Komunikaty PR

Owoce w żelu — słodki dodatek do dań wielu.

2021-11-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku — spróbuj je wszystkie.

Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w żelu Helcom nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników. 

 

Owoce w żelu marki Helcom

Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowa seria produktów, w których ukryta jest esencja smaku starannie wyselekcjonowanych owoców. Każdy słoik zawiera minimum 60% owoców, a żelowa konsystencja produktu sprawia, że świetnie sprawdza się w wielu słodkich przepisach. Można wykorzystać go do słodkich wypieków, a także jako dodatek do różnych deserów.

Co ważne, owoce w żelu nie zawierają konserwantów. Owoce w żelu to rarytas dla wszystkich fanów słodkości, którzy pragną stworzyć deser idealny nawet w środku zimy. 

 

Owoce w żelu — smaki

W ofercie dostępne są cztery odsłony smakowe. Owoce leśne, w którego skład wchodzą jeżyny, jagody, czarne porzeczki, wiśnie i truskawki. Słodkie i lekko kwaśne smaki, wzajemnie się uzupełniają, tworząc ciekawą kompozycję. Drugi smak to połączenie czerwonych i czarnych porzeczek, od lat cenionych w polskiej kuchni. W trzeciej odsłonie królują lekko kwaśne i soczyste wiśnie, które stanowią aż 70% zawartości słoika. Ostatni smak to jagody, dzięki którym można przygotować pyszne jagodzianki nawet po sezonie. 

 

Owoce w żelu — gdzie je dodać?

Dzięki wyjątkowej żelowej formie produkt można używać w kuchni na wiele sposobów. Sprawdza się on zarówno w wypiekach, jak i daniach na zimno, na śniadanie i na deser. Owoców w żelu można smakować prosto ze słoika, a także podgrzewać. W jakich daniach się sprawdzą?

Owoce w żelu marki Helcom można użyć jako dodatek do gofrów, naleśników, lodów, a także zimnych deserów np. na bazie sera lub śmietanki. Lekko kwaśne wiśnie świetnie złamią słodkość bezowych deserów, a owoce leśne na domowych gofrach przywołają ciepłe wspomnienia lata. 

Fanom wypieków polecamy spróbować ulubionego smaku jako nadzienia do drożdżówek lub jako składnik domowych ciast. Ponadto owoce w żelu świetnie sprawdzą się także w menu śniadaniowym np. jako dodatek do musli, bądź pożywnych posiłków na bazie jogurtu. Dla głodnych większych wrażeń i tych lubiących zaskakujące połączenia polecamy spróbować porzeczek w połączeniu z daniami mięsnymi np. dziczyzną. 

 

Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.

---

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo Biuro prasowe
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.