Perły Ceramiki UE 2019 – 7 nagród dla marki Opoczno
Już po raz 16. zostały przyznane Perły Ceramiki UE dla najlepszych kolekcji płytek ceramicznych dostępnych na polskim rynku. Organizatorem konkursu co roku jest kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych. Marka Opoczno zdobyła aż 6 nagród oraz Wielką Perłę Ceramiki UE z diamentami dla właściciela marki – Cersanit S.A.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 r. Jego głównym celem jest wyłonienie kolekcji płytek ceramicznych polskich producentów, które wyróżniają się na tle innych oryginalnym wzornictwem, kolorystyką, dekoracjami czy dużym wyborem formatów. Uhonorowane zostają także zespoły zaangażowane w projektowanie oraz wdrażanie i promowanie płytek. Konkurs organizowany jest przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych - fachowe czasopismo upowszechniające wiedzę na temat rozwoju branży płytek ceramicznych oraz zasad prawidłowego ich doboru i stosowania.
Nowe kolekcje z nagrodami
W tym roku niewątpliwie prym wiodły nowe kolekcje marki Opoczno. Love You Navy zdobyła aż 3 nagrody: Perłę Ceramiki UE 2019, Perłę Ceramiki Dystrybutorów (kolekcje, które odniosły na rynku największy sukces sprzedażowy) oraz Perłę Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, bowiem przyznawana jest przez architektów i projektantów wnętrz. Jak przyznali jurorzy: kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy kolorystyczne. Świetny pomysł z wykorzystaniem wzoru chevron zarówno w dekoracjach strukturalnych, jak i mozaikach. Atrakcyjności kolekcji dodaje ładna kolorystyka i ciekawa satynowa powierzchnia.
2 Perły Ceramiki UE 2019 zostały przyznane kolekcji Grey Blanket oraz Arego Touch.
Kolekcja Grey Blanket uznana została jako: bardzo interesująca, piękna kolekcja o wyjątkowej kolorystyce i kamiennej grafice powierzchni. Płytki zachwycają szarością i strukturą gniecionego papieru. Atrakcyjności kolekcji dodaje różne świecenie mikrostruktury na powierzchni płytki w zależności od kąta padania światła.
Kolekcja Arego Touch poza Perłą Ceramiki UE 2019 zdobyła również wyjątkowe dla marki Opoczno - Wyróżnienie Specjalne SARP, wręczone przez Prezesa SARP Bohdana Lisowskiego. Seria ta została opisana przez jury jako: nowatorska, przepiękna, doskonale zaprojektowana kolekcja. Zachwyca mikrostrukturalną, delikatną powierzchnią przypominającą fakturę skóry. Atutem kolekcji jest kolorystyka i niezwykle atrakcyjny dekor. Kolekcja daje możliwości tworzenia różnorodnych aranżacji.
Wielka Perła Ceramiki UE 2019 z Diamentami dla Cersanit
Najważniejsze wyróżnienie, czyli Wielką Perłę Ceramiki UE 2019 z Diamentami otrzymał Cersanit S.A. – właściciel marek Opoczno oraz Cersanit. Nagroda ta przyznawana jest dla producenta, którego kolekcje płytek ceramicznych zdobyły najwięcej nominacji i nagród, a dodatkowo w poprzednich dwóch edycjach konkursu był już zdobywcą Wielkiej Perły Ceramiki UE.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.