Opoczno na 4 Design Days w Katowicach
W dniach 6-9 lutego marka Opoczno będzie obecna na V edycji 4 Design Days w Katowicach. Największe w tej części Europy wydarzenie na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa to okazja do dyskusji, inspiracji nowymi trendami w designie, a także poznania najnowszych kolekcji marki.
Podczas V edycji 4 Design Days w Katowicach przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci oraz firmy usługowe i deweloperzy będą dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze oraz designie. Pierwsze dwa dni eventu (6-7 lutego) skierowane są do profesjonalistów: upłyną pod znakiem tematów #architecturechallenge oraz #designchallenge, zaś 8 i 9 lutego będą otwarte dla wszystkich. Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach.
Stoisko marki Opoczno
Opoczno pojawi się na wydarzeniu wraz z marką Cersanit już po raz drugi i ponownie aktywnie zaangażuje się w przebieg V edycji 4 Design Days. Elegancka, reprezentacyjna strefa marki, połączona będzie z miejscem spotkań i dyskusji. Na stoisku nr 67, umiejscowionym w hali głównej MCK, zaprezentowane zostaną ekspozycje różnorodnych kolekcji płytek. Projektantka stoiska świetnie zaaranżowała przestrzeń, pokazując płytki w nietypowej formie brył różnej wielkości
i trójwymiarowych kompozycji. Uzupełniła ją wszechobecną zielenią naturalnych roślin, które już na stałe zagościły w kanonach współczesnych wnętrz. Po raz pierwszy odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć między innymi nowości marki Opoczno w modnym formacie 30:90 – serie Ocean Romance, Love You Navy i Grey Blanket.
Kolekcja Ocean Romance utrzymana jest w kolorystyce nawiązującej do barwy roku 2020 według Instytutu Pantone – Classic Blue. Jej projektanci inspirowali się podróżami oraz klimatami orientalnymi – dlatego w serii można dostrzec mozaiki przypominające arabeskę. Dominuje w niej niebiesko-zielona kolorystyka wraz z rozświetlającą ją bielą, łącząc płytki gładkie i strukturalne, przywodzące na myśl morską pianę i fale.
Kolejna nowość marki Opoczno, kolekcja Love You Navy, również dostępna na stoisku podczas 4 Design Days, zdążyła jeszcze przed swoją rynkową premierą zdobyć uznanie i nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019 za wyjątkowe wzornictwo. W serii Love You Navy dostępne są płytki gładkie oraz strukturalne, przypominające chevron. Seria ta doskonale wpisuje się w kolorystyczne trendy roku 2020, łącząc w sobie głębię granatu, biel oraz satynową powierzchnię. Warto zwrócić uwagę na jaśniejszą odsłonę serii, czyli White Satin, z pomocą której możemy zaaranżować wnętrze w skandynawskim stylu. Kolekcję uzupełnia mozaika na wzór mniejszego chevronu, z powtarzającym się motywem drewna w połączniu z granatem lub bielą.
Trzecią z nowości prezentowanych na stoisku Opoczna podczas 4 Design Days jest kolekcja Grey Blanket. Faktura tych wyjątkowych płytek przypomina pognieciony papier. Tuż przed swoją rynkową premierą seria zdążyła już zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Jej interesujący wzór jest wynikiem połączenia jednolicie szarej powierzchni z zarysowaniami
i nieregularną, trójwymiarową teksturą. Uwydatnia się ona pod wpływem światła, tworząc zjawiskowy efekt wizualny.
W narożnym stoisku zaprezentowane będą także aranżacje z wykorzystaniem kolekcji marki Opoczno, które są podstawą współczesnego designu i nowoczesnych wnętrz, wykorzystywaną przez najlepszych projektantów – płytki ceramiczne, które w perfekcyjny sposób odwzorowują piękno szlachetnego kamienia (Grand Stone), betonu (Grand Concrete) czy ciepłego drewna (Grand Wood). Jedną z nich jest stylowa seria Calacatta Gold, inspirowana pięknem naturalnego, jasnego marmuru. Prezentowana będzie w formie nawiązującej do antycznej arkady – powrót do tego stylu jest hitem obecnego sezonu.
4 Design Days zapowiada się w tym roku wyjątkowo interesująco – oprócz wykładów i wydarzeń warto odwiedzić stoisko Opoczno, by poznać najnowsze kolekcje marki.
Zapraszamy!
- V edycja 4 Design Days
- 6-9 lutego 2020 roku
- Międzynarodowe Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach
- Stoisko nr 67 w hali głównej MCK
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Luksus, który nie przytłacza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.