Komunikaty PR

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

2025-01-16  |  16:10
Biuro prasowe

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie pacjentów, sieć klinik okulistycznych Optegra zdecydowała się otworzyć nową placówkę, dedykowaną wyłącznie do korekcji wad wzroku.

– Nowa klinika Warszawa Centrum  to miejsce wyjątkowe pod każdym względem. Funkcjonując na polskim rynku już ponad 25 lat, poznaliśmy doskonale potrzeby naszych pacjentów. Dzięki temu mogliśmy zaprojektować klinikę „idealną”, w której każdy szczegół ma znaczenie – zaczynając od lokalizacji w centrum miasta, zapewniającej wygodny dojazd z każdej części Warszawy – mówi Agnieszka Szpara, prezes zarządu klinik okulistycznych Optegra – Już w lutym przyjmiemy pierwszych Pacjentów na kwalifikacje i zabiegi korekcji wad wzroku - dodaje

Doświadczony zespół gwarantem bezpieczeństwa

Pacjenci zainteresowani chirurgiczną korekcją wad wzroku podkreślają, że przy wyborze kliniki okulistycznej kierują się przede wszystkim bezpieczeństwem. Dlatego tak duże znaczenie mają dla nich kwalifikacje lekarzy i innych specjalistów. Zespół nowo otwartej kliniki Optegra tworzą lekarze chirurdzy i okuliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy przeprowadzili już kilkadziesiąt tysięcy zabiegów korekcji wad wzroku. Zespół kierowany przez dr n. med. Aleksandrę Wlaź wraz dr n.med. Katarzyną Skonieczną i prof. nadzw. dr hab. Joanną Wierzbowską będzie przeprowadzał kwalifikacje do sprawdzonych i bezpiecznych metod korekcji.

– W Optegra do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę nie tylko jego wiek, wielkość wady wzroku czy parametry diagnostyczne, ale również jego oczekiwania po zabiegu oraz wpływ na ewentualne przyszłe zabiegi okulistyczne. Tu kluczowe jest doświadczenie całego naszego zespołu, od osób wykonujących badania diagnostyczne, przez nieocenionych i bardzo doświadczonych optometrystów aż po chirurgów, którzy ostatecznie biorą odpowiedzialność za pacjenta – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.

Wszyscy chirurdzy pracujący w klinice są członkami Sekcji Chirurgii Refrakcyjnej Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) lub Polskiego Towarzystwa Okulistycznego (PTO) oraz są członkami międzynarodowych stowarzyszeń chirurgii refrakcyjnej (np. Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Zaćmy i Chirurgii Refrakcyjnej).

„Złoty standard” technologiczny

Dla pacjentów flagowej placówki Optegra w centrum stolicy dostępne są zaawansowane technologie laserowej korekcji wzroku, w tym metody opracowane przez producenta laserów niemiecką firmę Zeiss. Metoda Smile/Lentivue, w której na całym świecie wykonano już ponad 10 milionów zabiegów, jest uznawana za „złoty standard” w okulistyce. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego lasera femtosekundowego ta precyzyjna technologia zapewnia doskonałe wyniki korekcji przy minimalnej inwazyjności i najkrótszym możliwym czasie rekonwalescencji.

– Pacjenci bardzo doceniają fakt, że czas powrotu do większości codziennych aktywności po tych zabiegach jest wyjątkowo szybki i nie muszą znacząco zmieniać swoich planów w okresie rekonwalescencji –  mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.

Komfortowe warunki mają znaczenie

Klinika o powierzchni ponad 500 mkw. została zaprojektowana zgodnie z europejskimi standardami, które mają zapewnić pacjentom i personelowi medycznemu wygodę i funkcjonowanie w przyjaznej przestrzeni. Zaplanowano w niej komfortową poczekalnię oraz strefy wypoczynku dla pacjentów czekających na zabieg lub osób po zabiegach. W klinice do dyspozycji pacjentów jest  9 gabinetów, w tym 2 gabinety lekarskie, 5 gabinetów optometrycznych i 2 gabinety diagnostyczne, oraz sala zabiegowa.

– Tworząc na mapie Warszawy nową klinikę, oferujemy  pacjentom chirurgię refrakcyjną w „złotym standardzie”, do którego zaliczamy nowatorski sprzęt firmy Zeiss, najnowocześniejsze metody korekcji, bezpieczeństwo zarządzania procesami, dedykowany personel i profesjonalną opiekę – mówi Agnieszka Szpara. – Spełniamy rygorystyczne normy ISO, posiadamy certyfikat jako centrum referencyjne firmy Zeiss, a nasze procedury i opieka nad pacjentem odpowiadają wytycznym Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich. Stale utrzymująca się wysoka 95% satysfakcja pacjentów to efekt pracy naszych zespołów.

Źródło: Biuro Prasowe Newseria

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie? Biuro prasowe
2025-06-18 | 15:00

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Pies w biurze? Zdecydowanie tak! Badania potwierdzają, że obecność czworonożnych przyjaciół pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i redukuje stres, co ma ogromny wpływ
Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy
2025-06-12 | 10:15

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Anker Innovations, producent robotów sprzątających marki eufy, zlecił badanie, które pokazuje, jak obecność zwierząt domowych wpływa na codzienne nawyki porządkowe.
Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami
2025-06-09 | 14:00

Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami

To już pewne – w 14. edycji największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce, organizowanej przez Fundację Poland Business Run, wystartuje rekordowa liczba ponad 42

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.