Komunikaty PR

Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński

2021-04-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 1.68 MB )

Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.

 

Wstawanie do pracy o wczesnych godzinach wcale nie musi być wymówką od przyrządzenia smacznego, zdrowego i pożywnego śniadania. Przykładem na to jest propozycja Tomka Jakubiaka, czyli prosta i szybka do przygotowania ciabatta z serem, warzywami i gotowanym kurczakiem Tarczyński z linii Naturalnie. Danie przypadło do gustu Oli Kot, która – jak sama przyznała – nie ma zbyt wiele czasu rano, ale bardzo chciałaby zmienić swoje codzienne nawyki żywieniowe.

 

Seria Naturalne Poranki jest jednym z elementów promocji linii Tarczyński Naturalnie, za pomocą których marka realizuje swoją misję – „inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze”. Twarzą programu od samego początku jest znany z zamiłowania do mięsa Tomasz Jakubiak. Szef kuchni nie tylko pracuje nad ciekawymi propozycjami porannych posiłków, ale też komponuje je tak, by dostarczały one niezbędnych składników i witamin, a do tego wyglądały i smakowały pysznie. 

 

Poza prowadzeniem show, Tomka wraz z gośćmi mogliśmy zobaczyć także w paśmie śniadaniowym „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2. Seria Naturalne Poranki w Trasie cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów, bo oprócz przygotowywanych na wizji dań, odbiorcy mieli okazję zobaczyć ciekawe miejsca na mapie Polski – od morza aż po same góry. 

 

Linię Tarczyński Naturalnie wyróżnia bardzo krótki skład, pozbawiony konserwantów i bogaty w naturalne aromaty. Najwyższej jakości produkt przypadnie do gustu przede wszystkim osobom, które cenią wyjątkowe walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia. Wśród produktów marki znajdzie się coś dla każdego – m.in. parówki, szynki i wędliny. Z ich użyciem można przygotować każdy posiłek, mając pewność, że będzie on zdrowy i pożywny. 

 

Najnowszy odcinek programu z udziałem Oli Kot dostępny jest na kanale marki Tarczyński na You Tube pod linkiem:

www.youtube.com/watch?v=Og6JMJ1mINI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.