Komunikaty PR

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

2025-01-16  |  16:10
Biuro prasowe

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie pacjentów, sieć klinik okulistycznych Optegra zdecydowała się otworzyć nową placówkę, dedykowaną wyłącznie do korekcji wad wzroku.

– Nowa klinika Warszawa Centrum  to miejsce wyjątkowe pod każdym względem. Funkcjonując na polskim rynku już ponad 25 lat, poznaliśmy doskonale potrzeby naszych pacjentów. Dzięki temu mogliśmy zaprojektować klinikę „idealną”, w której każdy szczegół ma znaczenie – zaczynając od lokalizacji w centrum miasta, zapewniającej wygodny dojazd z każdej części Warszawy – mówi Agnieszka Szpara, prezes zarządu klinik okulistycznych Optegra – Już w lutym przyjmiemy pierwszych Pacjentów na kwalifikacje i zabiegi korekcji wad wzroku - dodaje

Doświadczony zespół gwarantem bezpieczeństwa

Pacjenci zainteresowani chirurgiczną korekcją wad wzroku podkreślają, że przy wyborze kliniki okulistycznej kierują się przede wszystkim bezpieczeństwem. Dlatego tak duże znaczenie mają dla nich kwalifikacje lekarzy i innych specjalistów. Zespół nowo otwartej kliniki Optegra tworzą lekarze chirurdzy i okuliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy przeprowadzili już kilkadziesiąt tysięcy zabiegów korekcji wad wzroku. Zespół kierowany przez dr n. med. Aleksandrę Wlaź wraz dr n.med. Katarzyną Skonieczną i prof. nadzw. dr hab. Joanną Wierzbowską będzie przeprowadzał kwalifikacje do sprawdzonych i bezpiecznych metod korekcji.

– W Optegra do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę nie tylko jego wiek, wielkość wady wzroku czy parametry diagnostyczne, ale również jego oczekiwania po zabiegu oraz wpływ na ewentualne przyszłe zabiegi okulistyczne. Tu kluczowe jest doświadczenie całego naszego zespołu, od osób wykonujących badania diagnostyczne, przez nieocenionych i bardzo doświadczonych optometrystów aż po chirurgów, którzy ostatecznie biorą odpowiedzialność za pacjenta – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.

Wszyscy chirurdzy pracujący w klinice są członkami Sekcji Chirurgii Refrakcyjnej Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) lub Polskiego Towarzystwa Okulistycznego (PTO) oraz są członkami międzynarodowych stowarzyszeń chirurgii refrakcyjnej (np. Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Zaćmy i Chirurgii Refrakcyjnej).

„Złoty standard” technologiczny

Dla pacjentów flagowej placówki Optegra w centrum stolicy dostępne są zaawansowane technologie laserowej korekcji wzroku, w tym metody opracowane przez producenta laserów niemiecką firmę Zeiss. Metoda Smile/Lentivue, w której na całym świecie wykonano już ponad 10 milionów zabiegów, jest uznawana za „złoty standard” w okulistyce. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego lasera femtosekundowego ta precyzyjna technologia zapewnia doskonałe wyniki korekcji przy minimalnej inwazyjności i najkrótszym możliwym czasie rekonwalescencji.

– Pacjenci bardzo doceniają fakt, że czas powrotu do większości codziennych aktywności po tych zabiegach jest wyjątkowo szybki i nie muszą znacząco zmieniać swoich planów w okresie rekonwalescencji –  mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.

Komfortowe warunki mają znaczenie

Klinika o powierzchni ponad 500 mkw. została zaprojektowana zgodnie z europejskimi standardami, które mają zapewnić pacjentom i personelowi medycznemu wygodę i funkcjonowanie w przyjaznej przestrzeni. Zaplanowano w niej komfortową poczekalnię oraz strefy wypoczynku dla pacjentów czekających na zabieg lub osób po zabiegach. W klinice do dyspozycji pacjentów jest  9 gabinetów, w tym 2 gabinety lekarskie, 5 gabinetów optometrycznych i 2 gabinety diagnostyczne, oraz sala zabiegowa.

– Tworząc na mapie Warszawy nową klinikę, oferujemy  pacjentom chirurgię refrakcyjną w „złotym standardzie”, do którego zaliczamy nowatorski sprzęt firmy Zeiss, najnowocześniejsze metody korekcji, bezpieczeństwo zarządzania procesami, dedykowany personel i profesjonalną opiekę – mówi Agnieszka Szpara. – Spełniamy rygorystyczne normy ISO, posiadamy certyfikat jako centrum referencyjne firmy Zeiss, a nasze procedury i opieka nad pacjentem odpowiadają wytycznym Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich. Stale utrzymująca się wysoka 95% satysfakcja pacjentów to efekt pracy naszych zespołów.

Źródło: Biuro Prasowe Newseria

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Niewłaściwe wychowanie i małpki rozpijają Polaków Biuro prasowe
2025-10-22 | 06:00

Niewłaściwe wychowanie i małpki rozpijają Polaków

Jak wynika z najnowszego badania opinii publicznej, przeprowadzonego przez SW Research, prawie co drugi Polak (45 proc.) uważa, że największy wpływ na nadużywanie alkoholu mają
InPost za pośrednictwem buycoffee.to umożliwia postawienie wirtualnej kawy dla Kurierów
2025-09-29 | 10:00

InPost za pośrednictwem buycoffee.to umożliwia postawienie wirtualnej kawy dla Kurierów

InPost, europejski lider w dziedzinie innowacji logistycznych, wykorzystując rozwiązania  polskiego fintechu buycoffee.to, wprowadza nową funkcjonalność w swojej aplikacji
Wdzięczność rośnie w siłę – 77% Polaków chce doceniać innych
2025-09-25 | 22:30

Wdzięczność rośnie w siłę – 77% Polaków chce doceniać innych

Potrzeba doceniania w Polsce silniejsza niż kiedykolwiek - kurierzy i pracownicy usług na czele wdzięczności - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Fundację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Handel

Serwisy sprzedażowe pomagają rosnąć małym firmom w kraju i za granicą. Na Amazon co minutę kupowanych jest 70 produktów od polskich sprzedawców

86 proc. Polaków deklaruje, że ze względów bezpieczeństwa woli kupować na sprawdzonych marketplace’ach – wynika z badań Amazon.pl. Tak wysoki odsetek może oznaczać, że duże serwisy sprzedażowe będą przyciągać coraz większy ruch w sieci, co daje małym i średnim przedsiębiorcom nowe możliwości dotarcia do klientów, bez konieczności inwestowania we własny e-sklep i logistykę. W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl jest ich już 1,2 tys. Wielu polskich sprzedawców wykorzystuje tę obecność także do rozpoczęcia eksportu swoich produktów.

Dom i ogród

Katarzyna Zielińska: Motyle i pielęgnowanie ogrodu to moje panaceum na smutki. Dzięki nim cały rok zachowuję spokojne wnętrze

Aktorka lubi obserwować motyle, bo jak podkreśla, te fascynujące owady mają dla niej szczególne znaczenie. By móc je hodować i cieszyć się ich widokiem, stworzyła im odpowiednie warunki do bytowania w swoim domu i ogrodzie. Od jakiegoś czasu Katarzyna Zielińska prowadzi też na Instagramie profil Plants With Me, poświęcony jej pasji do kwiatów i roślin. Dzięki niemu może się dzielić z followersami swoimi doświadczeniami, wskazówkami i inspiracjami.