Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design Award
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na osiągnięcie zamierzonych efektów. Część z nich odnajdziemy w projektach nadsyłanych na kończący się właśnie konkurs Antalis Interior Design Award. Warto się pospieszyć, bo termin zgłoszeń upływa pod koniec stycznia!
Projektanci wnętrz i architekci doceniają produkty oferowane przez markę Antalis, a ta postanowiła dodatkowo zmotywować swoich odbiorców do kreatywności, organizując Antalis Interior Design Award. Po dwuletniej przerwie, można jeszcze wziąć udział w kolejnej edycji międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nabór prac trwa do 31 stycznia 2023 r. W tym czasie architekci, projektanci wnętrz, designerzy czy graficy mogą zgłaszać swoje autorskie projekty aranżacji przestrzeni, w których wykorzystano przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis.
Projekty zostaną ocenione przez prestiżowe, międzynarodowe jury z ponad 10 krajów europejskich. Konkurs to możliwość prezentacji kreatywności, innowacyjności i otwartości na współczesne potrzeby projektowe. Nagrodzone projekty ukażą się w europejskiej prasie branżowej, w mediach społecznościowych, na stronie Antalis, a także podczas wydarzeń związanych z konkursem.
W swej pracy architekci codziennie spotykają się z nowymi wyzwaniami. Bez względu na to, czy realizacja dotyczy domu, mieszkania, przestrzeni biurowej czy też wnętrza restauracji, ich zadaniem jest znalezienie złotego środka między realnymi możliwościami danej przestrzeni a wymaganiami klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do projektowania w duchu zrównoważonego rozwoju. Antalis Interior Design Award to nie tylko rozwój w pracy z innowacyjnym materiałem i powiększenie portfolio, ale także trampolina do międzynarodowej kariery.
– Coraz częściej inwestorzy oczekują od architektów zwracania się ku ekologicznym rozwiązaniom i kreatywnym pomysłom, usprawniającym później użytkowanie wnętrza. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że nasze społeczeństwo jest bardziej świadome i jasno określa zrównoważony rozwój jako cel warty obrania. W Antalis od lat proponujemy transparentną produkcję dzięki systemowi Green Star System. Produkty firmy oznaczone są gwiazdkami w zależności od pochodzenia surowców i zdolności recyklingowej po zakończeniu użytkowania – wyjaśnia Arkadiusz Chłopik, Marketing Director w Antalis Polska. – Innym aspektem wyróżniającym nasze produkty jest ich innowacyjność i możliwość odpowiadania na wiele potrzeb, nie tylko tych wizualnych. Pandemia COVID-19 doskonale udowodniła, jak w jednej chwili nasze życie może zmienić się pod wpływem zarazków. Z tego powodu do naszej oferty trafiły m.in. folie ochronne Coala Coversafe o właściwościach biobójczych, które chronią przed wirusami, bakteriami, drożdżami i pleśnią – dodaje.
Wysoka jakość i nowatorskie, ekologiczne rozwiązania proponowane przez Antalis muszą zostać jednak zrealizowane, by służyć swoim użytkownikom. Dlatego też marka zachęca architektów, designerów, projektantów i grafików, których kreatywność, warsztat, doświadczenie i umysły otwarte na problemy dzisiejszego świata, do wzięcia udziału w konkursie.
– W projektowaniu przestrzeni zaczynam od znalezienia unikalnego charakteru wnętrza. Szukam historii opowiadanej przez firmę, której biuro projektuję lub zagłębiam się w kulturę stojącą za kuchnią oferowaną przez wnętrze restauracji, które tworzę. Dzięki odpowiednim produktom proces twórczy jest znacznie prostszy – dobre materiały dają ogromne pole do popisu artystom i grafikom, a tym samym sprawiają, że niemożliwe aranżacje stają się rzeczywistością. Ponadto stanowią ekonomiczne rozwiązanie, doskonale imitując uwielbiane przez klientów materiały, takie jak marmur, drewno czy kamień – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule, architektka, prezeska i dyrektorka kreatywna pracowni Tremend.
O Antalis
Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.
*około 4,2 mld euro
Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać od nas najnowsze wiadomości!

Nowe inspirujące kolory w palecie Beckers Designer Collection

Nieformalny szyk w salonie

Przejmujące wnętrza w szarości
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Gwiazdy

Andrzej Sołtysik: Moim popisowym numerem jest jajecznica – specyficzna, wyborna i wytrawna. Szkoda, że żona nie pozwala mi spędzać więcej czasu w kuchni
Dziennikarz zapewnia, że drzemie w nim spory potencjał kulinarny, niestety nie miał jeszcze okazji, by w stu procentach rozwinąć skrzydła i pokazać, na co go stać. Szansą może być więc cykl "W marcu jak w garncu", który jest jedną z wiosennych nowości „Dzień Dobry TVN”. Andrzej Sołtysik z niecierpliwością czeka na swoją kolej i ma nadzieję, że jego finezyjne dania zachwycą niejednego konesera.
Farmacja
Chorzy na stwardnienie rozsiane zyskują coraz lepszy dostęp do terapii. Udostępnienie podskórnych form podania leków może zrewolucjonizować ich leczenie i jakość życia

Lekarze wskazują, że zmiany w leczeniu stwardnienia rozsianego (SM) są jednym z największych osiągnięć medycyny w ostatnich latach. Wraz z pojawianiem się kolejnych leków i włączaniem ich do refundacji neurolodzy mają możliwość coraz lepszej personalizacji leczenia uwzględniającej styl i plany życiowe pacjenta. To o tyle istotne, że SM jest chorobą młodych ludzi, aktywnych zawodowo i społecznie, często kobiet, które mają plany macierzyńskie. W tym kontekście istotne jest nie tylko szybkie włączenie leczenia, w tym dobór odpowiedniej terapii w zależności od przebiegu choroby i jej intensywności, ale też zwiększanie dostępności nowych, wygodniejszych form podawania leków.
Edukacja
Czytanie książek już niemowlakom ułatwia im opanowanie języka. Efekty są jeszcze lepsze, jeśli rodzice czytają regularnie

Regularne czytanie książek nawet niemowlętom w wieku poniżej 12 miesięcy ułatwia im opanowanie umiejętności językowych – dowiedli naukowcy z Marshall University School of Medicine. Dotychczas było to potwierdzone u starszych dzieci. Ważna jest jednak systematyczność – rodzice, którzy zobowiązali się czytać jedną książkę dziennie, notowali lepsze postępy językowe swoich pociech. Tymczasem problem opóźnionego rozwoju mowy może dotyczyć nawet 15 proc. polskich dzieci i nie wszystkim udaje się szybko dogonić rówieśników.