Komunikaty PR

Platige Image twórcą trailera do gry „Exoborne” od Sharkmob

2023-12-18  |  16:48
Biuro prasowe

Platige Image, wiodące studio produkcyjne i postprodukcyjne specjalizujące się w grafice komputerowej, przygotowało zwiastun nadchodzącej gry „Exoborne” na PC i konsole. Polska firma była odpowiedzialna za kreację dynamicznego zwiastuna, który został zaprezentowany w Los Angeles podczas gali The Game Awards 2023.

Exoborne to nadchodząca taktyczna strzelanka wydobywcza z otwartym światem opracowana przez Sharkmob i wydana przez Level Infinite.

Zespół Platige Image rozpoczął pracę nad trailerem na bardzo wczesnym etapie produkcji gry. – To, że mogliśmy brać udział w projekcie od samego początku było fascynujące, ale również pełne wyzwań z uwagi na tempo pracy. Nasze wysiłki zaowocowały dynamicznym, 90-sekundowym zwiastunem full-CGI, pełnym zwrotów akcji i zaskakujących ujęć" – mówi Bartłomiej Kik, reżyser oraz autor scenariusza trailera.

–  Przygotowany przez nas trailer pełen jest spektakularnych efektów. Fani gier, ale też grafiki z pewnością zwrócą uwagę na widowiskową scenę rozbicia się autobusu oraz animację mechanizmów egzoszkieletów. Duże wrażenie robi też scena, w której oglądający wraz z bohaterem zostaje „wciągnięty” do wnętrza szalejącego tornada. Warto dodać, że w nagraniach do tego fragmentu wzięli udział polscy kaskaderzy, których nakręcono w naszym studiu motion capture  – mówi Konrad Kiełczykowski, CG Supervisor.

Ze strony Platige za realizację projektu odpowiadali: Aleksandra Solarz – Producer, Bartłomiej Kik - Director, Konrad Kiełczykowski – CG Supervisor. Udźwiękowienie produkcji wykonało Soundly by Platige.

Platige Image to renomowane studio zajmujące się produkcją i postprodukcją, specjalizujące się w dziedzinie grafiki komputerowej, animacji 3D oraz efektów wizualnych, z zastosowaniem ich w filmie, rozrywce i reklamie. Firma ta jest znana z tworzenia game trailerów, prezentowanych na prestiżowych konferencjach światowych, takich jak  Gamescom czy The Game Awards.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.