Komunikaty PR

Piękno lasu i inteligentnych rozwiązań dla domu od IKEA

2021-09-21  |  12:00
Biuro prasowe

Październikowe nowości od IKEA czerpią z tego, co najlepsze – z natury. Stonowane kolory ziemi: szarości, zieleń mchu i ciepłe drewniane akcenty wprowadzą do wnętrz wyjątkowy klimat lasu. Z kolei połączenie naturalnych materiałów z industrialnym, prostym stylem pozwoli na zachowanie harmonii oraz spokoju. W czasie chłodniejszych dni warto również zadbać o ciepło i przytulność w domu – pomogą w tym akcesoria projektu Ilse Crawford, a nowy oczyszczacz powietrza do domu pomoże nam oddychać świeższym powietrzem.

Inspirowane naturą w trosce o planetę

Zimne wieczory to idealny moment, aby odprężyć się w salonie pod kocem z kubkiem ulubionej herbaty. Dostępna w kilku wariantach sofa ÄPPLARYD pomieści dwie osoby, a miękkie poduszki dopasowujące się do ciała i przyjemny w dotyku materiał sprawią, że nie będziecie chcieli jej opuszczać. Mebel jest nie tylko stylowy i wygodny, ale także przyjazny dla planety – jego pokrycie wykonane zostało z poliestru pochodzącego z recyklingu. Wystroju dopełni gęsty wełniany dywan SVÄRDBORG. Został utkany ręcznie przez rzemieślników w Indiach i Bangladeszu, co sprawia, że każdy egzemplarz jest niepowtarzalny i opowiada swoją własną historię!

Leśny spokój bez wychodzenia z domu

Są takie momenty, kiedy potrzebujemy uciec od hałasu i zgiełku. Nowa w ofercie IKEA zasłona dźwiękochłonna GUNNLAUG to odpowiedź na tę potrzebę. Wystarczy zawiesić ją w wybranym miejscu, aby stworzyć cichą, bezpieczną przystań. Produkt jest lekki, wykonany z przędzy szenilowej i dzięki specjalnemu splotowi dobrze tłumi dźwięki oraz filtruje światło. Spokój zapewnią również dodatki przywołujące nastrój leśnych zakamarków, jak komplet pościeli SVAMPMAL, w przeskalowany nadruk inspirowany blaszkami grzybów, projektu Moniki Mulder. Wyjątkowe poczucie komfortu, jakie zapewnia pościel, to zasługa materiału – miękkiej wiskozy połączonej z chłonącą wilgoć mieszanką bawełny z bardziej zrównoważonych źródeł. Teraz wystarczy ułożyć obok poduszkę z tej samej serii w ciemnożółtych radosnych barwach, by błogo śnić o leśnych wędrówkach. Udanego grzybobrania!

Oświetlenie i zapach – przewodnik do lepszego samopoczucia

Nic tak nie kształtuje nastroju jak odpowiednio dobrane oświetlenie i przywołujące wspomnienia zapachy. Lampa wisząca STORSLINGA, z imponującymi 8 ramionami, to nowocześniejsza wersja klasycznego żyrandola. Nastrojowe świece zostały tu zastąpione kulistymi kloszami z energooszczędnymi żarówkami LED, dzięki czemu łatwiej uzyskać równomierne oświetlenie. O wyjątkowy klimat w mieszkaniu zadbać można także ze świecą o zapachu ogniska BEHJÄRTAD, projektu Ilse Crawford, z którą szwedzka marka współpracowała już w 2015 roku przy kolekcji SINNERLIG. Wybór woni nie był przypadkowy – według projektantki jest on na tyle rozpoznawalny i uniwersalny, że wiele osób z łatwością będzie mogło poczuć się jak na łonie natury. Świeca będzie czymś więcej niż tylko łagodnym źródłem światła, wprowadzi do domu przyjemny zapach dymu i sosny, co pozwoli na chwilę zapomnieć o codzienności.

Czyste powietrze w efektownym wydaniu

Im chłodniej, tym chętniej zostajemy w domu, ale nie oznacza to, że musimy rezygnować z czystego powietrza niczym w środku okazałego lasu. A ponieważ jakość powietrza w mieszkaniu wpływa na zdrowie i samopoczucie, ważnym jest zadbanie o jego poprawę. Unoszące się pyłki, kurz, sierść zwierząt i zapachy to coś, czego nie powinniśmy wdychać. IKEA proponuje więc nowość – oczyszczacz powietrza STARKVIND. Inteligentne rozwiązanie, bazujące na zaawansowanej technologii to jednocześnie estetyczny element wyposażenia domu dostępny w dwóch wersjach. Zarówno czarno-biały model ustawiany na podłodze, jak i ten zabudowany w stoliku wykończony jasno- lub ciemnobrązową okleiną drewnianą, zaprojektowane zostały tak, aby pasowały do każdego wnętrza i były jak najbardziej funkcjonalne. Oczyszczacze współpracują z bramką TRÅDFRI, będącą częścią asortymentu inteligentnego domu oraz aplikacją IKEA Smart Home, co zapewnia jeszcze większą kompatybilność i łatwość obsługi.

Nowości będą dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA, na IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA już od 1 października 2021 roku. Szczegóły na temat nowych produktów znajdują się w ilustrowanych materiałach prasowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.