Komunikaty PR

OMNIRES debiutuje na 62. edycji targów Salone del Mobile

2024-03-27  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0 MB )

Na tegorocznych targach Salone del Mobile, odbywających się w dniach 16-21 kwietnia, po raz pierwszy zagości polska marka OMNIRES, specjalizująca się w rozwiązaniach przeznaczonych do wyposażenia łazienek i kuchni. Na stoisku zobaczymy bestsellerowe kolekcje, jak również inspirujące podejście do sztuki, wody i odpowiedzialnego designu, trafnie ujęte w spójnej idei „The Art of Water Design”. Firma, po sukcesie frankfurckich targów ISH, nie przestaje zmierzać w kierunku międzynarodowej ekspansji. Uczestnictwo w europejskich imprezach targowych, to czytelny komunikat potwierdzający rosnące znaczenie OMNIRES poza granicami Polski.

OMNIRES jest marką cenioną nie tylko przez klientów indywidualnych, ale także przez branżę budowlaną i architektów. Ich produkty, obejmujące baterie łazienkowe i kuchenne, wanny, umywalki, systemy prysznicowe oraz akcesoria łazienkowe, wybierane są od lat przez czołowe biura projektowe w Polsce, a teraz także i na świecie. Za zaufaniem architektów do marki OMNIRES stoi ponad 30-letnia historia firmy, jej prestiż oraz zdolność do wprowadzania odważnych wykończeń kolorystycznych i wyrazistych form do współczesnych wnętrz. Dzięki temu OMNIRES nie tylko łatwo dostosowuje się do stale zmieniających się potrzeb rynku, ale staje się pionierem w tworzeniu nowych standardów w branży wyposażenia oraz armatury łazienkowej i kuchennej.

Pomysłowość, wizja, innowacja

Strefy stoiska OMNIRES na zbliżających się Salone Del Mobile w Mediolanie, zaprojektowane przez renomowaną pracownię Łoskiewicz Studio, pokażą harmonijne połączenie sztuki, wody i designu. Ciemna kolorystyka  przestrzeni  wystawienniczej – tworząc efekt galerii – będzie doskonałym tłem do wyeksponowania portfolio producenta, znanego z unikalnych kolorów i przemyślanej formy. Główna aleja poprowadzi gości do stref networkingowych i instalacji artystycznej w postaci fontanny z przefiltrowaną wodą z baterii SWITCH. Tematem przewodnim stoiska będzie motyw „The Art of Water Design”, w którym sztuka swobodnie popłynie z nurtem odpowiedzialnego designu.

“Kreując nasze przestrzenie, zawsze myślimy o stworzeniu wciągającego doświadczenia, gdzie produkty nie są jedynie wystawiane, ale traktowane jako elementy sztuki funkcjonalnej. Minimalizm form pozwala nam starannie wyeksponować asortyment i osiągnąć efekt galerii, gdzie zapraszamy do zrozumienia artystycznej istoty każdego produktu” – mówi Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna marki OMNIRES.

Stoisko D09, zlokalizowane w Hali 10, zapowiada się jako podróż przez świat zróżnicowanych form i innowacyjnego podejścia do projektowania przestrzeni. Idea koncepcyjna „The Art of Water Design”, poza wartością funkcjonalną będzie także medium artystycznym. Sztuka użytkowa popłynie tu wraz z wodą, tworząc zjawiskową instalację. Minimalizm wizualny detali, połączony z wyjątkowymi kolorami, ma szansę zachwycić w Mediolanie nawet najbardziej wymagających odwiedzających. Na stoisku doświadczymy potencjału, jaki tkwi w połączeniu sztuki, wody i designu. Już teraz warto zarezerwować czas i otworzyć się na doznania estetyczne, które marka OMNIRES oferuje w codziennym użytkowaniu łazienki i kuchni.

Jak dojechać na targi?

Na Salone del Mobile można łatwo dojechać środkami transportu publicznego z Mediolanu, pociągiem lub samochodem. Najszybciej dostaniemy się na teren targów czerwoną linią metra M1 do stacji Rho-Fiera (ostatni przystanek). Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie targów.

Więcej na: https://omnires.com/pl/

O MARCE

OMNIRES to polska firma o globalnym zasięgu, której pasją od ponad 30 lat jest tworzenie wysokiej jakości produktów i doświadczeń tak, by umożliwiać innym kreację przemyślanych, inspirujących do życia wnętrz.

Oferta marki obejmuje rozbudowany asortyment produktów do wyposażenia łazienki oraz kuchni: od armatury i akcesoriów, przez wanny i umywalki, po rozwiązania do strefy prysznica i wc. Różnorodność wzorów i wykończeń kolorystycznych pozwala na wybór dowolnej estetyki i stworzenie indywidualnego stylu we wnętrzu, a także zapewnia szeroką gamę rozwiązań projektowych.

W trosce o środowisko naturalne OMNIRES projektuje wszystkie produkty świadomie w oparciu o analizę całego cyklu ich życia przy wykorzystaniu najwyższej jakości surowców i materiałów, a także intuicyjnych rozwiązań, które pomagają ograniczyć zużycie wody i energii. Produkty marki powstają przy współpracy z uznanymi projektantami, których indywidulane doświadczenia przekładają się wyjątkowe wartości projektowe. Kolekcje marki były wielokrotnie doceniane za wzornictwo, użycie innowacyjnych materiałów oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych, zdobywając prestiżowe nagrody, m.in. Red Dot Design Award, Good Design, iF Design Award, German Design Award, Top Design Award, Must Have oraz Dobry Wzór.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.