Komunikaty PR

Ogrzewanie podłogowe - płyta systemowa z wypustkami

2021-02-04  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania TECEfloor ( 0.33 MB )

Prawidłowo wykonana instalacja zapewnia komfort cieplny i bezawaryjność systemu przez długie lata. Doświadczenie i fachowa wiedza wykonawcy to jednak nie wszystko. Równie ważny jest dobór odpowiednich komponentów i solidnych rozwiązań. Wśród nich warto wskazać na płyty systemowe z wypustkami, które gwarantują szczelność, solidność i stabilność połączeń.

Przemyślany produkt to łatwość instalacji, brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi oraz prosta i bezstresowa praca dla wykonawcy. Dotyczy to także systemów ogrzewania podłogowego, których montaż wymaga fachowej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom i komfortowi instalatorów, firma TECE poszerzyła ofertę asortymentu ogrzewania podłogowego.

Płyty systemowe z wypustkami TECEfloor montowane są na odpowiednio dobranej izolacji i przeznaczone są dla rur o średnicach 14-17 mm. Przemyślana konstrukcja oraz 6 cm rozstaw sprawiają, że układanie elementów rozprowadzających ciepło staje się komfortowe i pozbawione ryzyka błędu. Płyty TECEfloor to stabilność ich połączeń i solidność mocowania rur. Rozwiązanie to stanowi także skuteczne uszczelnienie, chroniące przed wilgocią. Montaż płyty nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi.

W skład systemu wchodzą także elementy uzupełniające o szerokości 900 mm, przeznaczone do układania np. w otworach drzwiowych i przejściach.

Wymiary płyty: 840 x 1440 mm

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.