Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie pacjentów, sieć klinik okulistycznych Optegra zdecydowała się otworzyć nową placówkę, dedykowaną wyłącznie do korekcji wad wzroku.
– Nowa klinika Warszawa Centrum to miejsce wyjątkowe pod każdym względem. Funkcjonując na polskim rynku już ponad 25 lat, poznaliśmy doskonale potrzeby naszych pacjentów. Dzięki temu mogliśmy zaprojektować klinikę „idealną”, w której każdy szczegół ma znaczenie – zaczynając od lokalizacji w centrum miasta, zapewniającej wygodny dojazd z każdej części Warszawy – mówi Agnieszka Szpara, prezes zarządu klinik okulistycznych Optegra – Już w lutym przyjmiemy pierwszych Pacjentów na kwalifikacje i zabiegi korekcji wad wzroku - dodaje
Doświadczony zespół gwarantem bezpieczeństwa
Pacjenci zainteresowani chirurgiczną korekcją wad wzroku podkreślają, że przy wyborze kliniki okulistycznej kierują się przede wszystkim bezpieczeństwem. Dlatego tak duże znaczenie mają dla nich kwalifikacje lekarzy i innych specjalistów. Zespół nowo otwartej kliniki Optegra tworzą lekarze chirurdzy i okuliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy przeprowadzili już kilkadziesiąt tysięcy zabiegów korekcji wad wzroku. Zespół kierowany przez dr n. med. Aleksandrę Wlaź wraz dr n.med. Katarzyną Skonieczną i prof. nadzw. dr hab. Joanną Wierzbowską będzie przeprowadzał kwalifikacje do sprawdzonych i bezpiecznych metod korekcji.
– W Optegra do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę nie tylko jego wiek, wielkość wady wzroku czy parametry diagnostyczne, ale również jego oczekiwania po zabiegu oraz wpływ na ewentualne przyszłe zabiegi okulistyczne. Tu kluczowe jest doświadczenie całego naszego zespołu, od osób wykonujących badania diagnostyczne, przez nieocenionych i bardzo doświadczonych optometrystów aż po chirurgów, którzy ostatecznie biorą odpowiedzialność za pacjenta – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.
Wszyscy chirurdzy pracujący w klinice są członkami Sekcji Chirurgii Refrakcyjnej Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) lub Polskiego Towarzystwa Okulistycznego (PTO) oraz są członkami międzynarodowych stowarzyszeń chirurgii refrakcyjnej (np. Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Zaćmy i Chirurgii Refrakcyjnej).
„Złoty standard” technologiczny
Dla pacjentów flagowej placówki Optegra w centrum stolicy dostępne są zaawansowane technologie laserowej korekcji wzroku, w tym metody opracowane przez producenta laserów niemiecką firmę Zeiss. Metoda Smile/Lentivue, w której na całym świecie wykonano już ponad 10 milionów zabiegów, jest uznawana za „złoty standard” w okulistyce. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego lasera femtosekundowego ta precyzyjna technologia zapewnia doskonałe wyniki korekcji przy minimalnej inwazyjności i najkrótszym możliwym czasie rekonwalescencji.
– Pacjenci bardzo doceniają fakt, że czas powrotu do większości codziennych aktywności po tych zabiegach jest wyjątkowo szybki i nie muszą znacząco zmieniać swoich planów w okresie rekonwalescencji – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.
Komfortowe warunki mają znaczenie
Klinika o powierzchni ponad 500 mkw. została zaprojektowana zgodnie z europejskimi standardami, które mają zapewnić pacjentom i personelowi medycznemu wygodę i funkcjonowanie w przyjaznej przestrzeni. Zaplanowano w niej komfortową poczekalnię oraz strefy wypoczynku dla pacjentów czekających na zabieg lub osób po zabiegach. W klinice do dyspozycji pacjentów jest 9 gabinetów, w tym 2 gabinety lekarskie, 5 gabinetów optometrycznych i 2 gabinety diagnostyczne, oraz sala zabiegowa.
– Tworząc na mapie Warszawy nową klinikę, oferujemy pacjentom chirurgię refrakcyjną w „złotym standardzie”, do którego zaliczamy nowatorski sprzęt firmy Zeiss, najnowocześniejsze metody korekcji, bezpieczeństwo zarządzania procesami, dedykowany personel i profesjonalną opiekę – mówi Agnieszka Szpara. – Spełniamy rygorystyczne normy ISO, posiadamy certyfikat jako centrum referencyjne firmy Zeiss, a nasze procedury i opieka nad pacjentem odpowiadają wytycznym Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich. Stale utrzymująca się wysoka 95% satysfakcja pacjentów to efekt pracy naszych zespołów.
Źródło: Biuro Prasowe Newseria

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.