Komunikaty PR

Pełnia Stylu

2024-04-29  |  01:00
Biuro prasowe

Człowiek od zawsze pragnął sięgnąć gwiazd, fascynując się ich tajemnicą. Nauka i postęp technologiczny umożliwiły to nielicznym. Projektanci i architekci zaczęli w swoje aranżacje wplatać elementy inspirowane wszechświatem. Kolekcja Gold Moon od Grupy Tubądzin to artystyczna interpretacja powierzchni planet i światła gwiazd.

Wzory na płytkach inspirowane są wyobrażeniem powierzchni planet - ich struktury, kraterów i wulkanów. Aranżując wnętrza z wykorzystaniem płytek z kolekcji Gold Moon, warto kierować się indywidualnym stylem. Te wyjątkowe płytki doskonale komponują się zarówno z nowoczesnymi minimalistycznymi przestrzeniami, jak i z bardziej klasycznymi lub ekstrawaganckimi aranżacjami.

Płytki emanują nie tylko wyrafinowanym połyskiem, ale także subtelnością wzoru. Odcienie miedzi pełzające po bezkresnej czerni tworzą niezwykłą aurę tajemniczości, podkreślając zarówno indywidualność, jak i elegancję przestrzeni. Kolekcja wprowadza do pomieszczenia harmonię jednocześnie pobudzając wyobraźnię i skłaniając do refleksji nad tajemnicami wszechświata.

Dobierając dodatki do wnętrz zdobionych płytkami Gold Moon, warto postawić na minimalistyczne, geometryczne formy, które podkreślą nowoczesność i elegancję przestrzeni. Dodatkowo, delikatne akcenty w kolorze miedzi lub złota doskonale współgrają z motywem kolekcji, nadając wnętrzom subtelny blask i elegancki wydźwięk. Warto także zwrócić uwagę na odpowiednie oświetlenie, które podkreśli piękno płytek i stworzy efekt trójwymiarowej głębi.

Kolekcja Gold Moon od Grupy Tubądzin to fragment kosmicznej opowieści, która staje się częścią naszych codziennych przestrzeni. To przypomnienie, że granice naszych marzeń są tylko kwestią wyobraźni, a wszechświat jest niekończącym się źródłem inspiracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.