Opoczno na 4 Design Days w Katowicach
W dniach 6-9 lutego marka Opoczno będzie obecna na V edycji 4 Design Days w Katowicach. Największe w tej części Europy wydarzenie na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa to okazja do dyskusji, inspiracji nowymi trendami w designie, a także poznania najnowszych kolekcji marki.
Podczas V edycji 4 Design Days w Katowicach przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci oraz firmy usługowe i deweloperzy będą dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze oraz designie. Pierwsze dwa dni eventu (6-7 lutego) skierowane są do profesjonalistów: upłyną pod znakiem tematów #architecturechallenge oraz #designchallenge, zaś 8 i 9 lutego będą otwarte dla wszystkich. Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach.
Stoisko marki Opoczno
Opoczno pojawi się na wydarzeniu wraz z marką Cersanit już po raz drugi i ponownie aktywnie zaangażuje się w przebieg V edycji 4 Design Days. Elegancka, reprezentacyjna strefa marki, połączona będzie z miejscem spotkań i dyskusji. Na stoisku nr 67, umiejscowionym w hali głównej MCK, zaprezentowane zostaną ekspozycje różnorodnych kolekcji płytek. Projektantka stoiska świetnie zaaranżowała przestrzeń, pokazując płytki w nietypowej formie brył różnej wielkości
i trójwymiarowych kompozycji. Uzupełniła ją wszechobecną zielenią naturalnych roślin, które już na stałe zagościły w kanonach współczesnych wnętrz. Po raz pierwszy odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć między innymi nowości marki Opoczno w modnym formacie 30:90 – serie Ocean Romance, Love You Navy i Grey Blanket.
Kolekcja Ocean Romance utrzymana jest w kolorystyce nawiązującej do barwy roku 2020 według Instytutu Pantone – Classic Blue. Jej projektanci inspirowali się podróżami oraz klimatami orientalnymi – dlatego w serii można dostrzec mozaiki przypominające arabeskę. Dominuje w niej niebiesko-zielona kolorystyka wraz z rozświetlającą ją bielą, łącząc płytki gładkie i strukturalne, przywodzące na myśl morską pianę i fale.
Kolejna nowość marki Opoczno, kolekcja Love You Navy, również dostępna na stoisku podczas 4 Design Days, zdążyła jeszcze przed swoją rynkową premierą zdobyć uznanie i nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019 za wyjątkowe wzornictwo. W serii Love You Navy dostępne są płytki gładkie oraz strukturalne, przypominające chevron. Seria ta doskonale wpisuje się w kolorystyczne trendy roku 2020, łącząc w sobie głębię granatu, biel oraz satynową powierzchnię. Warto zwrócić uwagę na jaśniejszą odsłonę serii, czyli White Satin, z pomocą której możemy zaaranżować wnętrze w skandynawskim stylu. Kolekcję uzupełnia mozaika na wzór mniejszego chevronu, z powtarzającym się motywem drewna w połączniu z granatem lub bielą.
Trzecią z nowości prezentowanych na stoisku Opoczna podczas 4 Design Days jest kolekcja Grey Blanket. Faktura tych wyjątkowych płytek przypomina pognieciony papier. Tuż przed swoją rynkową premierą seria zdążyła już zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Jej interesujący wzór jest wynikiem połączenia jednolicie szarej powierzchni z zarysowaniami
i nieregularną, trójwymiarową teksturą. Uwydatnia się ona pod wpływem światła, tworząc zjawiskowy efekt wizualny.
W narożnym stoisku zaprezentowane będą także aranżacje z wykorzystaniem kolekcji marki Opoczno, które są podstawą współczesnego designu i nowoczesnych wnętrz, wykorzystywaną przez najlepszych projektantów – płytki ceramiczne, które w perfekcyjny sposób odwzorowują piękno szlachetnego kamienia (Grand Stone), betonu (Grand Concrete) czy ciepłego drewna (Grand Wood). Jedną z nich jest stylowa seria Calacatta Gold, inspirowana pięknem naturalnego, jasnego marmuru. Prezentowana będzie w formie nawiązującej do antycznej arkady – powrót do tego stylu jest hitem obecnego sezonu.
4 Design Days zapowiada się w tym roku wyjątkowo interesująco – oprócz wykładów i wydarzeń warto odwiedzić stoisko Opoczno, by poznać najnowsze kolekcje marki.
Zapraszamy!
- V edycja 4 Design Days
- 6-9 lutego 2020 roku
- Międzynarodowe Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach
- Stoisko nr 67 w hali głównej MCK
![Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1287864298,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach
![Jak chronić wnętrza przed owadami?](/files/_uploaded/glownekonf_1148281484,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak chronić wnętrza przed owadami?
![Zielony taras potrzebny od zaraz!](/files/_uploaded/glownekonf_1066532999,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zielony taras potrzebny od zaraz!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Żywienie
![](/files/1922771799/2000516306-el-gendy-wakacje2,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Za granicą można spędzić wakacje za dużo mniejsze pieniądze niż nad polskim morzem czy na Mazurach. U nas jest za drogo, często nieadekwatnie do jakości
Prezenter zaznacza, że jest łowcą okazji i dość szybko potrafi znaleźć atrakcyjną ofertę wyjazdu na wakacje za granicą. Dlatego nigdy nie planuje urlopu z dużym wyprzedzeniem, bo często rezerwuje ostatnie miejsca tuż przed wylotem. Robert El Gendy podkreśla, że ze względu na wysokie ceny żywności i miejsc hotelowych w polskich kurortach woli polecieć do innego kraju, gdzie ma gwarancję dobrej pogody, atrakcyjnej lokalizacji i wyśmienitego jedzenia. Jak tylko może, stara się unikać paragonów grozy i przykrych niespodzianek.
Konsument
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
![](/files/1922771799/czechy-turystyka-foto,w_133,r_png,_small.png)
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Konsument
Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca
![](/files/1922771799/mishra-czekolada-foto3,w_133,r_png,_small.png)
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.