OSHEE REBEL – nowa odważna pozycja wśród napojów funkcjonalnych
Linia OSHEE REBEL to połączenie popularnych właściwości izotonika i lubianej wody witaminowej. OSHEE VITAMIN ISOTONIC WATER to nowa subkategoria na rynku napojów. Produkty zostały stworzone z myślą o odważnym, młodym pokoleniu, które bunt ma we krwi. Atrakcyjne napoje, dostępne w butelkach o unikalnym, nowoczesnym designie, mają zachęcić niezależne pokolenie nie tylko do samej formuły, ale także do większej sportowej aktywności. Dzięki specjalnie dobranym składnikom funkcjonalnym zapewnią jeszcze lepsze nawodnienie i wyrównanie poziomu mikroelementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
VITAMIN ISTOTNIC WATER to nowa i niepowtarzalna propozycja na rynku. Linia OSHEE REBEL składa się z 5 wariantów smakowych:
- pitaya,
- aloes,
- arbuz,
- mango, pomarańcza i kardamon,
- czerwona pomarańcza i guarana,
które stanowią nie lada gratkę zarówno dla koneserów, posiadających wysublimowane kubki smakowe, jak i niestrudzonych odkrywców, a także buntowników szukających orzeźwienia.
W składzie każdego z produktów z linii REBEL znajduje się Schisandra – specjalny składnik funkcjonalny, który dodaje energii, zachęcając tym samym do podjęcia aktywności fizycznej. Schisandra, nazywana także jagodą wiecznej młodości, to pochodząca z Dalekiego Wschodu roślina posiadająca wiele właściwości prozdrowotnych - od wielu tysięcy lat stosowana jako lek na długowieczność, przeciwdziała zmęczeniu fizycznemu i psychicznemu. Poprawia pamięć i koncentrację. Podnosi odporność organizmu i przyspiesza proces zdrowienia. Jest uznawana za naturalny afrodyzjak, co podnosi atrakcyjność produktu wśród osób, które nie sięgały dotychczas po napoje sportowe.
Każdy z napoi OSHEE REBEL posiada unikalną kompozycję witaminową, podnoszącą efekt prozdrowotny. Zawartość witamin z grupy B (niacyna, biotyna, witamina B6 i B12) wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i krwionośnego oraz pracę mięśni.
Napoje z linii OSHEE REBEL mają formułę izotoniczną i nie podlegają ustawie cukrowej, co oznacza, że cena w połączeniu z atrakcyjnym designem i unikalną recepturą będzie zachęcać do zakupu.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.