OGROMNA PUSZKA W CENTRUM MIASTA
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym wizualizacjom.
ROBI WRAŻENIE
Ogromna puszka przypominająca napój uwielbiany przez konsumentów na całym świecie pojawiła się właśnie w Warszawie, w samym centrum miasta, przy Pałacu Kultury i Nauki. Imponujące rozmiary czy technologia użyta do powstania tego ambientu zdecydowanie robi wrażenie i budzi ciekawość przechodniów. Blisko 4,5 metra wysokości, 2 metry szerokości i 320 paneli LED o łącznej wadze prawie 3 800 kilogramów. Tak prezentuje się gigantyczna puszka. Wszystko po to, aby odbiorcy mogli odkryć nową erę Pepsi i poznać odświeżony branding marki wzbogacony o elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. Wobec tego również atrakcja jest multimedialna, a co najważniejsze wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć na wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach. Jak to się dzieje? Odpowiada za to specjalnie zaprojektowana aplikacja przygotowana przez wschodzące gwiazdy interaktywnego programowania. Połączenie możliwości środowiska Touchdesigner i silnika gamingowego Unreal Engine daje niezwykle angażujący, robiący wrażenie efekt. Warto podkreślić, że atrakcja jest darmowa i może niej skorzystać każdy, kto ma apetyt na chwilę beztroski i czerpania radości z nieskrępowanej zabawy. Jedyne, co należy zrobić, to dać się ponieść swoim pozytywnym emocjom. Gigantyczna, immersyjna puszka dostępna jest we wskazanej lokalizacji od 21 maja aż do 26 maja włącznie.
NIE TYLKO PUSZKA
W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się liczne aktywacje ambientowe zaplanowane przez znanego producenta napojów. Mieszkańcy Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i wielu innych polskich miast mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich nietypowych atrakcji takich jak immersyjna puszka czy gigantyczny basen z kulkami. Więcej informacji na temat planowanych wydarzeń można znaleźć na stronie www.thirstyformore.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.