Płytki 3D – nowy wymiar łazienkowych aranżacji
Niezależnie czy urządzamy nową łazienkę, czy remontujemy starą, zawsze pragniemy, aby efekt końcowy nas zachwycił. Różnorodność wzornicza płytek ceramicznych dostępnych na rynku jest bardzo duża, a my nie zawsze wiemy, w jaki sposób zaaranżować łazienkę, aby nadać jej niepowtarzalnego charakteru. Odpowiedź jest prosta: wybierzmy płytki 3D, czyli gwarancję niebanalnej kompozycji, która bez wątpienia odzwierciedli naszą osobowość i będzie ciekawym początkiem podróży po trendach, stylach i świecie designu!
Hit wzorniczy
Płytki 3D to w ostatnim czasie jeden z największych trendów w aranżacji wnętrz. Pasują niemal do każdej estetyki, ale najlepiej sprawdzą się w nowoczesnych przestrzeniach, w których będą ich idealnym dopełnieniem. Trójwymiarowa faktura zapewnia wyjątkowe doznania optyczne każdemu, kto na nie spojrzy, a do wnętrza wprowadzają nutę nowoczesnego stylu i nonszalancji. Wyróżnia je również ogromna różnorodność wzorów: geometryczne, faliste, a nawet abstrakcyjne – wszystkie propozycje w ciekawy sposób zaakcentują wyznaczone strefy, np. ścianę nad blatem łazienkowym i ożywią każde, nawet najnudniejsze wnętrze. Płytki 3D stworzą efekt wizualny, idealnie wkomponowujący się w aranżację każdej łazienki, a dzięki swojej delikatności, sprawdzą się zarówno na całych powierzchniach ścian, jak i na jej małych fragmentach, w dużych, bądź niewielkich przestrzeniach łazienkowych. Przypadną do gustu każdemu, kto lubi niebanalne kompozycje.
Odważne połączenie
Coraz częściej w naszych łazienkach stawiamy na mocne i odważne kolory. A gdyby tak połączyć je z płytkami 3D? Takie rozwiązanie proponuje kolekcja GRAVITY od marki Cersanit, która pozwoli stworzyć eleganckie, a jednocześnie nieoczywiste wnętrze. Znajdziemy w niej płytki z delikatnymi geometrycznymi wzorami lub z mocno zaznaczoną strukturą w kolorze modnego granatu oraz klasycznej delikatnej bieli. To wybór dla tych, którzy chcieliby przełamać intensywność kolorystyki. Warto wybrać to odważne rozwiązanie, aby nadać łazience nowego, intrygującego wymiaru. Połączenie proponowanych barw wraz z delikatnymi wzorami stworzy nieoczywistą, lecz modną aranżację, która będzie cieszyć oko przez wiele lat. Kolekcja GRAVITY to aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem i z mocno zaznaczoną strukturą. To propozycja, która bez wątpienia wpisze się w najnowsze panujące obecnie trendy.
Minimalistyczna elegancja na wyciągnięcie ręki
Nie każdy jednak jest fanem odważnych i intensywnych kolorów. Z tego powodu wiele osób wciąż zostaje przy stonowanej, najczęściej pastelowej kolorystyce. Taka właśnie jest kolekcja TOUCH ME od Cersanit, która zachwyci zwolenników nowoczesnej elegancji. Płytki wyróżniają subtelne wzory uwypuklone na delikatnej satynie. Wykorzystanie ich w przestrzeni łazienkowej doda pomieszczeniu spokoju i harmonii, których tak bardzo pragniemy po powrocie do domu. Płytki dostępne są w dwóch uniwersalnych, lecz modnych kolorach – klasycznej bieli oraz surowej szarości. Szyku i elegancji dodatkowo dodadzą błyszczące, metalowe listwy przywodzące na myśl taflę lustra. Wybierz kolekcję TOUCH ME, a następnie pozwól sobie na chwile pełne relaksu.
Beton w nowej subtelnej odsłonie
Beton już od dłuższego czasu króluje w wielu łazienkach. Wykorzystanie go w przestrzeniach łazienkowych jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stworzenie w pomieszczeniu niepowtarzalnego klimatu, często kojarzącego się z surowym charakterem. Kolekcja TORANA od marki Cersanit to zupełnie nowe spojrzenie na beton i idealna propozycja dla każdego, kto pragnie zmienić swoją łazienkę w przytulną, stworzoną do odpoczynku oazę spokoju. Posiada dwa wyjątkowe kolory betonu – ciepłe odcienie beżu i brązu, idealne by stworzyć wnętrze pełne harmonii. TORANA to gładkie, satynowe płytki z widocznym na wybranych modelach miękkim, imitującym fale efektem 3D. Oryginalności dodaje również efekt cieniowania na płytkach, czyli tonalne przejścia koloru. Dodatkowo, uzupełnieniem kolekcji jest listwa w kolorze miedzi, która bez wątpienia będzie świetnym dopełnieniem całości kompozycji przestrzeni łazienkowej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.