Płytki 3D – nowy wymiar łazienkowych aranżacji
Niezależnie czy urządzamy nową łazienkę, czy remontujemy starą, zawsze pragniemy, aby efekt końcowy nas zachwycił. Różnorodność wzornicza płytek ceramicznych dostępnych na rynku jest bardzo duża, a my nie zawsze wiemy, w jaki sposób zaaranżować łazienkę, aby nadać jej niepowtarzalnego charakteru. Odpowiedź jest prosta: wybierzmy płytki 3D, czyli gwarancję niebanalnej kompozycji, która bez wątpienia odzwierciedli naszą osobowość i będzie ciekawym początkiem podróży po trendach, stylach i świecie designu!
Hit wzorniczy
Płytki 3D to w ostatnim czasie jeden z największych trendów w aranżacji wnętrz. Pasują niemal do każdej estetyki, ale najlepiej sprawdzą się w nowoczesnych przestrzeniach, w których będą ich idealnym dopełnieniem. Trójwymiarowa faktura zapewnia wyjątkowe doznania optyczne każdemu, kto na nie spojrzy, a do wnętrza wprowadzają nutę nowoczesnego stylu i nonszalancji. Wyróżnia je również ogromna różnorodność wzorów: geometryczne, faliste, a nawet abstrakcyjne – wszystkie propozycje w ciekawy sposób zaakcentują wyznaczone strefy, np. ścianę nad blatem łazienkowym i ożywią każde, nawet najnudniejsze wnętrze. Płytki 3D stworzą efekt wizualny, idealnie wkomponowujący się w aranżację każdej łazienki, a dzięki swojej delikatności, sprawdzą się zarówno na całych powierzchniach ścian, jak i na jej małych fragmentach, w dużych, bądź niewielkich przestrzeniach łazienkowych. Przypadną do gustu każdemu, kto lubi niebanalne kompozycje.
Odważne połączenie
Coraz częściej w naszych łazienkach stawiamy na mocne i odważne kolory. A gdyby tak połączyć je z płytkami 3D? Takie rozwiązanie proponuje kolekcja GRAVITY od marki Cersanit, która pozwoli stworzyć eleganckie, a jednocześnie nieoczywiste wnętrze. Znajdziemy w niej płytki z delikatnymi geometrycznymi wzorami lub z mocno zaznaczoną strukturą w kolorze modnego granatu oraz klasycznej delikatnej bieli. To wybór dla tych, którzy chcieliby przełamać intensywność kolorystyki. Warto wybrać to odważne rozwiązanie, aby nadać łazience nowego, intrygującego wymiaru. Połączenie proponowanych barw wraz z delikatnymi wzorami stworzy nieoczywistą, lecz modną aranżację, która będzie cieszyć oko przez wiele lat. Kolekcja GRAVITY to aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem i z mocno zaznaczoną strukturą. To propozycja, która bez wątpienia wpisze się w najnowsze panujące obecnie trendy.
Minimalistyczna elegancja na wyciągnięcie ręki
Nie każdy jednak jest fanem odważnych i intensywnych kolorów. Z tego powodu wiele osób wciąż zostaje przy stonowanej, najczęściej pastelowej kolorystyce. Taka właśnie jest kolekcja TOUCH ME od Cersanit, która zachwyci zwolenników nowoczesnej elegancji. Płytki wyróżniają subtelne wzory uwypuklone na delikatnej satynie. Wykorzystanie ich w przestrzeni łazienkowej doda pomieszczeniu spokoju i harmonii, których tak bardzo pragniemy po powrocie do domu. Płytki dostępne są w dwóch uniwersalnych, lecz modnych kolorach – klasycznej bieli oraz surowej szarości. Szyku i elegancji dodatkowo dodadzą błyszczące, metalowe listwy przywodzące na myśl taflę lustra. Wybierz kolekcję TOUCH ME, a następnie pozwól sobie na chwile pełne relaksu.
Beton w nowej subtelnej odsłonie
Beton już od dłuższego czasu króluje w wielu łazienkach. Wykorzystanie go w przestrzeniach łazienkowych jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stworzenie w pomieszczeniu niepowtarzalnego klimatu, często kojarzącego się z surowym charakterem. Kolekcja TORANA od marki Cersanit to zupełnie nowe spojrzenie na beton i idealna propozycja dla każdego, kto pragnie zmienić swoją łazienkę w przytulną, stworzoną do odpoczynku oazę spokoju. Posiada dwa wyjątkowe kolory betonu – ciepłe odcienie beżu i brązu, idealne by stworzyć wnętrze pełne harmonii. TORANA to gładkie, satynowe płytki z widocznym na wybranych modelach miękkim, imitującym fale efektem 3D. Oryginalności dodaje również efekt cieniowania na płytkach, czyli tonalne przejścia koloru. Dodatkowo, uzupełnieniem kolekcji jest listwa w kolorze miedzi, która bez wątpienia będzie świetnym dopełnieniem całości kompozycji przestrzeni łazienkowej.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.