Perfekcja i funkcjonalność do sześcianu
Gdy zapada wieczór, otoczenie zmienia swoje oblicze. To, co niewidoczne za dnia, staje się jasne po zmroku. Do gry wkraczają wyjątkowi scenarzyści. Rzucając światło na oryginalne elementy architektury zewnętrznej, projektują nastrojową przestrzeń. Reflektory Kuboid marki [LND] dzieląc się swoją doskonałością kształtu i prostotą formy, nadają bryle budynku nowy wymiar.
W świetle reflektorów
Główną rolą projektorów oświetleniowych jest eksponowanie uroku obiektów oraz podkreślanie ich walorów estetycznych. Te rozwiązania to sprawdzony sposób na wydobycie charakterystycznych wyróżników fasady budynków, struktury, elementów zdobniczych czy unikatowych, a nawet zabytkowych cech. Dzięki nim możemy doświetlić wybrane strefy otoczenia, a także – w subtelny sposób wydobyć z mroku mniejszą architekturę ogrodową – fontanny, drzewa i krzewy. Przykładem tego typu rozwiązań są reflektory zewnętrzne włoskiej marki [LND].
Magia prostoty
Seria Kuboid została stworzona zarówno z myślą o obiektach mieszkalnych, jak i użyteczności publicznej. Przemyślana, kompaktowa i minimalistyczna forma sprawia, że w nieinwazyjny sposób integrują się z otoczeniem i architekturą zewnętrzną – o różnym stylu i charakterze.
Kuboid marki [LND] to projektory z opcją montażu ściennego, sufitowego i podłogowego – także bezpośrednio w gruncie. Sześcienny korpus, dostępny w wykończeniu proszkowym czarnym, białym, grafitowym i oksyda, jest regulowany w zakresie 120° na osi poziomej i 90° na osi pionowej. Dzięki temu bez większych trudności możemy ustawiać kąt padania strumienia światła – w zależności od oczekiwanego efektu. Reflektory dostępne są w trzech wymiarach – 90, 120, 160, w wariancie ze szkłem mlecznym i opalowym, a także z wiązką światła punktowego, kątowego (30°, 45°) oraz rozproszonego.
Stopień ochrony IP67 oznacza z kolei, że projektory Kuboid marki [LND] są odporne na szczególne warunki zewnętrzne, takie jak pył czy chwilowe zanurzenie. Są zatem idealnym wyborem do oświetlania przestrzeni wokół domu - fasad, werand, wejść, i podkreślania unikalnych walorów architektonicznych.
Produkty marki [LND] dostępne są w sklepie internetowym www.lnd.pl
O marce [LND]:
[LND] to znana włoska marka oświetlenia zewnętrznego należąca do Landa Illuminotecnica, będącej częścią grupy Bugatti La San Marco S.a.p.a. Początki działalności firmy sięgają roku 1987, kiedy to w Lumezzane - malowniczej miejscowości na północy Włoch, rozpoczęto produkcję opraw oświetleniowych do użytku zewnętrznego. Do chwili obecnej cała produkcja odbywa się w zakładach zlokalizowanych we Włoszech, co pozwala na nieustanne monitorowanie wszystkich etapów procesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, kompleksowej ofercie, wykwalifikowanym zespołom projektowym oraz sprawdzonej i nowoczesnej technologii, firma ugruntowała swoją pozycję na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Znakiem rozpoznawczym produktów [LND] jest nowoczesny design, szeroka i kompletna gama rozwiązań oświetleniowych dostosowanych do architektury budynków. Minimalistyczne wzornictwo idzie w parze z najnowszą technologią oraz solidnością i ponadczasową funkcjonalnością. Od lat marka [LND] wyznacza trendy w oświetlaniu architektury zewnętrznej.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.