Komunikaty PR

Olympus prezentuje nowe zestawy z aparatem OM-D E-M5 Mark III

2020-05-15  |  15:00
Biuro prasowe

Marka Olympus z myślą o miłośnikach fotografii i producentach filmów prezentuje dwa nowe zestawy. OM-D E-M5 Mark III w pakiecie z najmniejszym na świecie standardowym obiektywem zoom M.Zuiko Digital ED 12‑45 mm F4 PRO oraz OM-D E-M5 Mark III z rejestratorem audio LS-P4. Produkty dla entuzjastów robienia profesjonalnych zdjęć oraz vlogerów, producentów filmów i YouTuberów są już dostępne w sprzedaży.

W połowie maja rodzina Olympus powiększyła się o kolejne dwa pakiety. Pierwszy z nich - OM-D E-M5 Mark III z obiektywem zoom M.Zuiko Digital ED 12‑45 mm F4 PRO to propozycja kierowana do entuzjastów fotografii, którzy cenią sobie wytrzymały i lekki (580 gram) sprzęt oraz wysoką jakość zdjęć. Drugi zestaw powstał z myślą o producentach filmowych oraz twórcach internetowych nagrywających materiały wideo. W jego skład wchodzi m.in. aparat OM-D E-M5 Mark III oraz rejestrator dźwięku LS-P4 wyposażony w funkcję “Klapsa Filmowego”.

Zestaw filmowy OM-D 
Każdy twórca wideo zdaje sobie sprawę, jak ważny dla efektów jego pracy jest dźwięk. Olympus LS-P4 wchodzący w skład pakietu dla filmowców umożliwia rejestrowanie dźwięku w jakości Hi-Res, czyli wyższej od tej, którą oferują płyty CD - będące przez kilkadziesiąt lat wzorcem jakości w świecie audio. LS-P4 rejestruje pasma w zakresie od 20 Hz do 20 kHz, zapewniając przy tym bogaty dźwięk stereo. Zestaw filmowy tworzy również kompaktowy i wytrzymały aparat OM-D E-M5 Mark III. Zarówno producenci wideo, jak i YouTuberzy powinni docenić niewielką wagę tego modelu oraz możliwość korzystania z niego nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Pakiet oparty o uniwersalny aparat z wydajnym autofokusem, skuteczną stabilizacją obrazu oraz funkcjami “OM-D Movie” daje kreatywnym twórcom wideo dodatkowe możliwości. To w połączeniu z szerokokątnym obiektywem M.Zuiko Digital ED 12 mm F2.0 oraz rejestratorem liniowym LS-P4 z pewnością ułatwi pracę filmowców.

OM-D E-M5 Mark III +  M.Zuiko Digital ED 12‑45mm F4 PRO
Powodów do narzekań nie powinni mieć miłośnicy profesjonalnej fotografii, bo również w ich kierunku marka Olympus robi ukłon. Nowy zestaw dla zaawansowanych fotografów składa się z aparatu OM-D E-M5 Mark III, który gwarantuje optyczną stabilizację obrazu do 7,5 EV (Sync IS) dostępną w obiektywach kompatybilnych z tym modelem. Ponadto, aparat ma również wbudowaną stabilizację, która w połączeniu z dowolnym obiektywem systemu Mikro Cztery Trzecie gwarantuje do 7,0 EV (bez Sync IS). W skład pakietu wchodzi także kompaktowy, lekki i odporny na warunki atmosferyczne obiektyw M.Zuiko Digital ED 12‑45mm F4 PRO, który cechuje się doskonałą jakością optyczną w szerokim zakresie ogniskowych. Obiektyw zapewnia ostry obraz na całej powierzchni kadru, aż do samych krawędzi. To najbardziej kompaktowy produkt w swojej klasie.

Warto dodać, że aparat OM-D E-M5 Mark III będący fundamentem nowych zestawów Olympus wyróżnia wytrzymały i uszczelniony korpus, dzięki któremu aparat jest odporny na pył, mróz i zachlapania. Bezlusterkowiec został również wyposażony w matrycę 20,4 MP Live MOS, szybki procesor obrazu TruePic VIII (stosowany w OM-D E-M1 Mark II) oraz wbudowany 5-osiowy system stabilizacji obrazu.

Dostępność i ceny
Nowy zestaw OM-D E-M5 Mark III + M.Zuiko Digital ED 12‑45mm F4 PRO dostępny jest od połowy maja w cenie 7 190 zł.  Natomiast pakiet filmowy OM-D dostępny jest w cenie 8 990 zł. Wchodzący w skład zestawu aparat OM-D i obiektyw M.Zuiko objęte są dodatkową, sześciomiesięczną gwarancją po rejestracji na platformie http://my.olympus.eu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby 5 kroków do zostania mistrzem kuchni we własnym domu Biuro prasowe
2020-07-13 | 09:00

5 kroków do zostania mistrzem kuchni we własnym domu

8 na 10 Polaków deklaruje, że zdarza im się gotować w domu. Niektórzy jednak wciąż podchodzą do tego tematu z dystansem lub zastanawiają się, w jaki sposób przejść
Hobby Operowe matki w natarciu
2020-07-10 | 15:00

Operowe matki w natarciu

Matki, żony i… śpiewaczki operowe, czyli Les Femmes, wyjątkowy operowy tercet u progu swojej kariery. Natalia Krajewska-Kitowska, Joanna Sobowiec-Jamioł i Emilia Osowska to trzy
Hobby Centrum Praskie Koneser zaprasza na wystawę klasycznej motoryzacji
2020-07-02 | 16:00

Centrum Praskie Koneser zaprasza na wystawę klasycznej motoryzacji

Już w najbliższą sobotę (4 lipca) w centrum kulturalno-rozrywkowym na warszawskiej Pradze będzie można podziwiać klasyczną motoryzację. Wśród atrakcji zaplanowano rajd zabytkowych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Daria Widawska: 31 lipca po raz pierwszy od siedmiu miesięcy zagram w spektaklu. Większość teatrów ruszy dopiero we wrześniu

Aktorka od pięciu miesięcy jest na przymusowym urlopie. Nie gra w teatrze, w najbliższym czasie nie ma także zaplanowanych żadnych dni zdjęciowych. Wierzy jednak, że za kilka tygodni powróci do swojej aktywności zawodowej i że nic już nie zakłóci nowego sezonu teatralnego.  Czeka też na wznowienie projektów filmowych i serialowych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.