Komunikaty PR

Pandemia COVID-19 - jak „widzi” to sam wirus?

2020-04-14  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ela Maciejewska
Comunicativo PR & Marketing

ul. Brukowa 12
91-341 Łódź
e.maciejewska|comunicativo.pl| |e.maciejewska|comunicativo.pl
794 490 680
comunicativo.pl

Czy wirus żyje? Jaki ma cel i do czego potrzebuje człowieka? Na te i inne pytania o wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę Covid-19, odpowie podczas webinarium Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej prof. dr hab. n. med. Marcin Czech, specjalista z zakresu epidemiologii i zdrowia publicznego. Podczas spotkania online uczestnicy będą mogli zadawać pytania, m.in. o scenariusze rozwoju pandemii.

Świat nagle zwolnił, ale dzięki technologii i błyskawicznemu dostosowaniu się do sytuacji, każdy, kto poszukuje sprawdzonych źródeł wiedzy, może nadal rozwijać się i poszerzać swoje  kompetencje. Studenci Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej kontynuują edukację i uczestniczą w zajęciach w formie online na wszystkich programach MBA, programach podyplomowych, w tym z zakresu farmacji, oraz na kursach. Jednocześnie uczelnia zachęca do udziału w otwartych dla wszystkich chętnych debatach, webinarach i wirtualnych spotkaniach z ekspertami, którzy dzielą się wiedzą i opiniami na najbardziej aktualne tematy społeczno-gospodarcze. Do tej pory w spotkaniach online udział wzięli m.in.: prof. Witold Orłowski - wybitny ekonomista, Jacek Santorski – psycholog biznesu i dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa oraz Sebastian Burgemejster - manager i audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Wirus kontra człowiek

Pojedynek „wirus kontra człowiek” i spojrzenie na pandemię poprzez wiedzę specjalisty z zakresu epidemiologii oraz zdrowia publicznego -  prof. dr hab. n. med. Marcina Czecha, to temat kolejnego, otwartego spotkania online, które odbędzie się 15 kwietnia, o godzinie 17.00. Każdy, kto zarejestruje się na stronie biznes.edu.pl, będzie mógł dowiedzieć się m.in.: jak funkcjonuje wirus, do czego potrzebuje człowieka, a nawet jaki jest jego cel. Wiedza z zakresu epidemiologii, mikrobiologii, wirusologii, a także zarządzania systemem stanie się tłem do rozważań na temat skutecznej walki z obecną pandemią. Prof. dr hab. n. med. Marcin Czech omówi scenariusze jej rozwoju oraz przedstawi stan zaawansowania prac przemysłu farmaceutycznego nad lekiem i szczepionką na COVID-19. Internauci będą mogli zadać pytania np. o pochodzenie koronawirusów, ich rodzaje oraz o formy zabezpieczeń, które mogą przeciwdziałać wystąpieniu kolejnych pandemii na świecie.

Prof. dr hab. n. med. Marcin Czech jest kierownikiem Interdyscyplinarnych Studiów Managerów Farmacji w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in.: pracę w sektorze publicznym na stanowisku wiceministra zdrowia, w konsultingu, międzynarodowym przemyśle farmaceutycznym oraz w szpitalu publicznym/instytucie naukowym. Prof. dr hab. n. med. Marcin Czech jest także autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, w tym podręczników dla studentów.

Szczegóły wydarzenia: „Pandemia COVID-19 - jak widzi to sam wirus?”- otwarte spotkanie online z prof. dr hab. n. med. Marcinem Czechem.

  • Data: 15 kwietnia (środa), godz. 17:00.
  • Wymagana jest rejestracja na stronie: biznes.edu.pl

 

***

O Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej jest liderem edukacji menedżerskiej w Polsce z ponad 28-letnią tradycją współpracy z prestiżowymi uczelniami założycielskimi: HEC Paris (1. miejsce w rankingu Financial Times, European Business School Ranking 2019), London Business School (2. miejsce w rankingu Financial Times, European Business School Ranking 2019) oraz Norwegian School of Economics. Misją Szkoły jest kształcenie odpowiedzialnych liderów biznesu. Szczególny akcent położony jest na zestaw praktycznych umiejętności, rozwój osobisty oraz zrozumienie i adaptację technologii przyszłości. Zespół wykładowców tworzą wybitni naukowcy i praktycy. W ostatnim rankingu portalu Perspektywy, Szkoła zajęła 1. miejsce w kat. "Najlepszy program MBA w opinii absolwentów".

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej oferuje programy: Executive MBA, MBA WCM, MBA Digital Transformation, MBA Finance & Technology; programy podyplomowe: Akademia Psychologii Przywództwa (pod opieką Jacka Santorskiego), ACCA Postgraduate Studies in Accounting & Finance, Badania Kliniczne i Rozwój Leku, Energetyka dla biznesu: technologie ekonomia, wdrożenia, Interdyscyplinarne Studia Menedżerów Farmacji, Marketing i Sprzedaż Leków, Studium Farmakoekonomiki, Total Design Management oraz Certificate in Business for Engineers dla studentów Politechniki Warszawskiej. Firmy mogą korzystać z programów zamkniętych, ukierunkowanych pod konkretne zagadnienia dotyczące organizacji. Szkoła Biznesu PW współpracowała w tym zakresie m.in. z: PGE, BRE Bank, GDDiKA, Fabryka Mebli Forte, Lafarge, Lyreco i PZU.

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa, tel. 22 234 70 89, e-mail: rekrutacja@biznes.edu.pl, www.biznes.edu.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Comunicativo PR & Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.