Komunikaty PR

Pasibus otwiera się w CH Focus

2024-08-13  |  11:32
Biuro prasowe

Od 23 sierpnia kultowa burgerownia Pasibus zaprasza do Focusa! Wywodząca się z Wrocławia marka, przebojem przecierająca od kilku lat kulinarne szlaki, właśnie otwiera swój drugi lokal w  Bydgoszczy. Oferta Pasibusa zaskoczy bydgoszczan smakami i nietypowymi połączeniami składników. Fanów dobrego jedzenia z pewnością urzeknie street menu z burgerami z wołowiną i autorskimi sosami. Tych wspaniałości będzie można spróbować już od piątku w nowym lokalu, położonym na 1. piętrze galerii.

 

Kultowa sieć burgerowni wywodząca się z tzw. street foodu - wkracza do Focusa. Sztandarowymi daniami Pasibusa są burgery przyrządzane na bazie autorskich sosów, zawsze ze świeżo mielonego mięsa i  oryginalnej bułki, a ich wyrazisty smak to jeden z rozpoznawalnych znaków marki. Goście odwiedzający nowo otwarty lokal w Focusie będą mogli spróbować m.in. klasycznego Włoskiego Pastucha z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Poczwórnego Smash Burgera z czterema smashowanymi, czyli  rozgniatanymi na rozgrzanym grillu, kotletami wołowymi, ostrego Gonzalesa z papryczkami jalapeno i nachosami, a także Awokadusa z guacamole, sosem musztardowo miodowym z orzechami czy Białego Wilka z duszoną cebulą, grillowanym boczkiem i  tymiankiem. Burgery dostępne są także w  wersji vege.

 

Pasibus serwuje również pożywne zestawy śniadaniowe, włapy, sałatkę, a także szeroki wybór dodatków w postaci frytek, batatów, kulek serowych, sosów czy nachosów. W menu burgerowni znajdują się także napoje (w tym autorska lemoniada i ice tea) oraz alkohole (m.in. własna marka piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki. Lokal o  powierzchni 87,02 mkw. ulokowany jest na I. piętrze, w strefie gastronomicznej w pobliżu restauracji McDonald’s.

 

– Cieszymy się, że już wkrótce kultowa burgerownia będzie dostępna dla klientów naszego centrum. Z  niecierpliwością czekamy na otwarcie Pasibusa i jesteśmy przekonani, że nowe miejsce kulinarne przyciągnie licznych gości. Obecność Pasibusa w Focusie to potwierdzenie wzmocnienia naszej oferty gastronomicznej. Kulinarna marka istnieje już w Bydgoszczy, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że na otwarcie drugiego lokalu w  naszym mieście wybrała centrum handlowe Focus – podkreśla Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Polska sieć burgerowni narodziła się w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 14 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Olsztynie, Krakowie i Poznaniu.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.