Komunikaty PR

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

2024-10-01  |  11:20
Biuro prasowe

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika, umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności. Te innowacyjne rozwiązania mają na celu usprawnienie obsługi i zwiększenie wygody klientów, dostosowując się do współczesnych oczekiwań w branży gastronomicznej.

W restauracjach Pizza Hut Polska można teraz złożyć zamówienie i zapłacić rachunek samodzielnie. Dzięki kodom QR, umieszczonym na każdym stoliku, klienci mogą błyskawicznie składać zamówienia oraz regulować płatności, korzystając jedynie ze swojego smartfona. „Zamówienia online w naszych restauracjach to nie tylko wygoda, ale także zupełnie nowe doświadczenie dla klientów. Kilka tygodni po wprowadzeniu tego rozwiązania zauważyliśmy istotny wzrost udziału transakcji online – mówi Aleksandra Malitka, Digital Brand Director Pizza Hut. „To dowód na to, że klienci coraz bardziej cenią sobie swobodę i szybkość, którą daje im technologia”.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów, Pizza Hut jako pierwsza sieć pizzerii w Polsce wprowadziła także kioski samoobsługowe. Te nowoczesne urządzenia, które stają się standardem na rynku usług, są już dostępne w lokalizacjach Pizzy Hut w Poznaniu, Wrocławiu, Grudziądzu i Żorach, a do końca roku pojawią się w dziewięciu innych restauracjach, w tym w Warszawie. Kioski umożliwiają szybkie i bezkontaktowe składanie zamówień oraz płatność, co jest szczególnie doceniane przez klientów centrów handlowych. Dzięki nim klienci mają pełną kontrolę nad zamówieniem i mogą cieszyć się szybszą obsługą, co idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnego konsumenta, który ceni sobie prostotę i wygodę.

W duchu tych zmian, dla osób zamawiających jedzenie na wynos Pizza Hut wprowadza udoskonalenia, które adresują ich najczęstsze trudności i potrzeby. Od 3 września we wszystkich restauracjach Pizza Hut ruszyła kampania promująca zamówienia na wynos – Take it Easy. Technologiczne udogodnienia wprowadzone w ramach kampanii Take it Easy ułatwią każdy etap zamówienia na wynos - intuicyjny panel umożliwia sprawne jego złożenie, pełen podgląd na status realizacji; powiadomienia sms dają pełną kontrolę nad procesem, a dokładna nawigacja pokazuje, jak dotrzeć do lokalu po odbiór. Dodatkowo na klientów, którzy korzystają z tego kanału, czeka inna oferta na każdy dzień tygodnia.

Pizza Hut nie zamierza jednak na tym poprzestać. Już w październiku w wybranych restauracjach pojawią się Pizzusie – roboty z sympatycznymi buziami kotów, pomagające w obsłudze klientów. Te w pełni zautomatyzowane urządzenia będą dostarczać zamówienia bezpośrednio do stolików. Dzięki zaawansowanej technologii będą poruszać się z precyzją i dbałością o bezpieczeństwo gości. Pierwsze roboty zaczną pracę w 10 restauracjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. To kolejny przykład wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia pracy zespołu restauracji i podnoszenia komfortu wizyt w restauracjach.

Dzięki tym innowacjom Pizza Hut nieustannie odpowiada na zmieniające się potrzeby swoich klientów. Nowoczesne technologie sprawiają, że zamawianie pizzy staje się prostsze, szybsze i wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Warto odwiedzić jedną z restauracji Pizza Hut i osobiście przekonać się, jak przyjemne może być korzystanie z tych nowoczesnych rozwiązań, przy jednoczesnym cieszeniu się wyjątkowym smakiem ulubionej pizzy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.