Patrycja Markowska i Cleo odpowiedzą na pytania fanów podczas spotkań online
Już w przyszłym tygodniu w ręce słuchaczy trafią najnowsze albumy dwóch polskich wokalistek – Patrycji Markowskiej i Cleo. Artystki będą świętować wydanie płyt wraz z fanami podczas spotkań z cyklu Premiera online. W studiu Empiku zdradzą muzyczne inspiracje, które towarzyszyły im podczas nagrań oraz odpowiedzą na pytania internautów.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/Empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.
Organizatorzy zachęcają również widzów do nagrywania pytań do gości Premier online lub oryginalnych pozdrowień w formie krótkich video. Takie materiały należy przesłać na adres premiera@empik.com. Wybrane filmy zostaną wyemitowane podczas spotkania, a ich autorzy otrzymają nagrody.
Patrycja Markowska – poniedziałek, 16 maja, godz. 18:00
Po trzech latach przerwy Patrycja Markowska powraca z albumem „Wilczy pęd”. Z tej okazji, podczas spotkania w studiu Empiku wokalistka zdradzi kulisy nagrywania nowego materiału i odpowie na pytania fanów. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Album „Wilczy pęd” promuje singiel o tym samym tytule, wyrażający wolność, hart ducha oraz powrót do hipisowskich korzeni i autentycznego grania, pełnego pasji i dzikości. Utwór to próbka całej płyty. Na krążku usłyszymy muzykę akustyczną i nieskrępowaną, a jednocześnie eklektyczną, z elementami popu, nadającymi całości współczesny charakter.
Na płycie nie zabraknie gości. W duecie z Patrycją zaśpiewali: Dawid Karpiuk, Robert Gawliński, Grzegorz Markowski, L.U.C. i Bisz.
Na spotkanie z artystką zapraszają Empik wraz z Agora S.A. i Going.
Cleo – wtorek, 17 maja, godz. 18:00
Już 20 maja na półki sklepów i do serwisów streamingowych trafi najnowsza płyta Cleo „VinyLOVA”. Jeszcze przed premierą albumu słuchacze będą mieli szansę zadać artystce pytania podczas spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę z piosenkarką poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Poza takimi przebojami jak „Za krokiem krok”, „Kocham” czy „Bratnie dusze” w duecie z Dawidem Kwiatkowskim (w sumie ponad 120 milionów wyświetleń na YouTube) na albumie „VinyLOVA” znajdzie się wiele nowych propozycji – melodyjnych kompozycji i nowoczesnych brzmień. Płyta zawiera 12 piosenek w klimacie lat 40., 50., 60., 70. i 80. Spójna stylistyka wydawnictwa pozwala śmiało nazwać je concept albumem.
Na spotkanie z Cleo zapraszają Empik wraz z Musicom, e-Muzyka oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.