Piękne drewno na nowy sezon z Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Wiosna za pasem! To więc idealny czas, by odpowiednio przygotować drewno ogrodowe na zbliżający się sezon. Dzięki temu już od pierwszych cieplejszych dni będzie można w pełni cieszyć się pięknym i zadbanym otoczeniem domu.
Mało co relaksuje tak, jak spędzanie czasu na tarasie z ulubioną książką albo filiżanką kawy. Aby radości chwil w naturalnym uroku zielonego zacisza nie zakłócały podniszczone meble czy balustrady, warto zawczasu odpowiednio zakonserwować drewniane elementy przydomowej architektury. Długotrwałą ochronę powierzchni wykonanych z tego surowca zapewni Tikkurila Valtti Plus Complete. Szybkoschnąca lakierobejca została stworzona na bazie innowacyjnej technologii Triple Resin System, łączącej trzy żywice. Dzięki temu gwarantuje najwyższą odporność drewna na wilgoć, szkodliwe działanie promieni słonecznych czy zmienne temperatury. Produkt dostępny jest w ośmiu gotowych kolorach, można go także zabarwić na kilkadziesiąt odcieni z mieszalnika.
Regularnej pielęgnacji wymagają nie tylko meble, ale i sam taras. Optymalnym wyborem do tego typu powierzchni jest olej, który nie tylko zabezpiecza drewno, ale też pięknie podkreśla jego strukturę, dając bardzo naturalne i przyjemne w dotyku wykończenie. Wodorozcieńczalny olej Tikkurila Valtti Wood Oil Akva głęboko wnika w surowiec, doskonale chroniąc go przed wilgocią i zabrudzeniami oraz ograniczając jego pękanie. Zakonserwowane nim powierzchnie zyskują także wysoką odporność na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych. Produkt jest dostępny w bogatej palecie 55 kolorów, bez problemu można więc dobrać idealny odcień, który będzie pasować do ogrodowej aranżacji.
Więcej informacji o produktach Tikkurila do pielęgnacji drewna ogrodowego można znaleźć na stronie
https://www.tikkurila.pl/farby_dekoracyjne/inspiracje/w_ogrodzie/drewno_i_metal_na_zewnatrz.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.