Pistacjowe torrone – deser na świąteczny czas
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Grudniowe wieczory, spędzane w domowym zaciszu, to doskonała okazja, by przygotować słodkie niespodzianki dla bliskich. Torrone z pistacjami i rodzynkami zachwyca delikatną konsystencją, chrupiącymi orzechami i subtelną słodyczą. Wyjątkowy smak deseru oraz jego efektowny wygląd sprawią, że stanie się on nie tylko przysmakiem, ale także ozdobą każdego świątecznego stołu.
Sekret przepisu tkwi w użyciu Cukru pudru Diamant, który nadaje masie odpowiednią gładkość i sprawia, że składniki doskonale się łączą, tworząc wyjątkowy deser. Przygotowywanie torrone to okazja do wspólnego spędzenia czasu w kuchni i cieszenia się świąteczną atmosferą. Gotowy smakołyk świetnie sprawdzi się jako słodki akcent podczas rodzinnych spotkań.
SKŁADNIKI:
- 200 g Cukru pudru Diamant
- 200 g płynnego miodu wielokwiatowego
- 2 białka
- 150 g obranych pistacji
- 50 g pokrojonych rodzynek
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Białka ubijamy na sztywną pianę. W międzyczasie do małego garnka wlewamy miód, wsypujemy Cukier puder Diamant i doprowadzamy do wrzenia. Gotujemy mieszając przez 6-8 minut. Powinien powstać gęsty syrop. Do ubitych białek wlewamy powoli syrop, ubijając na niskich obrotach. Po przelaniu całości syropu, dodajemy rodzynki oraz pistacje i zwiększamy obroty. Masę wyrabiamy przez 5 minut.
Przygotowujemy naczynie o wymiarach 20x20 lub mniejsze, wykładamy papierem do pieczenia i przekładamy masę. Rozprowadzamy w miarę równomiernie i przykrywamy papierem do pieczenia. Wygładzamy ręką lub łyżką i odstawiamy do stwardnienia na około 5-6 godzin. Następnie kroimy na równe prostokąty.
Więcej inspiracji na desery, które podkreślą świąteczną atmosferę, znajdziemy na stronie marki Diamant. Warto odkrywać przepisy, które wypełnią ten wyjątkowy czas niepowtarzalnymi smakami i zapachami: https://www.diamant.pl/przepisy

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.