Pierwszy Burger King w Tarnowie - wielkie otwarcie!
Otwarcie pierwszej restauracji w mieście przy ul. Błonie 23 już w najbliższą sobotę, 22 czerwca, o godz. 13. Na gości czekają niesamowite promocje i atrakcje, np. darmowe burgery oraz firmowe skarpetki.
Burger King, marka znana z wyjątkowych burgerów Whopper, wreszcie zawitała do Tarnowa. Podczas otwarcia dla pierwszych klientów przygotowanych zostanie 100 darmowych Whopperów przy zamówieniu za minimum 10 zł i 100 par burgerowych skarpetek przy zamówieniu za minimum 50 zł. To doskonała okazja, by spróbować różnych pozycji z kultowego menu.
Historia Whoppera sięga 1957 r. i od tego czasu zyskał on status bestsellerowego burgera na całym świecie. Jego unikatowy smak, wynikający z najwyższej jakości składników i wołowiny grillowanej na ogniu, od teraz dostępny będzie także w Tarnowie.
Nowa restauracja Burger King w Tarnowie przy ul. Błonie 23 to także świetne miejsce na spotkania z rodziną i przyjaciółmi. Warto dołączyć podczas otwarcia 22 czerwca do wspólnego świętowania i spróbowania klasyków oraz limitowanego menu.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.