Komunikaty PR

PEPSI TWIST WRÓCIŁO NA PÓŁKI SKLEPOWE

2024-11-20  |  10:00
Biuro prasowe

Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i ekscytującą nowością! Kultowy napój, który łączy orzeźwiający smak Pepsi ze smakiem cytryny, wraca w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny – idealna propozycja dla osób poszukujących alternatyw. To oferta, która zadowoli zarówno fanów klasyki, jak i miłośników subtelnych twistów w smaku. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia.

Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą świeżej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję. To takie proste - jak ketchup i frytki czy dżem i masło orzechowe, tak Pepsi i smak cytryny to propozycja idealnie do siebie pasujących smaków. Nowość pojawi się również w wariancie Zero Cukru, oferując ten sam pyszny cytrynowy smak, ale bez dodatku cukru.

Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Nowość od Pepsi wyróżnia się również nowoczesnym designem. Stylowe opakowanie z motywem cytryny przyciąga uwagę i odświeża wizerunek napoju, nawiązując do jego cytrynowego charakteru. Pepsi Twist będzie dostępna od 20 listopada w sieci sklepów Żabka, a w grudniu trafi do szerokiej sprzedaży w całej Polsce. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny pojawi się w sieci sklepów Żabka od 4 grudnia. Spróbuj kultowego smaku w nowej odsłonie i odkryj orzeźwiający twist Pepsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.