Pełnia Stylu
Człowiek od zawsze pragnął sięgnąć gwiazd, fascynując się ich tajemnicą. Nauka i postęp technologiczny umożliwiły to nielicznym. Projektanci i architekci zaczęli w swoje aranżacje wplatać elementy inspirowane wszechświatem. Kolekcja Gold Moon od Grupy Tubądzin to artystyczna interpretacja powierzchni planet i światła gwiazd.
Wzory na płytkach inspirowane są wyobrażeniem powierzchni planet - ich struktury, kraterów i wulkanów. Aranżując wnętrza z wykorzystaniem płytek z kolekcji Gold Moon, warto kierować się indywidualnym stylem. Te wyjątkowe płytki doskonale komponują się zarówno z nowoczesnymi minimalistycznymi przestrzeniami, jak i z bardziej klasycznymi lub ekstrawaganckimi aranżacjami.
Płytki emanują nie tylko wyrafinowanym połyskiem, ale także subtelnością wzoru. Odcienie miedzi pełzające po bezkresnej czerni tworzą niezwykłą aurę tajemniczości, podkreślając zarówno indywidualność, jak i elegancję przestrzeni. Kolekcja wprowadza do pomieszczenia harmonię jednocześnie pobudzając wyobraźnię i skłaniając do refleksji nad tajemnicami wszechświata.
Dobierając dodatki do wnętrz zdobionych płytkami Gold Moon, warto postawić na minimalistyczne, geometryczne formy, które podkreślą nowoczesność i elegancję przestrzeni. Dodatkowo, delikatne akcenty w kolorze miedzi lub złota doskonale współgrają z motywem kolekcji, nadając wnętrzom subtelny blask i elegancki wydźwięk. Warto także zwrócić uwagę na odpowiednie oświetlenie, które podkreśli piękno płytek i stworzy efekt trójwymiarowej głębi.
Kolekcja Gold Moon od Grupy Tubądzin to fragment kosmicznej opowieści, która staje się częścią naszych codziennych przestrzeni. To przypomnienie, że granice naszych marzeń są tylko kwestią wyobraźni, a wszechświat jest niekończącym się źródłem inspiracji.
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.