Oranżada Hellena w kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie!
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Głównym bohaterem kampanii jest Kuba Wojewódzki, który towarzyszy marce już od kilku lat. Ten znany dziennikarz i celebryta w charakterystyczny dla siebie sposób wskazuje doceniane na całym świecie osiągnięcia rodaków. Przypomina, że Polacy są zdolni do rzeczy wielkich właściwie we wszystkich dziedzinach życia, a jedną z tych, która wyszła im wybitnie jest Oranżada Hellena.
Aktywności reklamowe obejmują telewizję i Internet. Na ich potrzeby przygotowano dwa spoty po 30 sek. i dwa spoty po 15 sek. Są one wyświetlane w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, a także kanałach tematycznych. Kampania internetowa realizowana jest w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instragram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży.
Działania mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku brandu Oranżada Hellena jako polskiej marki, dotarcie do nowych grup konsumentów i wzrost sprzedaży napojów. Kampania, prowadzona pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, podkreśla pochodzenie produktu, a tym samym promuje Oranżadę Hellena przez pryzmat patriotyzmu ekonomicznego. Bieżąca kampania potrwa do końca czerwca.
Producentem spotu jest Papaya Films. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle
Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.
Konsument
Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.
Gwiazdy
Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.