Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.
Wstawanie do pracy o wczesnych godzinach wcale nie musi być wymówką od przyrządzenia smacznego, zdrowego i pożywnego śniadania. Przykładem na to jest propozycja Tomka Jakubiaka, czyli prosta i szybka do przygotowania ciabatta z serem, warzywami i gotowanym kurczakiem Tarczyński z linii Naturalnie. Danie przypadło do gustu Oli Kot, która – jak sama przyznała – nie ma zbyt wiele czasu rano, ale bardzo chciałaby zmienić swoje codzienne nawyki żywieniowe.
Seria Naturalne Poranki jest jednym z elementów promocji linii Tarczyński Naturalnie, za pomocą których marka realizuje swoją misję – „inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze”. Twarzą programu od samego początku jest znany z zamiłowania do mięsa Tomasz Jakubiak. Szef kuchni nie tylko pracuje nad ciekawymi propozycjami porannych posiłków, ale też komponuje je tak, by dostarczały one niezbędnych składników i witamin, a do tego wyglądały i smakowały pysznie.
Poza prowadzeniem show, Tomka wraz z gośćmi mogliśmy zobaczyć także w paśmie śniadaniowym „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2. Seria Naturalne Poranki w Trasie cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów, bo oprócz przygotowywanych na wizji dań, odbiorcy mieli okazję zobaczyć ciekawe miejsca na mapie Polski – od morza aż po same góry.
Linię Tarczyński Naturalnie wyróżnia bardzo krótki skład, pozbawiony konserwantów i bogaty w naturalne aromaty. Najwyższej jakości produkt przypadnie do gustu przede wszystkim osobom, które cenią wyjątkowe walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia. Wśród produktów marki znajdzie się coś dla każdego – m.in. parówki, szynki i wędliny. Z ich użyciem można przygotować każdy posiłek, mając pewność, że będzie on zdrowy i pożywny.
Najnowszy odcinek programu z udziałem Oli Kot dostępny jest na kanale marki Tarczyński na You Tube pod linkiem:
www.youtube.com/watch?v=Og6JMJ1mINI

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.