Komunikaty PR

Pantografy – nowe oblicze wieszaków

2024-06-06  |  01:00
Biuro prasowe

Pantografy – nowe oblicze wieszaków

Odpowiednie wyposażenie garderoby w półki, wieszaki i organizery zaprojektowane z myślą o przechowywaniu ubrań to klucz do wprowadzenia do niej ładu. Jakie rozwiązania mamy do wyboru? I dlaczego warto zwrócić uwagę zwłaszcza na nowe pantografy marki REJS.

 

Utrzymanie porządku w garderobie bywa prawdziwym wyzwaniem. Mimo najlepszych chęci, chaos potrafi się pojawić wkrótce po porządkach i skutecznie utrudnić znalezienie odpowiednich ubrań.

Tymczasem istnieje całkiem prosty sposób na ład w garderobie. I to zarówno na jego wprowadzenie, jak i utrzymanie. Mowa o akcesoriach meblowych zaprojektowanych w myślą o przechowywaniu ubrań i dodatków. Są to m.in. wysuwane cargo, szuflady, wieszaki na spodnie i stelaże na buty z systemów Variant MULTI i Maxima PURO marki REJS. Ale nie tylko. Uwagę warto zwrócić również na nowy rodzaj wieszaków – pantografy.

Pantograf – co to?

Pantograf to niezwykle praktyczne rozwiązanie, które z jednej strony ułatwia odpowiednie przechowywanie ubrań, a z drugiej – poprawia do nich dostęp. Mechanizm umożliwia opuszczanie i podnoszenie wieszaków, co eliminuje konieczność używania drabiny czy krzesła do sięgania po rzeczy znajdujące się wysoko – nawet tuż pod sufitem. Tym samym pantografy pozwalają na wykorzystanie całej wysokości szafy.

Ale to nie wszystko. Dzięki pantografom wszystkie ubrania są widoczne, co ułatwia dobór stroju i minimalizuje ryzyko, że zapomnimy o jakiejś części garderoby.

Jakie ubrania można wieszać na pantografach? Oprócz swetrów, praktycznie wszystkie. Sprawdzą się zarówno w przypadku eleganckich garniturów i marynarek, koszul i bluzek, jak też długich spódnic i sukienek. Bez ryzyka zgniecenia czy odkształcenia. Uzupełnieniem pantografów mogą być dostępne w ofercie REJS specjalnie wyprofilowane wieszaki na spodnie z dodatkowym haczykiem na pasek (dostępne w zestawach po 5 szt. w kolorze czarnym).

Rodzaje pantografów

Jakie pantografy mamy obecnie do wyboru? W ofercie marki REJS są 3 rozwiązania różniące się przede wszystkich sposobem montażu.

Pantograf Lifter Basic montuje się do boków korpusu szafy. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego zabezpiecza mechanizm przed kontaktem z ubraniami. 3 wersje kolorystyczne do wyboru (biel, czerń i czerń z chromem) pozwolą dopasować system do koloru mebli. Komfort użytkowania zapewnia duży udźwig (do 12 kg) i mechanizm miękkiego dociągu przy zamykaniu kolumny. Lifter Basic proponowany jest w 3 wymiarach odpowiednich do szaf o szerokości 540-710, 645-930 i 890-1120 mm.

Do nieco węższych szaf proponowany jest pantograf Lifter Solo (szer. 450-600 mm). Montuje się go nie do boku szafy, ale na jej tylnej ścianie. Aluminiowa obudowa z ukrytym mocowaniem dostępna jest wyłącznie w kolorze czarnym. Lifter Solo ma mniejszy udźwig (do 8 kg), ale oprócz miękkiego dociągu, oferuje też regulowany kąt pozycji zamkniętej i hamulec przy otwieraniu. Dzięki temu jest optymalnym rozwiązaniem nawet w pokojach dziecięcych czy garderobach osób starszych bądź z ograniczoną sprawnością ruchową.

Trzeci z modeli REJS – pantograf Lifter Plus stanowi połączenie walorów obu powyższych rozwiązań.  Z jednej strony oferuje większy udźwig (do 12 kg), z drugiej wyposażony jest w dodatkowe mechanizmy zwiększające komfort użytkowania: miękki dociąg i hamulec przy otwieraniu. Aluminiową obudowę z ukrytym mocowaniem montuje się do boków korpusu szafy. Do wyboru są utrzymane w czerni 3 rozmiary do szaf o szerokości 450-600, 600-830 oraz 830-1100 mm.

Niezależnie od modelu jaki wybierzemy, pantografy z pewnością ułatwią nam codzienne korzystanie z garderoby i pomogą w utrzymaniu w niej porządku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.