Komunikaty PR

Oryginalne wnętrza z charakterem

2021-11-04  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Wykorzystanie różnych odcieni szarości jest sprawdzonym sposobem na aranżację eleganckiego wnętrza. Klasyczne pasy zyskają niezwykłe oblicze, jeśli do ich stworzenia użyjemy farb w różnych stopniach połysku. Połączenie perłowej farby Tikkurila Taika Pearl Paint w odcieniu 2077 HM Uranus z matową farbą Tikkurila Optiva Matt 5 w kolorach 1944 i 1947  będzie prezentować się wyjątkowo pięknie. Powstanie w ten sposób urzekająca ściana, która sprawdzi się i w sypialni, i jako ozdoba salonu. 

Matowej ścianie w odcieniu K487 Calcite można dodać artystycznego sznytu malując jej część w nieoczywisty, niby bezładny sposób z wykorzystaniem opalizującej farby Tikkurila Taika Paint Pearl w odcieniu 2027 HM Deimus. Jeśli wnętrze dodatkowo ozdobimy metalizującymi meblami czy rzeźbami, możemy stworzyć w salonie aranżację na miarę galerii sztuki. Pozyskanie takich eksponatów wcale nie musi być trudne ani kosztowne – drewniane taborety czy dekoracje ścienne wystarczy pokryć tą samą perłową farbą w różnych odcieniach, np. zieleni 2025 Galatea KM, granacie 2022 Hyperion HM, różu 2033 Cressida KM czy turkusie 2023 Calypso HM. Zapewnią one dekorację zachwycającą spójnością i oryginalnością.

Kuchnia w tonacji bieli i czerni zyska dodatkowy walor praktyczny, jeśli jedną ze ścian lub jej fragment pomalujemy tablicową farbą Tikkurila Liitu. Możliwość aktualizacji zapisków na ścianie będzie pobudzać radość tworzenia i pomagać w codziennej organizacji domu. Jednocześnie będzie stanowić ważny akcent dekoracyjny, dodając finezji aranżacji i podkreślając jej swobodny styl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.