Komunikaty PR

Pascha Wielkanocna dla wegan

2020-04-14  |  18:25

Czy słodkości Wielkanocne mogą objeść się bez jajek czy mleka? Oczywiście! Takim przykładem jest pascha. To wielkanocny deser, który można dowolnie zmieniać i dostosowywać do preferencji domowników. To sprawia, że przyrządzenie jej w wersji wegańskiej nie stanowi problemu. Wege pascha zachwyci tradycyjne, ale też jarskie podniebienia. 

Wegańska pascha na stole

Coraz więcej osób wybiera roślinne zamienniki tradycyjnych potraw. Paschę również możemy stworzyć w wegańskiej odsłonie. Twaróg czy mleko krowie można zamienić na orzechy nerkowca i mleko migdałowe. Jedno jest pewne. W takiej aranżacji jest równie pyszna, co tradycyjna!

Składniki:
100 g orzechów nerkowca Bakal Naturalnie
100 g migdałów Nonpareil Bakal Naturalnie 
0,5 l mleka roślinnego najlepiej migdałowego 
2 duże łyżki kremu lub pasty kokosowej 
ziarna z 1 laski wanilii 
50 g żurawiny suszonej Bakal Naturalnie 
50 g fig suszonych Bakal Soft
20 g orzechów włoskich Chandler Bakal Naturalnie 
3 łyżki cukru  

Przygotowanie:
Orzechy nerkowca i migdały zalać mlekiem roślinnym i moczyć oko 3-4 godziny. Następnie wszystko przełożyć do blendera i zmiksować. Gotową masę przecisnąć przez gazę lub ściereczkę, aby pozbyć się nadmiaru płynu. Dodać żurawinę oraz posiekane orzechy i figi. Wszystko dobrze wymieszać z cukrem oraz pastą kokosową. Jeśli jest potrzeba, to można dodać więcej cukru. Gotową masę przełożyć do miski wyłożonej ścierką. Mocno docisnąć i włożyć na godzinę do zamrażalki. Po upływie tego czasu przełożyć paschę do lodówki najlepiej na całą noc. Wyłożyć gotowy deser na paterę.

Wegańska pascha – dlaczego jest wyjątkowa?

Pascha w wersji wegańskiej to ukłon w stronę tradycji, ale przy wykorzystaniu nowoczesnych receptur. Może być spożywana przez osoby nietolerujące laktozy oraz glutenu. Wegańska pascha jest równie prosta w przygotowaniu, jak jej tradycyjna wersja.

Wszystkie bakalie dostępne są na stronie: https://bakalsklep.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.