Komunikaty PR

Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design Award

2023-01-25  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą  wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na osiągnięcie zamierzonych efektów. Część z nich odnajdziemy w projektach nadsyłanych na kończący się właśnie konkurs Antalis Interior Design Award. Warto się pospieszyć, bo termin zgłoszeń upływa pod koniec stycznia!

Projektanci wnętrz i architekci doceniają produkty oferowane przez markę Antalis, a ta postanowiła dodatkowo zmotywować swoich odbiorców do kreatywności, organizując Antalis Interior Design Award. Po dwuletniej przerwie, można jeszcze wziąć udział w kolejnej edycji międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nabór prac trwa do 31 stycznia 2023 r. W tym czasie architekci, projektanci wnętrz, designerzy czy graficy mogą zgłaszać swoje autorskie projekty aranżacji przestrzeni, w których wykorzystano przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis.

Projekty zostaną ocenione przez prestiżowe, międzynarodowe jury z ponad 10 krajów europejskich. Konkurs to możliwość prezentacji kreatywności, innowacyjności i otwartości na współczesne potrzeby projektowe. Nagrodzone projekty ukażą się w europejskiej prasie branżowej, w mediach społecznościowych, na stronie Antalis, a także podczas wydarzeń związanych z konkursem.

W swej pracy architekci codziennie spotykają się z nowymi wyzwaniami. Bez względu na to, czy realizacja dotyczy domu, mieszkania, przestrzeni biurowej czy też wnętrza restauracji, ich zadaniem jest znalezienie złotego środka między realnymi możliwościami danej przestrzeni a wymaganiami klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do projektowania w duchu zrównoważonego rozwoju. Antalis Interior Design Award to nie tylko rozwój w pracy z innowacyjnym materiałem i powiększenie portfolio, ale także trampolina do międzynarodowej kariery.

–      Coraz częściej inwestorzy oczekują od architektów zwracania się ku ekologicznym rozwiązaniom i kreatywnym pomysłom, usprawniającym później użytkowanie wnętrza. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że nasze społeczeństwo jest bardziej świadome i jasno określa zrównoważony rozwój jako cel warty obrania. W Antalis od lat proponujemy transparentną produkcję dzięki systemowi Green Star System. Produkty firmy oznaczone są gwiazdkami w zależności od pochodzenia surowców i zdolności recyklingowej po zakończeniu użytkowania – wyjaśnia Arkadiusz Chłopik, Marketing Director w Antalis Polska. – Innym aspektem wyróżniającym nasze produkty jest ich innowacyjność i możliwość odpowiadania na wiele potrzeb, nie tylko tych wizualnych. Pandemia COVID-19 doskonale udowodniła, jak w jednej chwili nasze życie może zmienić się pod wpływem zarazków. Z tego powodu do naszej oferty trafiły m.in. folie ochronne Coala Coversafe o właściwościach biobójczych, które chronią przed wirusami, bakteriami, drożdżami i pleśnią  dodaje.

Wysoka jakość i nowatorskie, ekologiczne rozwiązania proponowane przez Antalis muszą zostać jednak zrealizowane, by służyć swoim użytkownikom. Dlatego też marka zachęca architektów, designerów, projektantów i grafików, których kreatywność, warsztat, doświadczenie i umysły otwarte na problemy dzisiejszego świata, do wzięcia udziału w konkursie.

–      W projektowaniu przestrzeni zaczynam od znalezienia unikalnego charakteru wnętrza. Szukam historii opowiadanej przez firmę, której biuro projektuję lub zagłębiam się w kulturę stojącą za kuchnią oferowaną przez wnętrze restauracji, które tworzę. Dzięki odpowiednim produktom proces twórczy jest znacznie prostszy – dobre materiały dają ogromne pole do popisu artystom i grafikom, a tym samym sprawiają, że niemożliwe aranżacje stają się rzeczywistością. Ponadto stanowią ekonomiczne rozwiązanie, doskonale imitując uwielbiane przez klientów materiały, takie jak marmur, drewno czy kamień – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule, architektka, prezeska i dyrektorka kreatywna pracowni Tremend.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sposób na piękną i estetyczną jadalnię Biuro prasowe
2024-08-08 | 14:00

Sposób na piękną i estetyczną jadalnię

Jadalnia to miejsce, gdzie przecinają się ścieżki wszystkich mieszkańców domu, a posiłek przy wspólnym stole pomaga zacieśniać rodzinne więzy. Tak jak estetyczny wygląd
Dom Mała łazienka w ponadczasowym stylu: kamień naturalny czy płytki gresowe?
2024-08-08 | 10:00

Mała łazienka w ponadczasowym stylu: kamień naturalny czy płytki gresowe?

Aranżacja małej łazienki może być wyzwaniem, ale jednocześnie stanowi doskonałą okazję do stworzenia wnętrza pełnego charakteru i elegancji. Materiały wykończeniowe i detale
Dom Miliony ludzi, miliony domów, różne łazienki – każda z nich zasługuje na odpowie
2024-08-08 | 01:00

Miliony ludzi, miliony domów, różne łazienki – każda z nich zasługuje na odpowie

W Polsce żyją miliony ludzi, w milionach domów i mieszkań i nieskończoną liczbą różnych łazienek. Duże, średnie, małe, te z oknem czy wąskie – każda z nich jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.