Komunikaty PR

Oranżada Hellena o smaku piernikowo-korzennym

2023-11-20  |  16:45
Biuro prasowe
Do pobrania Grafika ( 0.28 MB )

Oranżada Hellena od lat jest ulubionym gazowanym napojem Polaków. Na ich stołach gości o każdej porze roku, chętnie sięgają po nią także w czasie zimy i Bożego Narodzenia. W tym roku producent zadbał, aby zyskała charakterystyczny dla tego okresu akcent – piernikowo-korzenny smak i aromat.

Oranżada Hellena z nutą korzenno-piernikową to oryginalne połączenie klasycznego smaku kultowej Oranżady z nutą intensywnych korzennych przypraw. Dzięki temu idealnie wpisuje się w zimowy i świąteczny klimat. W polskich domach co roku tworzą go rodzinna atmosfera, ciepłe światło choinkowych lampek, tradycyjne potrawy oraz unoszący się wszędzie zapach… piernika i przypraw korzennych. To dlatego nowa Oranżada Hellena tak idealnie komponuje się z domowymi smakami polskiego Bożego Narodzenia. Ale nie tylko – na pewno poprawi humor w czasie ciemnych i chłodnych zimowych dni, zostanie gwiazdą domówek przy nastrojowym świetle świec albo najlepszą towarzyszką pogaduszek przy cieple kominka. Każdy chętnie sięgnie po nią także w czasie domowych seansów, kiedy film najlepiej ogląda się pod miękkim kocykiem na wygodnej kanapie…

Oranżada Hellena o smaku korzenno-piernikowym jest dostępna w ofercie limitowanej (w sprzedaży od listopada 2023 r. do wyczerpania zapasów). Idealna dla wszystkich, którzy cenią tradycję, ale nie zamykają się na nowości, i lubią spędzać czas z rodziną. Aby Oranżady Hellena wystarczyło dla każdego, dostępna jest w prawdziwie familijnym formacie – wygodnych butelkach o pojemności 1,25 l.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Domowy „fastfood” pełen jesiennych aromatów Biuro prasowe
2023-11-28 | 01:00

Domowy „fastfood” pełen jesiennych aromatów

Czy „fastfood”, aby smakował, musi być wypełniony pustymi węglowodanami, pozbawionymi składników odżywczych wypełniaczami i ociekać niezdrowym tłuszczem? Jesień jest
Żywienie Listopadowy „comfort food” – czyli co?
2023-11-28 | 01:00

Listopadowy „comfort food” – czyli co?

Gdy za oknem listopadowa plucha, aż chce się wziąć do ręki miseczkę gorącej, gęstej, aromatycznej zupy i zaszyć pod kocem przy akompaniamencie deszczu, stukającego o szyby. Nie mniej
Żywienie Listopad pod hasłem placków ziemniaczanych?
2023-11-28 | 01:00

Listopad pod hasłem placków ziemniaczanych?

W listopadzie obchodzimy święto placka ziemniaczanego. Nic dziwnego, że to wręcz kultowe danie doczekało się swojego dnia w kalendarzu świąt nietypowych. Smażony na oleju lub wypiekany na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Handel

Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.

Nauka

Wpływ poezji na samopoczucie zbadali naukowcy. Okazała się pomocna w walce z samotnością i radzeniu sobie z trudnymi emocjami

Naukowcy z Uniwersytetu w Plymouth przeprowadzili badanie na temat roli poezji w dzisiejszych, scyfryzowanych czasach. Odpowiedzi badanych, ale też popularność interaktywnej strony internetowej, która w czasie pandemii umożliwiała publikowanie i czytanie wierszy, wskazują jednoznacznie, że poezja nadal jest istotną częścią życia wielu osób. Paradoksalnie media społecznościowe mogą tę pozycję umacniać. Dobroczynny wpływ poezji miał szczególne znaczenie zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19, czyli okresie ograniczonych spotkań towarzyskich i pogorszonego nastroju. Wyniki badania wykazały, że poezja może pomóc ludziom w wyrażaniu siebie, łączeniu się z innymi i radzeniu sobie z trudnymi emocjami, np. żałobą.