Komunikaty PR

PIZZA, PERFORMATYWNE CZYTANIE I TEATRALNE PRZYGODY DZIEŃ DZIECKA W OFF

2024-05-28  |  11:00
Biuro prasowe

PIZZA, PERFORMATYWNE CZYTANIE I TEATRALNE PRZYGODY

DZIEŃ DZIECKA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Warsztaty pizzy w Restauracji Spółdzielnia, interaktywna bajka improwizowana „Wymyślanka”, mrożący krew w żyłach spektakl „Wilkołaki” oraz powrót do tradycji z czytaniem książki – „Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci” w klubie DOM. OFF Piotrkowska Center zaprasza na offowy Dzień Dziecka wypełniony zabawą, kreatywnością i teatralnymi emocjami. 

– Dzień Dziecka to dla nas możliwość stworzenia wyjątkowych wspomnień dla naszych najmłodszych gości. Chcemy, aby każdy krok w OFF Piotrkowska Center był pełen emocji i niezapomnianych doświadczeń, które będą rozwijać wyobraźnię i kreatywność dzieci – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center. – Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego świętowania – dodaje.

Od godziny 12:00 do 18:00 OFF zaprasza na dziedziniec, na warsztaty robotyki z LEGO. Na uczestników będą czekać zestawy edukacyjne, takie jak EV3, Wedo 2.0, SPIKE Essential oraz SPIKE PRIME. Podczas zajęć, dzieci będą miały okazję zbudować i zaprogramować własne roboty, korzystając z instrukcji dostępnych w OFFowej aplikacji. Nie zabraknie także RoboŁapy, czyli robota w kształcie dłoni, którego można założyć na ludzką rękę. Dzięki czujnikom, dzieci mogą sterować ruchami palców. Czekać będą również wielkie klocki LEGO, które zapewnią dzieciom swobodę twórczego budowania i eksperymentowania. Wszystkie atrakcje są darmowe.

Restauracja Spółdzielnia zaprasza dzieci na warsztaty pizzy, które odbędą się w dwóch turach: o godzinie 11:00 oraz 12:00, w każdej na zainteresowanych czeka 15 miejsc. Na małych kucharzy czeka upominek oraz pamiątkowy dyplom. Zapisy odbywają się telefonicznie i bezpośrednio w restauracji.

Natomiast o godzinie 16:00 Teatr Komedii Impro zaprasza na „Wymyślankę” – bajkę improwizowaną dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. To interaktywny spektakl, w którym to mali widzowie decydują o przebiegu akcji, wcielając się w różne postacie, a nawet mogą pojawić się na scenie jako aktorzy. „Wymyślanka” to znakomita zabawa, która rozwija wyobraźnię i jest doskonałą formą spędzenia czasu dla całej rodziny. Wieczorem, o godzinie 20:00 na scenie będzie można zobaczyć „Wilkołaki” – horror improwizowany, który przeniesie widzów do średniowiecznej osady, skrywającej mrożącą krew w żyłach tajemnicę. Co 70 lat, podczas czerwonego księżyca, ożywa prastara klątwa, a mieszkańcy giną w tajemniczych okolicznościach. Widzowie będą musieli pomóc w zdemaskowaniu wilkołaków i uratowaniu osady. To przygoda, która dostarczy dreszczyku emocji. Dodatkowo 1 czerwca w Teatrze Komedii Impro bilet dla dziecka w prezencie. Szczegóły na temat promocji i rezerwacja miejsc na spektakl pod numerem telefonu: 665477754.

O godzinach 13:00, 15.00 i 17.00 Klub DOM zaprasza na wyjątkowe czytanie książki „Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci”, uwielbiane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Są to nietradycyjne bajki, które z pewnością zaskoczą i rozbawią słuchaczy. Bajki będzie czytał słynny Vito Vittorio. Wstęp na to wydarzenie jest darmowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.