Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Perły Ceramiki UE. W tegorocznej edycji produkty firmy otrzymały aż 8 nagród. Wręczenie statuetek oraz indywidualne spotkanie z przedstawicielami odbyło się 16 lutego w Warszawie.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych. Od 2012 roku partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się także pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP). Jego głównym celem jest promowanie produktów, które wyróżniają się jakością i unikatowym wzornictwem na rynku.
W tej edycji konkursu szczególnie doceniono pełną elegancji, wyjątkową kolekcję Wonderstone oraz nawiązującą do natury kolekcję Craftland o grafice spękanego drewna. Obie propozycje zdobyły po dwie statuetki: Perłę Ceramiki UE 2020 oraz Perłę Dystrybutorów 2020. Tytuł Perła Ceramiki UE 2020 otrzymały także inne ubiegłoroczne wdrożenia polskiego producenta. Wśród nich znalazły się wchodzące w skład inspirowanego cementem setu Home of Concrete kolekcje Granddust oraz Moondust. Nagrodzono także urzekającą grafiką deski kolekcję Wildland oraz kolekcję Smoothstone z najnowszego setu Home of Stone, inspirowanego szlachetnym kamieniem. Nagrody w imieniu firmy odebrały dr Anna Tępińska–Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż oraz Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.
- Jesteśmy dumni, że w tak trudnym roku jakim był 2020, udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek tak wiele wspaniałych kolekcji, które cieszą się ogromnym uznaniem klientów, partnerów biznesowych, ekspertów w dziedzinie wzornictwa oraz projektantów i architektów wnętrz. Wszelkie nagrody i wyróżnienia przyznawane zarówno firmie, jak i tworzonym przez nas produktom to zwieńczenie pracy całych zespołów oraz ogromna motywacja do dalszego działania - powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.
W ciągu ponad trzech dekad obecności na rynku Ceramika Paradyż była wielokrotnie nagradzana w najważniejszych polskich oraz międzynarodowych konkursach wzorniczych. Tylko w 2020 kolekcje polskiego producenta otrzymały między innymi tytuły Pereł Ceramiki UE, Bronze A’Design Award 2020, must have, Design dla Konesera, Dobry Wzór 2020 czy nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards).

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.