Planujesz remont łazienki? Daj się zainspirować z SANPLAST
Podczas remontu łazienki na myśl przychodzi wiele pomysłów, inspiracji i nowoczesnych rozwiązań. Przede wszystkim w tym narastającym chaosie postaw na racjonalne myślenie. Zastanów się co chciałbyś mieć w swoim wymarzonym salonie kąpielowym. Dostępne urządzenia, sprzęty i dodatki pozwolą Ci stworzyć łazienkę idealną. Zainspiruj się z SANPLAST, odnajdź wewnętrzną motywacje do zmiany tego co konieczne! Koniec z narastającymi, nurtującymi myślami, estetyka w zasięgu ręki.
Zaplanowanie remontu
Wiemy, że remont łazienki, dla wielu osób kojarzy się z istną mordęgą. Nie mamy tu na myśli tylko pomieszczenia w nietypowych kształtach, ze skosami czy oknami w dachu. Raczej większą lub mniejszą przestrzeń, którą w rzeczywistości w cale nie tak łatwo zagospodarować. Usiądź do projektu z zamiarem zachowania jak najwyższej funkcjonalności. Mając do dyspozycji dużo miejsca zastanów się, czy może nie marzyłeś, aby mieć zarówno wannę jak i prysznic. Mała łazienka? No problemo! Nowoczesne rozwiązanie z zakresu kabin prysznicowych w tym przypadku zda się idealnie! Na zdjęciach widnieją dwie propozycje. Zachwyca, prawda?
Estetyka to nowoczesne wyrażenie siebie
Dlaczego? Wszystko to co nas otacza, przytłacza nasze myśli. Estetyka to synonim piękna i spokoju. Wszystko jest na swoim miejscu, panuje ład i funkcjonalność. Nie oznacza to jednak nudy, pod żadnym pozorem. Bez względu na to, czy dysponujesz większą, czy może mniejsza przestrzenią łazienkową postaw na kabiny prysznicowe typu Walk-in z transparentnym szkłem. To doskonały wybór do każdej łazienki. Nowoczesne i funkcjonalne. W większych przestrzeniach warto postawić także (poza kabiną) na wygodne, dostosowane, wyprofilowane wanny, w których zażyjesz relaksującej kąpieli po ciężkim dniu pracy. Umywalka? Wersja nablatowa to w ostatnich czasach hit! Wielkoformatowe płytki w szarościach czy bieli optycznie powiększą pomieszczenie. A te imitujące drewno- sprawią, ze nabierze ono przytulnego charakteru. Spójrz i zainspiruj się z marką SANPLAST.
„Niezależnie czy mamy do zagospodarowania niewielką przestrzeń, czy salon kąpielowy- właściwa aranżacja to klucz do sukcesu. Bez względu na to czy postawimy na wannę, która jest kluczowym elementem domowego spa, czy prysznic, który gwarantuje nam bardziej ekonomiczną kąpiel, wybór odpowiednich produktów jest tutaj kluczowy. Dostępna na rynku szeroka gama wanien, brodzików, kabin prysznicowych z pewnością ułatwi wybór i zagwarantuje przyjemność z kąpieli. W końcu nasza wymarzona łazienka ma nam służyć przez lata!”- podkreśla Małgorzata Hulisz- Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.