Owoce w żelu — słodki dodatek do dań wielu.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku — spróbuj je wszystkie.
Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w żelu Helcom nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników.
Owoce w żelu marki Helcom
Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowa seria produktów, w których ukryta jest esencja smaku starannie wyselekcjonowanych owoców. Każdy słoik zawiera minimum 60% owoców, a żelowa konsystencja produktu sprawia, że świetnie sprawdza się w wielu słodkich przepisach. Można wykorzystać go do słodkich wypieków, a także jako dodatek do różnych deserów.
Co ważne, owoce w żelu nie zawierają konserwantów. Owoce w żelu to rarytas dla wszystkich fanów słodkości, którzy pragną stworzyć deser idealny nawet w środku zimy.
Owoce w żelu — smaki
W ofercie dostępne są cztery odsłony smakowe. Owoce leśne, w którego skład wchodzą jeżyny, jagody, czarne porzeczki, wiśnie i truskawki. Słodkie i lekko kwaśne smaki, wzajemnie się uzupełniają, tworząc ciekawą kompozycję. Drugi smak to połączenie czerwonych i czarnych porzeczek, od lat cenionych w polskiej kuchni. W trzeciej odsłonie królują lekko kwaśne i soczyste wiśnie, które stanowią aż 70% zawartości słoika. Ostatni smak to jagody, dzięki którym można przygotować pyszne jagodzianki nawet po sezonie.
Owoce w żelu — gdzie je dodać?
Dzięki wyjątkowej żelowej formie produkt można używać w kuchni na wiele sposobów. Sprawdza się on zarówno w wypiekach, jak i daniach na zimno, na śniadanie i na deser. Owoców w żelu można smakować prosto ze słoika, a także podgrzewać. W jakich daniach się sprawdzą?
Owoce w żelu marki Helcom można użyć jako dodatek do gofrów, naleśników, lodów, a także zimnych deserów np. na bazie sera lub śmietanki. Lekko kwaśne wiśnie świetnie złamią słodkość bezowych deserów, a owoce leśne na domowych gofrach przywołają ciepłe wspomnienia lata.
Fanom wypieków polecamy spróbować ulubionego smaku jako nadzienia do drożdżówek lub jako składnik domowych ciast. Ponadto owoce w żelu świetnie sprawdzą się także w menu śniadaniowym np. jako dodatek do musli, bądź pożywnych posiłków na bazie jogurtu. Dla głodnych większych wrażeń i tych lubiących zaskakujące połączenia polecamy spróbować porzeczek w połączeniu z daniami mięsnymi np. dziczyzną.
Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.