Pasibus otwiera się w CH Focus
Od 23 sierpnia kultowa burgerownia Pasibus zaprasza do Focusa! Wywodząca się z Wrocławia marka, przebojem przecierająca od kilku lat kulinarne szlaki, właśnie otwiera swój drugi lokal w Bydgoszczy. Oferta Pasibusa zaskoczy bydgoszczan smakami i nietypowymi połączeniami składników. Fanów dobrego jedzenia z pewnością urzeknie street menu z burgerami z wołowiną i autorskimi sosami. Tych wspaniałości będzie można spróbować już od piątku w nowym lokalu, położonym na 1. piętrze galerii.
Kultowa sieć burgerowni wywodząca się z tzw. street foodu - wkracza do Focusa. Sztandarowymi daniami Pasibusa są burgery przyrządzane na bazie autorskich sosów, zawsze ze świeżo mielonego mięsa i oryginalnej bułki, a ich wyrazisty smak to jeden z rozpoznawalnych znaków marki. Goście odwiedzający nowo otwarty lokal w Focusie będą mogli spróbować m.in. klasycznego Włoskiego Pastucha z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Poczwórnego Smash Burgera z czterema smashowanymi, czyli rozgniatanymi na rozgrzanym grillu, kotletami wołowymi, ostrego Gonzalesa z papryczkami jalapeno i nachosami, a także Awokadusa z guacamole, sosem musztardowo miodowym z orzechami czy Białego Wilka z duszoną cebulą, grillowanym boczkiem i tymiankiem. Burgery dostępne są także w wersji vege.
Pasibus serwuje również pożywne zestawy śniadaniowe, włapy, sałatkę, a także szeroki wybór dodatków w postaci frytek, batatów, kulek serowych, sosów czy nachosów. W menu burgerowni znajdują się także napoje (w tym autorska lemoniada i ice tea) oraz alkohole (m.in. własna marka piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki. Lokal o powierzchni 87,02 mkw. ulokowany jest na I. piętrze, w strefie gastronomicznej w pobliżu restauracji McDonald’s.
– Cieszymy się, że już wkrótce kultowa burgerownia będzie dostępna dla klientów naszego centrum. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie Pasibusa i jesteśmy przekonani, że nowe miejsce kulinarne przyciągnie licznych gości. Obecność Pasibusa w Focusie to potwierdzenie wzmocnienia naszej oferty gastronomicznej. Kulinarna marka istnieje już w Bydgoszczy, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że na otwarcie drugiego lokalu w naszym mieście wybrała centrum handlowe Focus – podkreśla Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Polska sieć burgerowni narodziła się w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 14 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Olsztynie, Krakowie i Poznaniu.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.