Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
Sopocki festiwal skupia uwagę wielomilionowej publiczności zasiadającej każdego dnia przed ekranami telewizorów, by móc celebrować jedno z największych muzycznych wydarzeń w Polsce. W tym roku, przez cztery wieczory pełne artystycznej uczty, słuchacze będą mieli możliwość obserwowania debiutu wybitnej Oranżady Hellena, która pojawi się nie tylko na backstage’u w postaci specjalnie przygotowanej na tę okazję oranżadowej strefy, ale też w zielonej przestrzeni otaczającej teren festiwalu, gdzie obecne będą wygodne leżaki, poduchy i namioty. Ciekawą formą promocji marki będzie również kamera KISS CAM, która bawić będzie publiczność obecną na widowni. Dodatkowo każdy, kto przybędzie do Opery Leśnej, będzie mógł skosztować Oranżady Hellena w puszce. Napoje będą rozdawane przy wejściu. Lokowanie produktu w telewizji zaplanowano na dwa dni, na miejscu marka będzie przez cały czas trwania wydarzenia.
Obecność Oranżady Hellena na sopockim festiwalu to doskonały przykład na to, jak marka może w kreatywny sposób stać się integralną częścią wydarzenia o tak dużym zasięgu. Nasze działania nie ograniczają się jednak do standardowej komunikacji – staramy się dostarczać widzom wyjątkowych doświadczeń, które nie tylko podnoszą rozpoznawalność brandu, ale także budują pozytywne skojarzenia. Dzięki takim inicjatywom umacniamy więzi z konsumentami i podkreślamy nasze zaangażowanie w promowanie wartości kulturowych i rozrywkowych w Polsce – zaznacza Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena.
Tegoroczny Sopot Festival Top of the Top odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia w malowniczej scenerii Opery Leśnej w Sopocie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na antenie TVN, dając milionom widzów możliwość przeżywania wyjątkowych muzycznych emocji z tego legendarnego festiwalu.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.