Philips Sound partnerem biegu charytatywnego Wings for Life World Run
Marka Philips Sound została globalnym partnerem biegu Wings for Life World Run, który w tym roku odbędzie się 8 maja o godzinie 13:00 w wielu miastach na całym świecie. Wszystkie środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na badania nad wynalezieniem metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Aby zachęcić jak najwięcej osób do udziału w wydarzeniu, marka Philips Sound przygotowała dla fanów sportu vouchery uprawniające do bezpłatnego startu w biegu.
Wings for Life World Run to międzynarodowy bieg charytatywny organizowany od 2014 r. w wielu miastach na całym świecie. Środki zbierane podczas tej imprezy w postaci opłat startowych i datków wspierają badania mające na celu znalezienie skutecznej metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Rokrocznie tysiące ludzi z całego globu biega w imieniu tych, którzy nie mogą. Najbliższa edycja wydarzenia, którego globalnym partnerem została marka Philips Sound, odbędzie się już 8 maja o godz. 13:00.
Tego dnia biegacze na całym świecie wystartują dokładnie o tej samej porze i będą rywalizować na dwa sposoby: bieg z Samochodem Pościgowym organizowany w kilku wybranych miastach oraz bieg z Aplikacją, gdzie uczestnicy biegną po wyznaczonej przez siebie trasie z wykorzystaniem Aplikacji Wings for Life World Run. Niezależnie od wybranej formuły bieg nie ma konkretnej linii mety, a celem jest przebiegnięcie jak najdłuższej trasy, zanim dogoni nas prawdziwy lub wirtualny samochód pościgowy.
Marka Philips Sound, jako globalny partner imprezy, chce pomóc w rozpowszechnianiu jej idei oraz zachęcać entuzjastów sportu i zdrowego stylu życia do udziału w tym charytatywnym wydarzeniu i wsparcia badań nad metodami leczenia urazów rdzenia kręgowego. Właśnie dlatego każdy kto do 6 maja 2022 r. kupi słuchawki sportowe lub bezprzewodowy głośnik sportowy z oferty Philips Sound, otrzyma voucher uprawniający do biegu z Aplikacją Wings for Life World Run. Opłatę startową w tym przypadku w całości pokrywa Philips Sound.
- Nasze produkty sportowe tworzymy z myślą, aby uprzyjemniać codzienny trening oraz zachęcić jak najwięcej osób do aktywności fizycznej. Zdajemy sobie przy tym sprawę, że nie każdy może czynnie uprawiać sport, dlatego tak ważne jest wsparcie takich inicjatyw jak Wings for Life World Run. Dzięki temu możemy wspólnie działać w szczytnym celu, jakim w tym przypadku jest wynalezienie metody leczenia urazów rdzenia kręgowego – powiedział Kostas Vouzas, dyrektor generalny TP Vision (Philips TV & Sound), komentując nawiązanie nowego partnerstwa.
Seria urządzeń sportowych Philips Sound zaprojektowanych z myślą o fanach aktywności fizycznej oferuje wiele funkcji przydatnych podczas treningu, jak np.: wbudowany w słuchawki czujnik tętna, elementy odblaskowe poprawiające widoczność, komfort użytkowania, odporność na pył oraz wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo uczestnicy biegu z Aplikacją Wings for Life World Run mogą w ramach muzycznej mobilizacji wybrać jedną z wielu składanek przygotowanych specjalnie na to wydarzenie oraz korzystać z poleceń głosowych dotyczących biegu.
Więcej na temat sposobu rejestracji z bezpłatnym voucherem od Philips Sound można znaleźć na stronie promocji. Więcej na temat biegu Wings for Life World Run można przeczytać na https://www.wingsforlifeworldrun.com/pl.
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
***
O TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.
TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
„Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej
Marka alessandro wspiera Różowy Październik
Leczenie alignerami - jak osiągnąć najlepszy rezultat?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.