Komunikaty PR

Piątnica inspiruje! Przepisy na błyskawiczne i oryginalne pasty śniadaniowe

2022-03-17  |  14:35
Biuro prasowe

Pożywne i smaczne śniadanie w 15 minut? Z przepisami na wyjątkowe pasty na bazie serków Twój Smak z Piątnicy to możliwe! Zainspiruj się naszymi pomysłami i przygotuj pyszne pasty w kwadrans! Na wytrawnie lub na słodko. Przepisy przygotował i poleca Jerzy Marszałek, Szef Kuchni Piątnica.

Oryginalna pasta szpinakowa

Przygotowanie: 15 min. Porcje: 4

Składniki:

·200 g szpinaku

·70 g orzechów nerkowca namoczonych w gorącej wodzie

·200 g Serka śmietankowego Twój Smak Aksamitny z Piątnicy

·1 jajko ugotowane na twardo

·25 g płatków drożdżowych

·sól, pieprz

·sok z cytryny

 

Wykonanie:
Szpinak zmiksuj z orzechami nerkowca, następnie dodaj Serek Twój Smak Aksamitny i płatki drożdżowe, całość wymieszaj. Na końcu dodaj pokrojone w drobną kostkę jajko. Dopraw do smaku solą, pieprzem i sokiem z cytryny.
Smacznego!        

 

Pasta z ciecierzycą i jabłkiem

Przygotowanie: 15 min. Porcje: 4

Składniki:

·100 g gotowanej ciecierzycy

·200 g Serka śmietankowego Twój Smak z Piątnicy

·1 jabłko

·pół łyżeczki soku z cytryny

·szczypta cynamonu do smaku

·30 g żurawiny

·20 ml Napoju owsianego Piątnica Roślinna
 

Wykonanie:
Jabłko upiecz w temp. 200°C, a następnie zmiksuj. Ciecierzycę zmiksuj. Wszystkie składniki wymieszaj ze sobą, na końcu dodaj żurawinę. Pastę włóż do lodówki, żeby się schłodziła.
Smacznego!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy Biuro prasowe
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social
Żywienie Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
2024-10-03 | 12:00

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Firma stawia na 100% naturalnego smaku i proste
Żywienie Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
2024-10-03 | 12:00

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

  W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.