Komunikaty PR

Pierwszy MGallery w Bułgarii otwiera drzwi do niezapomnianych przeżyć

2022-03-25  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.26 MB )

Tej wiosny The Emprium Plovdiv jako pierwszy butikowy hotel kultowej marki MGallery otworzy drzwi dla gości. Wyjątkowa atmosfera starożytnej historii w połączeniu z nowoczesnym designem zaprosi podróżnych z całego świata do odkrywania Płowdiwu – kulturalnej stolicy Europy z 2019 roku. Za sprawą bułgarskiej gościnności każdy odbędzie pełną niezapomnianych przeżyć wyprawę do wspaniałych czasów Tracji i Cesarstwa Rzymskiego.


Wyjątkowy pięciogwiazdkowy hotel The Emporium Plovdiv - MGallery dołącza do butikowej kolekcji hoteli Accor słynących z niepowtarzalnej i kameralnej atmosfery. Pierwszy hotel marki w Bułgarii oferuje gościom 61 starannie zaprojektowanych pokoi z 12 apartamentami. Szeroki wachlarz udogodnień stwarza iście luksusowe doświadczenie, które sprawia, że nowy hotel jest idealnym miejscem do odpoczynku, pracy czy spotkań towarzyskich. Obiekt znajduje się w samym sercu miasta, w bliskiej odległości od najważniejszych pereł archeologicznych i turystycznych Płowdiwu: Forum Rzymskiego, Wielkiej Bazyliki, Stadionu Rzymskiego oraz Starego Miasta wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa Unesco. Dzięki temu obiekt jest idealnym miejscem do odkrycia bułgarskiej historii i tradycji.
Wyjątkowość kolekcji MGallery wyraża się poprzez każdy z hoteli – jedynych w swoim rodzaju, zabierających gości w niezapomnianą podróż. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zaprezentować tę ekskluzywną markę butikową w Bułgarii i zaprosić turystów do odkrycia Płowdiwu, który łączy w sobie teraźniejszość i przeszłość. The Emporium Plovdiv - MGallery dzięki znakomitej atmosferze i najwyższej jakości ofercie zapewni niezapomniane doświadczenia i wspomnienia z każdego pobytu – podkreśla Boyko Kachulev, właściciel The Emporium Plovdiv - MGallery.

Design wnętrz nowego hotelu opracowała i stworzyła Sundukovy Sisters S+S, jedna z najszybciej rozwijających się i najbardziej kreatywnych pracowni architektonicznych w branży i regionie, laureaci konkursu Designers of the year 2018 The Gold Key Awards. Głównym celem pracowni było zachowanie budynku dawnego domu towarowego - Evmolpia, znanego symbolu miasta Płowdiw, poprzez przywrócenie oryginalnych elementów wystroju i włączenie ich do projektu hotelu z dbałością o lokalne dziedzictwo. Złote panele w hotelu nawiązują do odkryć starożytnych artefaktów ze złota, które odkryto w dawnej ojczyźnie Traków.

The Emporium Plovdiv – MGallery oferuje gościom także najnowocześniejsze rozwiązania wynoszące guest experience na jeszcze wyższy poziom. Po raz pierwszy na Bałkanach Accor wprowadza innowacyjne technologie do hotelowych pokoi, dzięki koncepcji Smart Rooms. Inteligentne pokoje posiadają szereg luksusowych funkcji, które pozwalają gościom na zarządzanie przestrzenią zależnie od ich indywidualnych upodobań czy nastroju: dostosowanie oświetlenia, atmosfery, otwieranie i zamykanie zasłon oraz sterowanie funkcjami audiowizualnymi.  

The Emporium Plovdiv - MGallery zaskakuje wyjątkową ofertą gastronomiczną. Do dyspozycji podróżnych i lokalnych gości będzie pierwszy w Bułgarii Champagne Bar & Cocktail Lounge, który powstał we współpracy z Moët & Chandon. Utalentowani szefowie kuchni restauracji Torro Premio w specjalnie przygotowanym menu łączą tradycyjną kuchnię bułgarską z współczesnymi smakami. Goście będą mogli rozkoszować się bogatym wyborem dobrej jakości win i oryginalnymi koktajlami inspirowanymi smakami typowymi dla okolicy. Dyskretny i minimalistyczny wystrój obejmuje kuchnię otwartą na gości, zapewniając im dodatkowe wrażenia. W tym samym budynku znajduje się także najmodniejsza w mieście restauracja i bar sushi Torro Grande z tętniącą życiem atmosferą idealną na spotkania z przyjaciółmi.

Aby zapewnić gościom jak najlepszy wypoczynek nowy hotel oferuje intymne strefy relaksu i fitness, pomagając wszystkim zachować równowagę ciała i duszy w wytwornych wnętrzach i spokoju.

Zespół hotelu, wyszkolony pod okiem Accor Academy, zagwarantuje gościom wysoce spersonalizowaną obsługę w trzech nowocześnie zaprojektowanych wielofunkcyjnych salach, idealnych na różne okazje biznesowe.

Kluczową częścią tożsamości marki MGallery są urzekające historie nawiązujące do niepowtarzalnych momentów, wydarzeń, kultowych miejsc i ceremonii, tworzących niezapomniane przeżycia. Zgodnie z tą filozofią The Emporium Plovdiv - MGallery we współpracy z francuską firmą Shams Conseils Paris opracowuje unikatowy zapach, który podkreśla ekskluzywność tego miejsca w nawiązaniu do jego historii.
Jednocześnie jako pierwszy z hoteli w kolekcji zaoferuje gościom wyjątkową linię luksusowych francuskich kosmetyków Fragonard, marki z prawie 100-letnią tradycją, z 1926 roku.

Niewątpliwie pierwszy hotel MGallery w Bułgarii ze swoją indywidualną, butikową osobowością zaprasza gości do świata fascynujących historii i dziedzictwa historycznego, błogiego wypoczynku i chwil, które zostają. Dzięki temu będzie idealnym miejscem w Płowdiwie dla podróżników pełnych pasji, szukających niezwykłych doświadczeń i odkrywających nowe kultury.

PŁOWDIW – HISTORYCZNY I KULTUROWY SKARB BUŁGARII

Płowdiw to drugie co do wielkości miasto w Bułgarii, które leży nad brzegiem rzeki Marica w historycznym regionie Tracji. Miasto uchodzi również za kulturalną stolicę Bułgarii, a w 2019 roku zdobyło tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Nowoczesne centrum zapewnia rozrywkę i bogate życie społeczne. Międzynarodowe Targi - Plovdiv przez cały rok organizują jedne z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń i wystaw specjalistycznych w Bułgarii. Płowdiw urzeka przez cały rok. W czasie zimy miasto jest bajecznie białe, wiosną – pokrywają je zieleń i kwiaty, latem – jest egzotycznie upalne, natomiast jesienią - spokojne i ciche, z dojrzałymi figami i słodkimi winogronami opadającymi spośród miękkich liści.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego! Biuro prasowe
2024-10-04 | 14:20

Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego!

Turcja od lat jest jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych, przyciągając miliony gości z całego świata. Kraj ten zachwyca nie tylko bogatą kulturą,
Podróże Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż
2024-10-04 | 01:00

Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż

Jesień to doskonały czas, aby odkrywać różnorodne zakątki Afryki – kontynentu, który zachwyca malowniczymi krajobrazami i bogactwem kulturowym. Niezależnie od tego,
Podróże Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika
2024-10-03 | 12:00

Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika

Młodzi Polacy, szczególnie ci z pokolenia Y i Z, świetnie opanowali sztukę taniego podróżowania. Potrafią korzystać z travel hacków i podróżują często - ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.