Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie pacjentów, sieć klinik okulistycznych Optegra zdecydowała się otworzyć nową placówkę, dedykowaną wyłącznie do korekcji wad wzroku.
– Nowa klinika Warszawa Centrum to miejsce wyjątkowe pod każdym względem. Funkcjonując na polskim rynku już ponad 25 lat, poznaliśmy doskonale potrzeby naszych pacjentów. Dzięki temu mogliśmy zaprojektować klinikę „idealną”, w której każdy szczegół ma znaczenie – zaczynając od lokalizacji w centrum miasta, zapewniającej wygodny dojazd z każdej części Warszawy – mówi Agnieszka Szpara, prezes zarządu klinik okulistycznych Optegra – Już w lutym przyjmiemy pierwszych Pacjentów na kwalifikacje i zabiegi korekcji wad wzroku - dodaje
Doświadczony zespół gwarantem bezpieczeństwa
Pacjenci zainteresowani chirurgiczną korekcją wad wzroku podkreślają, że przy wyborze kliniki okulistycznej kierują się przede wszystkim bezpieczeństwem. Dlatego tak duże znaczenie mają dla nich kwalifikacje lekarzy i innych specjalistów. Zespół nowo otwartej kliniki Optegra tworzą lekarze chirurdzy i okuliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy przeprowadzili już kilkadziesiąt tysięcy zabiegów korekcji wad wzroku. Zespół kierowany przez dr n. med. Aleksandrę Wlaź wraz dr n.med. Katarzyną Skonieczną i prof. nadzw. dr hab. Joanną Wierzbowską będzie przeprowadzał kwalifikacje do sprawdzonych i bezpiecznych metod korekcji.
– W Optegra do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę nie tylko jego wiek, wielkość wady wzroku czy parametry diagnostyczne, ale również jego oczekiwania po zabiegu oraz wpływ na ewentualne przyszłe zabiegi okulistyczne. Tu kluczowe jest doświadczenie całego naszego zespołu, od osób wykonujących badania diagnostyczne, przez nieocenionych i bardzo doświadczonych optometrystów aż po chirurgów, którzy ostatecznie biorą odpowiedzialność za pacjenta – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.
Wszyscy chirurdzy pracujący w klinice są członkami Sekcji Chirurgii Refrakcyjnej Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) lub Polskiego Towarzystwa Okulistycznego (PTO) oraz są członkami międzynarodowych stowarzyszeń chirurgii refrakcyjnej (np. Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Zaćmy i Chirurgii Refrakcyjnej).
„Złoty standard” technologiczny
Dla pacjentów flagowej placówki Optegra w centrum stolicy dostępne są zaawansowane technologie laserowej korekcji wzroku, w tym metody opracowane przez producenta laserów niemiecką firmę Zeiss. Metoda Smile/Lentivue, w której na całym świecie wykonano już ponad 10 milionów zabiegów, jest uznawana za „złoty standard” w okulistyce. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego lasera femtosekundowego ta precyzyjna technologia zapewnia doskonałe wyniki korekcji przy minimalnej inwazyjności i najkrótszym możliwym czasie rekonwalescencji.
– Pacjenci bardzo doceniają fakt, że czas powrotu do większości codziennych aktywności po tych zabiegach jest wyjątkowo szybki i nie muszą znacząco zmieniać swoich planów w okresie rekonwalescencji – mówi dr n. med. Aleksandra Wlaź, kierownik medyczny Kliniki Optegra Warszawa Centrum.
Komfortowe warunki mają znaczenie
Klinika o powierzchni ponad 500 mkw. została zaprojektowana zgodnie z europejskimi standardami, które mają zapewnić pacjentom i personelowi medycznemu wygodę i funkcjonowanie w przyjaznej przestrzeni. Zaplanowano w niej komfortową poczekalnię oraz strefy wypoczynku dla pacjentów czekających na zabieg lub osób po zabiegach. W klinice do dyspozycji pacjentów jest 9 gabinetów, w tym 2 gabinety lekarskie, 5 gabinetów optometrycznych i 2 gabinety diagnostyczne, oraz sala zabiegowa.
– Tworząc na mapie Warszawy nową klinikę, oferujemy pacjentom chirurgię refrakcyjną w „złotym standardzie”, do którego zaliczamy nowatorski sprzęt firmy Zeiss, najnowocześniejsze metody korekcji, bezpieczeństwo zarządzania procesami, dedykowany personel i profesjonalną opiekę – mówi Agnieszka Szpara. – Spełniamy rygorystyczne normy ISO, posiadamy certyfikat jako centrum referencyjne firmy Zeiss, a nasze procedury i opieka nad pacjentem odpowiadają wytycznym Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich. Stale utrzymująca się wysoka 95% satysfakcja pacjentów to efekt pracy naszych zespołów.
Źródło: Biuro Prasowe Newseria

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów

Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
Prezenterka przyznaje, że show-biznes rządzi się swoimi prawami i trzeba mieć na uwadze to, że pozory mogą mylić. Nie brakuje bowiem osób, które za wszelką cenę chcą osiągnąć sukces i dbają o swoje interesy kosztem innych. Po dwóch dekadach pracy w świecie mediów i rozrywki, w różnych środowiskach i z różnymi ludźmi, Malwina Wędzikowska potrafi już rozpoznać tych, którzy nie mają wobec niej dobrych intencji.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Firma
Trzy czwarte Zetek chce pracować na etacie. Elastyczny czas pracy nie jest dla nich istotny

Najmłodsze pokolenie wchodzące teraz na rynek pracy najbardziej ceni sobie stabilność. Dlatego 74 proc. deklaruje, że chce pracować na etacie – wynika z raportu „Work War Z”. Najważniejsze dla ankietowanych przy wyborze pracodawcy są wynagrodzenie i możliwość rozwoju, a ekologia oraz elastyczny czas pracy – wbrew obiegowym opiniom – schodzą u nich na dalszy plan. Zależy im na work–life balance i nie obawiają się o to walczyć, co jest odbierane przez inne pokolenia jako roszczeniowość. Sporo młodych pracowników deklaruje jednak problem z zaangażowaniem w swoje obowiązki, co jest poważnym wyzwaniem dla managerów.