Komunikaty PR

Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński

2021-04-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 1.68 MB )

Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.

 

Wstawanie do pracy o wczesnych godzinach wcale nie musi być wymówką od przyrządzenia smacznego, zdrowego i pożywnego śniadania. Przykładem na to jest propozycja Tomka Jakubiaka, czyli prosta i szybka do przygotowania ciabatta z serem, warzywami i gotowanym kurczakiem Tarczyński z linii Naturalnie. Danie przypadło do gustu Oli Kot, która – jak sama przyznała – nie ma zbyt wiele czasu rano, ale bardzo chciałaby zmienić swoje codzienne nawyki żywieniowe.

 

Seria Naturalne Poranki jest jednym z elementów promocji linii Tarczyński Naturalnie, za pomocą których marka realizuje swoją misję – „inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze”. Twarzą programu od samego początku jest znany z zamiłowania do mięsa Tomasz Jakubiak. Szef kuchni nie tylko pracuje nad ciekawymi propozycjami porannych posiłków, ale też komponuje je tak, by dostarczały one niezbędnych składników i witamin, a do tego wyglądały i smakowały pysznie. 

 

Poza prowadzeniem show, Tomka wraz z gośćmi mogliśmy zobaczyć także w paśmie śniadaniowym „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2. Seria Naturalne Poranki w Trasie cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów, bo oprócz przygotowywanych na wizji dań, odbiorcy mieli okazję zobaczyć ciekawe miejsca na mapie Polski – od morza aż po same góry. 

 

Linię Tarczyński Naturalnie wyróżnia bardzo krótki skład, pozbawiony konserwantów i bogaty w naturalne aromaty. Najwyższej jakości produkt przypadnie do gustu przede wszystkim osobom, które cenią wyjątkowe walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia. Wśród produktów marki znajdzie się coś dla każdego – m.in. parówki, szynki i wędliny. Z ich użyciem można przygotować każdy posiłek, mając pewność, że będzie on zdrowy i pożywny. 

 

Najnowszy odcinek programu z udziałem Oli Kot dostępny jest na kanale marki Tarczyński na You Tube pod linkiem:

www.youtube.com/watch?v=Og6JMJ1mINI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.