Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers®
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
Wraz z gwiazdami piłki nożnej, Snickers® oswaja „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.
Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie bramki swojej drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów. „Przypał” ten zostaje komentowany przez pracownika granego przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers® wręcza asystent fryzjera - czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers®!
– Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.
W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport.
Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.