„Pierwsza Coca-Cola od nas!”
Restaurant Week to największy festiwal kulinarny w Polsce i drugi co do wielkości na świecie. Wiosenna edycja potrwa do 30 czerwca i weźmie w niej udział ponad 300 najciekawszych restauracji z czternastu regionów. Festiwal odbywa się pod hasłem #WiwatGoście, będącym wyrazem wdzięczności za wsparcie polskiej gastronomii w okresie zamknięcia. Jako podziękowanie dla wszystkich uczestników Restaurant Week, każdy Gość otrzyma od Coca-Cola ikoniczny napój, który uzupełni popisowe dania wspaniałym i orzeźwiającym smakiem. Od początku pandemii COVID-19, marka była zaangażowana w akcje na rzecz walki z jej skutkami zarówno dla polskiej gastronomii, jak i pracowników medycznych w Polsce i w krajach bałtyckich. Firma przeznaczyła na ten cel blisko 7,5 miliona złotych.
Podczas tegorocznego festiwalu na gości spragnionych najlepszych doświadczeń restauracyjnych czekać będzie popisowe 3 - daniowe menu w festiwalowej formule #SzanujJedzenie. Nowością Festiwalu jest akcja "Pierwsza Cola-Cola od nas!", w ramach której każdy Gość restauracji otrzyma w prezencie butelkę Coca-Cola. Dodatkowo na pełnoletnich Gości czeka także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic. To wszystko dostępne w niezmiennej promocyjnej cenie 49 zł. Rezerwacji można dokonywać online na stronie www.restaurantweek.pl.
Udział w Restaurant Week to jedna z wielu akcji na rzecz polskiej gastronomii, w którą włącza się system firm Coca-Cola w Polsce. Okres pandemii szczególnie mocno dotknął jeden z najważniejszych kanałów dystrybucji produktów marki, dlatego firma już w pierwszych tygodniach pandemii stworzyła plan natychmiastowej pomocy, który zakładał wsparcie w utrzymaniu płynności finansowej punktów gastronomicznych, przekazanie blisko 750 tysięcy napojów dołączanych do zamówień na wynos, a także bezpłatne webinary, które pozwalają przedsiębiorcom pozyskać niezbędną wiedzę z zakresu prawa lub marketingu, aby przedsiębiorcy mogli jeszcze szybciej powrócić do dawnej kondycji. Firma przygotowała także pakiet dedykowanych promocji na sezon letni, oraz podobnie jak w ubiegłych latach, nie rezygnuje ze wsparcia w wyposażeniu punktów gastronomicznych w okresie wakacyjnym. Działania Coca-Cola docierają do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych. Firma zapowiada jednak, że na tym nie poprzestaje i już niebawem poinformuje o kolejnych działaniach na rzecz wsparcia branży gastronomicznej.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.