Komunikaty PR

Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate

2022-04-13  |  12:00
Biuro prasowe

Tej wiosny w bezlaktozowej ofercie produktów SM Mlekpol pojawią się dwa nowe smaki jogurtów pitnych pod marką Łaciate. Tym samym poszerzą one oryginalną ofertę smakową. Do mocno owocowych połączeń: truskawka-czarna porzeczka, ananas-kokos, jeżyna-malina, dołączają: jabłko-gruszka oraz naturalny. To doskonałe rozwiązanie dla osób z nietolerancją laktozy.

Nietolerancja cukru mlecznego to zaburzenie, które staje się coraz bardziej powszechne wśród naszego społeczeństwa, z roku na rok dotyka coraz więcej osób. Sposobem neutralizowania tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu produktów zawierających laktozę. Co jednak w sytuacji, gdy cenimy sobie smak i wartości odżywcze, jakie daje nam nabiał, który zawiera laktozę? Rozwiązaniem dla osób zmagających się z tym problemem, są wyroby mleczne niezawierające tego cukru. SM Mlekpol, jako lider w branży, odpowiada na potrzeby konsumentów i stale powiększa rodzinę produktów bezlaktozowych.

Jogurty pitne Łaciate bez laktozy powstają z najlepszego polskiego mleka i najwyższej jakości dodatków owocowych. Na ich opakowaniach konsumenci znajdą charakterystyczne dla tego typu produktów, fioletowe elementy szaty graficznej, by łatwo było je odróżnić na sklepowej półce.

Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka, przywodzi na myśl smaki sadu. To dwa typowo polskie owoce, które zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu 250 ml. Produkt odznacza się niepowtarzalnym aromatem i owocowym charakterem. Pozwala również dostarczyć do organizmu wiele wartościowych składników odżywczych i zawiera żywe kultury bakterii jogurtowych. Doskonale sprawdzi się jako pożywna przekąska podczas przerwy w pracy lub szkole, w czasie wycieczki rowerowej lub długiego spaceru.

Jogurt pitny Łaciaty bez laktozy naturalny to idealny wybór dla tych, którzy szukają zdrowej przekąski nabiałowej, z prostym składem i czystą etykietą. Produkt wyśmienicie smakuje, a przede wszystkim jest źródłem witamin i mikroelementów. Zawiera także żywe kultury bakterii jogurtowych. Mleczne napoje fermentowane doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie w ciepłe dni, dodając pozytywnej energii. Doskonałej jakości naturalny jogurt smakuje wyśmienicie jako osobna przekąska, ale także jest idealną bazą do łączenia z sezonowymi owocami. Dzięki poręcznej butelce 250 ml można go zabrać ze sobą wszędzie.

Kategoria produktów bez laktozy sukcesywnie rozwija się i cieszy dużym zainteresowaniem. Obecnie, prócz jogurtów pitnych w 5 smakach, w ofercie SM Mlekpol znajdują się także: mleko Łaciate bez laktozy UHT o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, mleko świeże Łaciate 2%, ponadto żółte sery w plastrach (Gouda, Edam, Salami, Złoty Mazur), twaróg Mazurski Smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu Biuro prasowe
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.