, unikalne ściany w przestrzeniach wspólnych i pokojach gościnnych.

„JO&JOE nie jest ani klasycznym hotelem, ani hostelem młodzieżowym. To wyjątkowy i świeży rozdział w dziedzinie hotelarstwa. Cieszę się, że mogę wprowadzić nową koncepcję do Wiednia podczas naszego pierwszego w regionie niemieckojęzycznym Dnia Otwartego JO&JOE. Przyjazność, różnorodność, dzielenie się i otwartość to podstawa naszej marki, dlatego z niecierpliwością czekamy na powitanie wszystkich gości. W JO&JOE chcemy, aby każdy był sobą. Dlatego nasz Open House w Wiedniu zapewnia odpowiednią przestrzeń do zrealizowania wszelkich oczekiwań: od przestrzeni wspólnych, wspaniałych lokali gastronomicznych i akademików, poprzez spotkania towarzyskie, po kameralne pokoje gościnne i sale idealne dla wyciszenia i relaksu” – powiedział François Leclerc, Brand&Operations Vice-President for JO&JOE.

Śpij jak lubisz: pokoje “Togethers” i “Yours”

Koncepcja Open House oferuje wyjątkową możliwość zakwaterowania i doświadczania, dopasowaną do potrzeb młodych ludzi, rodzin, a także osób podróżujących służbowo. Marka zapewnia dwa różne rodzaje pokoi mogących zadowolić każdy gust: „Togethers” i „Yours”. Pokoje kilkuosobowe „Togethers” przywodzą na myśl akademiki, są jednak tak sprytnie podzielone, że zapewniają każdemu prywatność. Natomiast ci, którzy podróżują w mniejszych grupach lub służbowo, mogą zatrzymać się w jednym z pokoi „Yours” dla dwóch lub trzech osób, z samodzielnymi łazienkami. Łącznie w JO&JOE Wiedeń dostępnych jest 345 łóżek. Ceny zaczynają się od 20 euro za noc w zależności od rodzaju pokoju. Obszerne przestrzenie wspólne – od restauracji, po dach – pozwalają społeczności JO&JOE spotykać się w miłej atmosferze. Goście będą również cieszyć się kreatywnym i przyjaznym projektem Open House ze słynnym „łóżkiem do pizzy” (gigantyczną rozkładaną sofę o długości 7 m), kuchnią dla gości i dużą salą kinową, w której można się zrelaksować podczas seansów z przyjaciółmi

Otwarty dach: miejska dżungla z wyjątkowymi opcjami gastronomicznymi

Ogromny taras na dachu stanowi jedną z największych atrakcji nowego Open House. 1800 metrów kwadratowych oferuje gościom i mieszkańcom idealne miejsce do relaksu i odpoczynku, by cieszyć się wspaniałą panoramą Wiednia. Stoisko z żywnością prowadzone przez JO&JOE oferuje wybór żywności i napojów, z domowymi posiłkami przygotowanymi w pełnowymiarowej kuchni mieszczącej się piętro niżej.

Magiczne noce: Ściana Piwna, muzyka i koktajle

Czy było komuś dane usłyszeć kiedykolwiek o ścianie piwa? Brzmi intrygująco, ale taka ściana faktycznie istnieje. Znajduje się na piątym piętrze JO&JOE i wyznacza miejsce, gdzie przy piwie spotykają się okoliczni mieszkańcy i podróżnicy. A kiedy głód się odezwie, restauracja na tym samym piętrze zaoferuje szeroką gamę dań: od sałatek, przez burgery, po pizzę. Wszyscy, mając do dyspozycji około 170 miejsc siedzących, otoczeni unikalną sztuką uliczną, mogą uczestniczyć w regularnych występach DJ-ów. Wizyta w JO&JOE Open House gwarantuje fascynujący wieczór.

Zielony Projekt - “Hus”

Koncepcja budynku wielofunkcyjnego „Hus” została zainicjowana i rozwinięta przez IKEA. Po dwóch latach prac budowlanych jego podwoje zostały otwarte dla publiczności. Nieruchomość, oprócz JO&JOE Wiedeń, skrywa w sobie pierwszy w mieście flagowy sklep IKEA, a także cztery zewnętrzne sklepy na poziomie ulicy. Projektanci położyli szczególny nacisk na zrównoważony rozwój. Dlatego zasadzono 160 drzew przyczyniających się do poprawy mikroklimatu w okolicy, a na dachu zamontowano panele słoneczne. „Hus” otrzymał certyfikat GREENPASS Platinum, co czyni go dla stolicy Austrii wzorem pod względem zrównoważonego rozwoju.

JO&JOE: Rozwój

Wizją marki jest wniesienie ducha JO&JOE do każdej europejskiej stolicy i innych dużych miast. Po otwarciu JO&JOE Paryż Nation w czerwcu i JO&JOE Wiedeń w sierpniu 2021 r., w ciągu najbliższych 6 miesięcy Accor planuje otwarcie obiektów sygnowanych marką w Rio, Wenecji i Medellín. Kolejne zapowiadane projekty obejmują kluczowe destynacje, takie jak Rzym i Moskwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.