Oranżada Hellena w kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie!
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Głównym bohaterem kampanii jest Kuba Wojewódzki, który towarzyszy marce już od kilku lat. Ten znany dziennikarz i celebryta w charakterystyczny dla siebie sposób wskazuje doceniane na całym świecie osiągnięcia rodaków. Przypomina, że Polacy są zdolni do rzeczy wielkich właściwie we wszystkich dziedzinach życia, a jedną z tych, która wyszła im wybitnie jest Oranżada Hellena.
Aktywności reklamowe obejmują telewizję i Internet. Na ich potrzeby przygotowano dwa spoty po 30 sek. i dwa spoty po 15 sek. Są one wyświetlane w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, a także kanałach tematycznych. Kampania internetowa realizowana jest w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instragram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży.
Działania mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku brandu Oranżada Hellena jako polskiej marki, dotarcie do nowych grup konsumentów i wzrost sprzedaży napojów. Kampania, prowadzona pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, podkreśla pochodzenie produktu, a tym samym promuje Oranżadę Hellena przez pryzmat patriotyzmu ekonomicznego. Bieżąca kampania potrwa do końca czerwca.
Producentem spotu jest Papaya Films. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.