Philips Sound partnerem biegu charytatywnego Wings for Life World Run
Marka Philips Sound została globalnym partnerem biegu Wings for Life World Run, który w tym roku odbędzie się 8 maja o godzinie 13:00 w wielu miastach na całym świecie. Wszystkie środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na badania nad wynalezieniem metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Aby zachęcić jak najwięcej osób do udziału w wydarzeniu, marka Philips Sound przygotowała dla fanów sportu vouchery uprawniające do bezpłatnego startu w biegu.
Wings for Life World Run to międzynarodowy bieg charytatywny organizowany od 2014 r. w wielu miastach na całym świecie. Środki zbierane podczas tej imprezy w postaci opłat startowych i datków wspierają badania mające na celu znalezienie skutecznej metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Rokrocznie tysiące ludzi z całego globu biega w imieniu tych, którzy nie mogą. Najbliższa edycja wydarzenia, którego globalnym partnerem została marka Philips Sound, odbędzie się już 8 maja o godz. 13:00.
Tego dnia biegacze na całym świecie wystartują dokładnie o tej samej porze i będą rywalizować na dwa sposoby: bieg z Samochodem Pościgowym organizowany w kilku wybranych miastach oraz bieg z Aplikacją, gdzie uczestnicy biegną po wyznaczonej przez siebie trasie z wykorzystaniem Aplikacji Wings for Life World Run. Niezależnie od wybranej formuły bieg nie ma konkretnej linii mety, a celem jest przebiegnięcie jak najdłuższej trasy, zanim dogoni nas prawdziwy lub wirtualny samochód pościgowy.
Marka Philips Sound, jako globalny partner imprezy, chce pomóc w rozpowszechnianiu jej idei oraz zachęcać entuzjastów sportu i zdrowego stylu życia do udziału w tym charytatywnym wydarzeniu i wsparcia badań nad metodami leczenia urazów rdzenia kręgowego. Właśnie dlatego każdy kto do 6 maja 2022 r. kupi słuchawki sportowe lub bezprzewodowy głośnik sportowy z oferty Philips Sound, otrzyma voucher uprawniający do biegu z Aplikacją Wings for Life World Run. Opłatę startową w tym przypadku w całości pokrywa Philips Sound.
- Nasze produkty sportowe tworzymy z myślą, aby uprzyjemniać codzienny trening oraz zachęcić jak najwięcej osób do aktywności fizycznej. Zdajemy sobie przy tym sprawę, że nie każdy może czynnie uprawiać sport, dlatego tak ważne jest wsparcie takich inicjatyw jak Wings for Life World Run. Dzięki temu możemy wspólnie działać w szczytnym celu, jakim w tym przypadku jest wynalezienie metody leczenia urazów rdzenia kręgowego – powiedział Kostas Vouzas, dyrektor generalny TP Vision (Philips TV & Sound), komentując nawiązanie nowego partnerstwa.
Seria urządzeń sportowych Philips Sound zaprojektowanych z myślą o fanach aktywności fizycznej oferuje wiele funkcji przydatnych podczas treningu, jak np.: wbudowany w słuchawki czujnik tętna, elementy odblaskowe poprawiające widoczność, komfort użytkowania, odporność na pył oraz wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo uczestnicy biegu z Aplikacją Wings for Life World Run mogą w ramach muzycznej mobilizacji wybrać jedną z wielu składanek przygotowanych specjalnie na to wydarzenie oraz korzystać z poleceń głosowych dotyczących biegu.
Więcej na temat sposobu rejestracji z bezpłatnym voucherem od Philips Sound można znaleźć na stronie promocji. Więcej na temat biegu Wings for Life World Run można przeczytać na https://www.wingsforlifeworldrun.com/pl.
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
***
O TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.
TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze
Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.
Prawo
Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.
Motoryzacja
Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora

Aktorka zaplanowała już część swojego urlopu i wręcz już nie może się doczekać wyjazdu pod namiot. Tym razem wybrała model montowany na dachu auta, co ma zapewnić większy komfort wypoczynku. Anna Powierza zaznacza, że w takiej wersji można funkcjonować bez żadnych ograniczeń. Nie zdradza jednak, kiedy dokładnie wyjeżdża ani jaką lokalizację wybrała. Wiadomo tylko, że będzie jej towarzyszyć córka, 11-letnia Helena.