Komunikaty PR

Pierwszy hotel Mövenpick zadebiutuje w Zagrzebiu

2022-04-01  |  10:05
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.52 MB )

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, wzmacnia i rozbudowuje portfolio marek w regionie Bałkanów. Dzięki kolejnej owocnej współpracy z firmą MPPD do turystycznej mapy Chorwacji dołączy pierwszy Mövenpick. Hotel marki premium w Zagrzebiu przywita gości już tego lata.

 

Po Mövenpick Split, Accor ogłasza otwarcie kolejnego hotelu uznanej marki premium w Chorwacji, tym razem w stolicy kraju. Pierwszy czterogwiazdkowy Mövenpick Zagrzeb przywita gości już w czerwcu. Nowy obiekt mieści się w nowoczesnej dzielnicy biznesowej Nowego Zagrzebia, przy słynnej ulicy Oreškovićeva będącej adresem dla wielu krajowych i międzynarodowych firm, w sąsiedztwie nowej inwestycji City Island. To owoc kolejnej udanej współpracy Accor z MPPD, uznanym chorwackim deweloperem, w ramach której grupa otworzy także Mövenpick Split w 2023 roku.

Mövenpick Zagrzeb to topowy hotel klasy premium, który idealnie wpisuje się w biznesową i prestiżową dzielnicę stolicy Chorwacji i tej części Europy. Jesteśmy przekonani, że dzięki doskonałej lokalizacji i nowoczesnej ofercie, zdobędzie serca osób podróżujących zarówno służbowo, jak i prywatnie. To już trzeci z hoteli Accor, które dołączają do turystycznej mapy Chorwacji, po zapowiedzianym wcześniej Mövenpick w Splicie i otwartym w zeszłym roku Hotel Fermai Split MGallery. To dla nas zaszczyt, że możemy zapewnić miejscowym społecznościom i turystom z całego świata najwyższej jakości guest experience które zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających gości – zaznacza Dilek Sezer, Development Director – South Eastern Europe Accor.

WNĘTRZA INSPIROWANE ŻYCIEM I PRACĄ NIKOLI TESLI
Mövenpick Zagrzeb mieści się w nowoczesnym budynku z 2019 roku. Ta czterogwiazdkowa posiadłość, inspirowana życiem i pracą słynnego naukowca-wynalazcy Nikoli Tesli, jest idealnym wyborem dla wszystkich podróżujących prywatnie, jak i służbowo. Do dyspozycji gości znajdą się 104 współczesne pokoje wyposażone w najnowszą technologię ze starannie dobranymi elementami wystroju. Każdy z nich zaoferuje spersonalizowane wrażenia nawiązujące do wybranych miast z Europy i całego świata, a mapy umieszczone w pokojach zainicjują podróż dookoła świata dla wszystkich gości.

Dzięki nowoczesnej i kameralnej przestrzeni konferencyjnej obiekt pretenduje do miana jednego z najatrakcyjniejszych miejsc do spotkań i prywatnych uroczystości. Co więcej w hotelu znajdzie się najbardziej ekskluzywna w Zagrzebiu prywatna sala, mogąca pomieścić do 25 osób. Dzięki indywidualnemu wejściu z poziomu parkingu zapewni dyskretną atmosferę, co w połączeniu z kompleksową ofertą, nienagannym i nowoczesnym designem zaspokoi gusta najbardziej wymagających gości biznesowych. Innowacyjna restauracja z wykwintną kuchnią i lounge bar o niepowtarzalnej atmosferze zachęcają do wspólnego spędzania czasu oraz relaksu po wymagającym dniu. Goście będą mogli także skorzystać z nowoczesnej siłowni oraz garażu podziemnego dysponującego licznymi stacjami do ładowania pojazdów elektrycznych. Nowy hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji 15 min. jazdy od centrum miasta i lotniska, w bliskiej odległości dzielnicy biznesowej, dzięki czemu jest dogodnym miejscem dla gości podróżujących służbowo.

Już w trakcie naszej pierwszej współpracy z Accor wiedzieliśmy, że marka Mövenpick będzie trafiona dla nowego hotelu w Zagrzebiu. Światowy standard i zasięg Accor oraz dbałość o zrównoważony rozwój i zaangażowanie w ochronę środowiska to jeden z głównych decydujących czynników o naszym partnerstwie. Accor to lider hoteli premium i biznesowych w Europie, dlatego tym bardziej współpraca jest dla nas powodem do dumy. W momencie gdy świat wraca do wyjazdów służbowych, dzięki Accor Mövenpick Zagrzeb może stać się jednym z najważniejszych obiektów hotelowych w Chorwacji – zauważa Andrija Antić, CEO firmy MPPD.

Stanowisko dyrektora generalnego Mövenpick Zagrzeb obejmie Mincho Pachikov, który na swoim koncie posiada ponad 20 lat doświadczenia managerskiego w branży hotelarskiej i nieruchomościach. Z Accor związany od 2012 roku, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Novotel Sofia. Od 2016 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Novotel Warszawa Centrum – jednego z największych hoteli Accor w Europie. Choć posiada bułgarskie obywatelstwo, czuje się obywatelem świata, lubi poznawać nowe miejsca i kultury zarówno prywatnie, jak i zawodowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego! Biuro prasowe
2024-10-04 | 14:20

Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego!

Turcja od lat jest jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych, przyciągając miliony gości z całego świata. Kraj ten zachwyca nie tylko bogatą kulturą,
Podróże Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż
2024-10-04 | 01:00

Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż

Jesień to doskonały czas, aby odkrywać różnorodne zakątki Afryki – kontynentu, który zachwyca malowniczymi krajobrazami i bogactwem kulturowym. Niezależnie od tego,
Podróże Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika
2024-10-03 | 12:00

Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika

Młodzi Polacy, szczególnie ci z pokolenia Y i Z, świetnie opanowali sztukę taniego podróżowania. Potrafią korzystać z travel hacków i podróżują często - ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.