Komunikaty PR

OVAL – Polacy z nagrodą Red Dot 2020!

2020-04-01  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.22 MB )

Devo polski producent mebli łazienkowych zdobył prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie Red Dot 2020 za nowatorski projekt kolekcji OVAL. Autorami projektu są Marta Niemywska-Grynasz oraz Dawid Grynasz z Grynasz Studio.

Konkurs Red Dot ze względu na swój prestiż i międzynarodowy charakter jest porównywany do Oscarów branży wnętrzarskiej. Co roku jury ocenia tysiące zgłoszeń, nagrody są przyznawane w trzech kategoriach: projektowanie produktu, projektowanie komunikacji oraz projekt koncepcyjny.

Tegoroczna edycja konkursu przyniosła sukces polskiemu producentowi mebli łazienkowych marce Devo. Red Dota otrzymała kolekcja OVAL - projekt autorstwa Grynasz Studio. To kolejny sukces tej realizacji - wcześniej została doceniona w konkursie Dobry Wzór 2019 organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jedną z najstarszych instytucji w zajmujących się wzornictwem przemysłowym w Europie. Zdobyła również nagrodę Must Have 2019.

Skandynawski urok z loftową nutą

Meble łazienkowe OVAL wyróżnia charakterystyczna dla projektantów, minimalistyczna forma. To dobrze wyważona mieszanka stylu skandynawskiego i loftowego, przykuwająca uwagę subtelnymi opływowymi kształtami. Zastosowano tu naturalne materiały: olejowane drewno oraz malowaną proszkowo stal, dzięki czemu rodzina mebli zyskała ponadczasowy charakter. To propozycja dla ceniących jakość wykonania i niebanalne połączenia.

Drewno, metal, geometria

Miękka naturalna forma drewna w połączeniu z geometrycznymi bryłami i mocnym rysunkiem elementów z metalu nadaje serii OVAL niepowtarzalny charakter. Zastosowanie blatu w szafce pod umywalkę oraz umywalki nablatowej, daje możliwość indywidualnego wyboru jej kształtu. OVAL może występować w różnych konfiguracjach i wersjach kolorystycznych, dzięki czemu daje możliwość zaaranżowania łazienki szytej na miarę.

Ponad trendami

Ponadczasowość i uniwersalna estetyka to najważniejsze zalety mebli OVAL. Naturalne drewno, solidne metalowe konstrukcje i przyjemne dla oka kształty - uzupełnią wnętrza łazienek w różnorodnych stylach. Docenią je zarówno miłośnicy Skandynawii jak i surowych, nowoczesnych przestrzeni. Oszczędne formy, wysokiej jakości materiały oraz możliwość personalizacji z pewnością jeszcze na długo pozostaną w trendach.

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo założona przez Jerzego Karwackiego to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

O Grynasz Studio

Grynasz Studio założone przez Martę Niemywską-Grynasz i Dawida Grynasza to multidyscyplinarny zespół projektantów, specjalizujący się w projektowaniu mebli, produktu, wystaw, oraz wspieraniu firm w tworzeniu strategii wzorniczych. Na stałe współpracujący z graficzką Małgorzatą Ćwiek. Wielokrotnie nagradzany we wzorniczych konkursach. Wystawiany w kraju i za granicą min. na Expo Milano, Triennale International Exhibition Milan, Arena Design Poznań, London Design Fair czy Tokyo Design Week. Eksperymentujący z nowymi materiałami i technologiami, chętnie sięga do polskiego rzemiosła i tradycji.

Ma na swoim koncie realizacje zarówno produktowe i wystawiennicze dla polskich i zagranicznych firm i instytucji, m.in.: Marbet, NAP, MUJI, Devo, Fam Fara, Zaczyn, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Akcja Humanitarna, czy Instytut Adama Mickiewicza.

www.grynaszstudio.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.