Owoce w żelu — słodki dodatek do dań wielu.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku — spróbuj je wszystkie.
Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w żelu Helcom nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników.
Owoce w żelu marki Helcom
Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowa seria produktów, w których ukryta jest esencja smaku starannie wyselekcjonowanych owoców. Każdy słoik zawiera minimum 60% owoców, a żelowa konsystencja produktu sprawia, że świetnie sprawdza się w wielu słodkich przepisach. Można wykorzystać go do słodkich wypieków, a także jako dodatek do różnych deserów.
Co ważne, owoce w żelu nie zawierają konserwantów. Owoce w żelu to rarytas dla wszystkich fanów słodkości, którzy pragną stworzyć deser idealny nawet w środku zimy.
Owoce w żelu — smaki
W ofercie dostępne są cztery odsłony smakowe. Owoce leśne, w którego skład wchodzą jeżyny, jagody, czarne porzeczki, wiśnie i truskawki. Słodkie i lekko kwaśne smaki, wzajemnie się uzupełniają, tworząc ciekawą kompozycję. Drugi smak to połączenie czerwonych i czarnych porzeczek, od lat cenionych w polskiej kuchni. W trzeciej odsłonie królują lekko kwaśne i soczyste wiśnie, które stanowią aż 70% zawartości słoika. Ostatni smak to jagody, dzięki którym można przygotować pyszne jagodzianki nawet po sezonie.
Owoce w żelu — gdzie je dodać?
Dzięki wyjątkowej żelowej formie produkt można używać w kuchni na wiele sposobów. Sprawdza się on zarówno w wypiekach, jak i daniach na zimno, na śniadanie i na deser. Owoców w żelu można smakować prosto ze słoika, a także podgrzewać. W jakich daniach się sprawdzą?
Owoce w żelu marki Helcom można użyć jako dodatek do gofrów, naleśników, lodów, a także zimnych deserów np. na bazie sera lub śmietanki. Lekko kwaśne wiśnie świetnie złamią słodkość bezowych deserów, a owoce leśne na domowych gofrach przywołają ciepłe wspomnienia lata.
Fanom wypieków polecamy spróbować ulubionego smaku jako nadzienia do drożdżówek lub jako składnik domowych ciast. Ponadto owoce w żelu świetnie sprawdzą się także w menu śniadaniowym np. jako dodatek do musli, bądź pożywnych posiłków na bazie jogurtu. Dla głodnych większych wrażeń i tych lubiących zaskakujące połączenia polecamy spróbować porzeczek w połączeniu z daniami mięsnymi np. dziczyzną.
Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl
Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo
Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.