Komunikaty PR

Pierwsi turyści polecieli z Join UP! Polska na rajską Sri Lankę

2024-01-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Sri Lanka jest popularnym kierunkiem zimowym w ofercie Join UP!™ na wszystkich ośmiu rynkach, na         których działa firma. W ramach oferty, touroperator zapewnia podróżnym nie tylko wyjątkowe wrażenia, ale także szeroki wybór wysokiej jakości hoteli, usytuowanych na południowo-zachodnim wybrzeżu Sri Lanki, z dostępem do pięknych plaż, przy których można surfować i nurkować.

Partnerem lokalnym Join UP! Polska jest firma Delux Holidays z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, która obsłużyła ponad 5 milionów turystów. Delux Holidays prowadzi 5 hoteli, wyróżnia się własną flotą pojazdów, całodobową pomocą dla turystów, profesjonalnymi polskojęzycznymi przewodnikami oraz zróżnicowanym programem wycieczek.

Z myślą o wygodzie turystów, lądowanie odbywa się na lotnisku Mattala, które jest mniej zatłoczone i położone w południowej części wyspy, bliżej kluczowych kurortów, takich jak Tangalle, Galle i Hikkaduwa. Zapewnia to podróżnym nie tylko komfort, ale i ułatwia korzystanie z wycieczek rozpoczynających się zaraz po przylocie na Sri Lankę.

Dla osób, które pragną połączyć eksplorację kraju z beztroskim leniuchowaniem na plaży, Join UP! przygotował kompleksowy program wycieczek (trwających od 2 do 6 dni), obejmujący zwiedzanie wszystkich najważniejszych i najpiękniejszych zabytków i atrakcji na wyspie, w tym także safari.

Sezon zimowy to idealny moment, aby odkryć uroki Sri Lanki. W tym okresie temperatura na wyspie waha się od 28 do 30 stopni w ciągu dnia, podczas gdy woda utrzymuje się na komfortowym poziomie 25 stopni Celsjusza. Zimą 2023/24, Join UP! Polska planuje zorganizować wakacje na Sri Lance dla 2000 turystów z Polski. Loty będą obsługiwane przez strategicznego partnera Join UP!™ - linie lotnicze SkyUp Airlines.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.