Komunikaty PR

Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej

2024-07-08  |  12:30
Biuro prasowe

X-PLODE -  to delikatnie musujący, owocowy cukierek, który świetnie orzeźwia w upalne dni i w czasie letnich szaleństw na plaży. Musujący X-PLODE jest dostępny w dwóch smakach: grejpfrut-ananas i cytryna-pomarańcza. Fruxy to z kolei nadziewane, mocno owocowe karmelki w dwóch egzotycznych wersjach smakowych: melon i mango. Ostatnie z tegorocznej edycji limitowanej - karmelki Kwaśne - zaskakują połączeniem owocowych smaków z lekko kwaśną nutą. Dostępne w dwóch orzeźwiających wariantach: cytrynowym i grejpfrutowym.

Nowe smaki karmelków  spotkamy w sklepach w całej Polsce w formie sprzedaży na wagę oraz opakowaniach kilogramowych. Dostępność karmelków z Wawelu w kartonach luzowych to wygodna forma komponowania dowolnego mixu różnorodnych smaków.

Sprawdzona receptura, ręczna produkcja

Warto podkreślić, że tradycja produkcji karmelków z Wawelu sięga ubiegłego wieku, kiedy to opracowana została pierwsza receptura popularnych do dziś Raczków i Kukułek. Od tamtej pory w stałym portfolio Wawelu można znaleźć: Raczki z orzechowo-kakaowym nadzieniem połączonym z rumową nutą,  Kukułki z kruchą skorupką karmelu i kakaowym nadzieniem oraz Fistaszkowe, czyli mocno orzechowe, o intensywnie pachnącym nadzieniu, oblane warstwą słodkiego, chrupiącego karmelu i Orzeźwiające  łączące w sobie smak mięty ze słodyczą karmelu. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają wieloletniemu doświadczeniu firmy Wawel i jej pracowników - karmelarzy - produkujących te wyroby ręcznie na podstawie sprawdzonej wieloletniej receptury.

Dzięki wykorzystaniu ręcznych metod produkcji powstaje produkt, w którym krucha warstwa karmelu idealnie łączy się z pysznym nadzieniem. Przed zapakowaniem, mistrzowie procesu produkcji sprawdzają kształt i stopień napełnienia nadzienia, a także kruchość kultowych karmelków, aby były tak doskonałe jak zawsze. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.