Komunikaty PR

PIZZA, PERFORMATYWNE CZYTANIE I TEATRALNE PRZYGODY DZIEŃ DZIECKA W OFF

2024-05-28  |  11:00
Biuro prasowe

PIZZA, PERFORMATYWNE CZYTANIE I TEATRALNE PRZYGODY

DZIEŃ DZIECKA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Warsztaty pizzy w Restauracji Spółdzielnia, interaktywna bajka improwizowana „Wymyślanka”, mrożący krew w żyłach spektakl „Wilkołaki” oraz powrót do tradycji z czytaniem książki – „Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci” w klubie DOM. OFF Piotrkowska Center zaprasza na offowy Dzień Dziecka wypełniony zabawą, kreatywnością i teatralnymi emocjami. 

– Dzień Dziecka to dla nas możliwość stworzenia wyjątkowych wspomnień dla naszych najmłodszych gości. Chcemy, aby każdy krok w OFF Piotrkowska Center był pełen emocji i niezapomnianych doświadczeń, które będą rozwijać wyobraźnię i kreatywność dzieci – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center. – Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego świętowania – dodaje.

Od godziny 12:00 do 18:00 OFF zaprasza na dziedziniec, na warsztaty robotyki z LEGO. Na uczestników będą czekać zestawy edukacyjne, takie jak EV3, Wedo 2.0, SPIKE Essential oraz SPIKE PRIME. Podczas zajęć, dzieci będą miały okazję zbudować i zaprogramować własne roboty, korzystając z instrukcji dostępnych w OFFowej aplikacji. Nie zabraknie także RoboŁapy, czyli robota w kształcie dłoni, którego można założyć na ludzką rękę. Dzięki czujnikom, dzieci mogą sterować ruchami palców. Czekać będą również wielkie klocki LEGO, które zapewnią dzieciom swobodę twórczego budowania i eksperymentowania. Wszystkie atrakcje są darmowe.

Restauracja Spółdzielnia zaprasza dzieci na warsztaty pizzy, które odbędą się w dwóch turach: o godzinie 11:00 oraz 12:00, w każdej na zainteresowanych czeka 15 miejsc. Na małych kucharzy czeka upominek oraz pamiątkowy dyplom. Zapisy odbywają się telefonicznie i bezpośrednio w restauracji.

Natomiast o godzinie 16:00 Teatr Komedii Impro zaprasza na „Wymyślankę” – bajkę improwizowaną dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. To interaktywny spektakl, w którym to mali widzowie decydują o przebiegu akcji, wcielając się w różne postacie, a nawet mogą pojawić się na scenie jako aktorzy. „Wymyślanka” to znakomita zabawa, która rozwija wyobraźnię i jest doskonałą formą spędzenia czasu dla całej rodziny. Wieczorem, o godzinie 20:00 na scenie będzie można zobaczyć „Wilkołaki” – horror improwizowany, który przeniesie widzów do średniowiecznej osady, skrywającej mrożącą krew w żyłach tajemnicę. Co 70 lat, podczas czerwonego księżyca, ożywa prastara klątwa, a mieszkańcy giną w tajemniczych okolicznościach. Widzowie będą musieli pomóc w zdemaskowaniu wilkołaków i uratowaniu osady. To przygoda, która dostarczy dreszczyku emocji. Dodatkowo 1 czerwca w Teatrze Komedii Impro bilet dla dziecka w prezencie. Szczegóły na temat promocji i rezerwacja miejsc na spektakl pod numerem telefonu: 665477754.

O godzinach 13:00, 15.00 i 17.00 Klub DOM zaprasza na wyjątkowe czytanie książki „Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci”, uwielbiane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Są to nietradycyjne bajki, które z pewnością zaskoczą i rozbawią słuchaczy. Bajki będzie czytał słynny Vito Vittorio. Wstęp na to wydarzenie jest darmowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.